Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå pleier da folk å passordbeskytte websidene sine fordi de føler de haren grunn til å gjøre nettop dette. try2hack.nl er en side som tydelig er opplagt at en skal prøve seg litt på, mens din bekjent har passordbeskyttelse for å begrense tilgangen på visse deler av siden....

 

skal du 'ta' den siden tror jeg du nok står ganske alene fra denne tråden......

jeg regnet med det svaret. men nå må du ikke bli så sutrete. jeg skal da ikke TA noe som helst.. :roll:

Må bare si en ting: LOL! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg regnet med det svaret. men nå må du ikke bli så sutrete. jeg skal da ikke TA noe som helst.. :roll:

har aldri vært meningen å være sutrete... prøvde bare å gi et sakelig svar......

 

 

:mad:

vel DER BOMMET DU KRAFTIG!!

 

 

neida. vi får stoppe dette nå. litt morsomt å kverullere, men i lengden meningsløst..

:p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

ah, nå har jeg sjekket cachen for level 3, og fan at passordet skulle ha "noe med alfabetet å gjøre". Imidlertid blir jeg bare kasta tilbake til disney når jeg paster det :cry: noen tips?

 

::EDIT:: skjønte det, dumme meg :D

 

så var det level 4, skjønner meg ikke helt på den class fila, men får vel prøve meg litt til

Endret av sebdude
Lenke til kommentar

OK jeg gir opp..... På level 5 var det stop for meg....

:scared: Halve julen har dunstet vekk på grunn av denne exe filen.

 

Er det noen som kan forklare meg fremgangsmåten for å løse denne ?

Kansje jeg lærer noe... Jeg har aldrig jobbet med data på denne måten, men det var dritgøy...... så lenge det varte.

Jeg har visual studio 6.0, xvi32 og winhex, men skjønner ikke lyden :wow:

please.... :cry:

 

[email protected]

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg en hint eller to om hvor jeg finner "inngangskoden" til lev 3 ? altås jeg har klart 2'ern ,men sitter litt fast ( altså jeg kommer ikke inn i 3'ern) :blush:

 

Jeg har lest gjennom hele tråden ( mer eler mindre) ,men har ikke gried å finne noe vettugt. ( Ok ,så jeg er en über noob...... )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...