Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Arghh!! Står fast på level4. Finner jeg login og password i PasswdLevel4.class fila eller? Har sett gjennom den 100 ganger nå, men ennå ikke funnet noe som ligner på login og passord....

Skrevet

Er denne tråden kommet opp igjen? Den gir seg aldri! :grin:

Det er fra level 5 det begynte å bli vanskelig!

På levelene før 5 er det bare å sjekke gjennom filene som kommer i internett temp mappen...

Skrevet

Hehe......har ikke sett denne før!

Muligens det var før min tid...

Uansett så ble jeg interessert og tenkte at jeg skulle prøve. Som det tidligere er sagt så var alt enkelt frem til level 5. Der har det stoppet helt for min del.

Jeg har lastet ned vbdis3e.exe, og lagt den vbrun-fila i system katalogen, men når den dekompilerer exe-fila så får jeg bare en feilmelding. Deretter så legger den en fil i katalogen som jeg opprette. Denne filen er tilnærmet tom. Mulig det er dekompilatoren som er feil, men ingen av linkene her inne virket :sad:

Noen som har noen tips?

Skrevet

Level 1,2 og 3 var barnemat. Veit at jeg skal se i temporary internet files mappa på 4'ern, men jeg finner ikke ut av det. Hvilken fil skal jeg åpne i hvilket program? Hvis noen gidder å sende meg løsninga i en privat melding ville det også vært fint...

Skrevet

Quote:

Den 2002-10-17 17:51, skrev Fingolfin:

Level 1,2 og 3 var barnemat. Veit at jeg skal se i temporary internet files mappa på 4'ern, men jeg finner ikke ut av det.

level 4 er faktisk den enkleste av alle, og det mener jeg seriøst.

filen heter jo .txt (hvertfall i opera cachen) og innholder ikke noe annet enn pass/brukernavn!

• 1 måned senere...
Skrevet

hvordan i alle dager skal jeg klare å finne den rette urlen til 6 (for å komme til 7) synes det er lumpent gjort at selv om man har klart oppgaven så virker ikke urlen :mad:

[ Denne Melding var redigert av: Nerdiboy på 2002-11-29 20:51 ]

Skrevet

Quote:

Den 2001-11-19 13:26, skrev JanA:

Er passordet/login på level 2

tall eller bokstaver, eller blanding?

Har bare funnet ut passordet og det er med bokstaver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...