Gå til innhold

Siemens SXG75 (3G/GPS-mobil) presentert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det har tidligere blitt konkludert med at sxg75 kun støtter installasjon av java-programmer ved nedlastning fra web såkalt OTA. Benq har nå tilsynelatende tatt ett hint fra utviklere verden om og lansert et program som gjør det mulig å gå rundt denne sperren i telefonen:

 

http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,...20and%20Drivers

5598892[/snapback]

 

Hjelper lite det når det bare funker med DCA-540 kabelen.

 

De bør få fingen ut og lage en javainstaller som funker med Bluetooth eller fjerne hele sperra.

 

Noen som har greid å få btremote til å fungere?

Lenke til kommentar

Nå er jo installering av java på andre måter enn WAP mest for utviklere uansett. En og annen freeware finnes kanskje, men ikke særlig mye bra.

Synes ikke det er noe å mase om :)

 

Det positive er at denne begrensningen sender et signal til utviklerne om at det er mindre fare for piracy og dermed mere penger og tjene og for oss brukerne betyr det større utvalg i bra spill. Gjelder selvsagt ikke bare SXG75, men alle mobiler med slike begrensninger :)

Lenke til kommentar

Jeg synes de burde droppet denne sperra, litt microsoftpreg over det spør du meg. Massevis av freeware der ute som fort kan bli dyr å laste ned når man må bruke gprs istedet for kabel fra pc. Jeg bruker f.eks 6 forskjellige freewareprogram på min mobil nå, hadde kostet meg endel kroner å lastet ned alle disse via gprs da flere av dem tar endel plass...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

skal ha ny tlf. nå har jeg en gammel Nokia 3220. denne siemens SXG75 er vel en oppgradering på alle mulige måter. jeg er ikke så nøye på bra kamera eller video, men vil ha radio og mp3 men er denne tlf'n så stor som alle skal ha det til. eller er det noe annet jeg kan kikke på som er rundt samme pris 2300kr

Lenke til kommentar

Har akkurat fått en SXG75, men ser etter en holder til bilen. Har allerede fått tak i en brakett å feste på dashbordet, men trenger en holder til telefonen, en som er åpen i bunn, slik at jeg får koblet til ladekabelen.

 

Noen som vet om Siemens vil komme med en original holder?

Synes nesten de burde det siden dette er en GPS telefon, hovedparten av de som bruker GPS delen vil vel gjøre det i bil...

 

Mvh C

Lenke til kommentar
Har akkurat fått en SXG75, men ser etter en holder til bilen. Har allerede fått tak i en brakett å feste på dashbordet, men trenger en holder til telefonen, en som er åpen i bunn, slik at jeg får koblet til ladekabelen.

 

Noen som vet om Siemens vil komme med en original holder?

Synes nesten de burde det siden dette er en GPS telefon, hovedparten av de som bruker GPS delen vil vel gjøre det i bil...

 

Mvh C

5709358[/snapback]

 

Jeg bruker koppholderen når jeg kjører bil.

Tror jeg skal greie å lure inn en ladekabel gjennom bunnen av koppholderen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...