Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter litt fast på nr 7, selv om den ser ganske grei ut, endre browser ID osv. Jeg testa med getright, for så å endre ID der, men jeg har ikke brukt det så mye. Jeg så det stod at det var browser i den, men finnes det vanlig browser i den, ikke bare filbrowser som jeg kan bruke for å fake den på siden.

 

Takker på forhånd for svar

Lenke til kommentar

For de som ikke vil ha løsningstips scroll over dette...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Er ikke så god på html...

 

Hvorfor/hva gjør at browseren henter variabel verdiene fra den eksterne filen og ikke html filen?

 

edit: prater om level 3

Endret av ojb
Lenke til kommentar
siden dere er så godt oppvarmet; er det noen som vet hvordan man finner et passord brukt i .php?

ligger det i php-filen eller hvor er dette passordet? hva er url'en?

på denne siden (for eksempel) kan du finne linken 'admin' helt nederst http://home.no.net/helron/indexnor.html. vet ikke hvor passordet ligger. har ikke klart å finne det. hadde vært litt morsomt å kunne legge inn ting der (det er noen folk jeg kjenner). ;)

Lenke til kommentar

nå pleier da folk å passordbeskytte websidene sine fordi de føler de haren grunn til å gjøre nettop dette. try2hack.nl er en side som tydelig er opplagt at en skal prøve seg litt på, mens din bekjent har passordbeskyttelse for å begrense tilgangen på visse deler av siden....

 

skal du 'ta' den siden tror jeg du nok står ganske alene fra denne tråden......

Lenke til kommentar
nå pleier da folk å passordbeskytte websidene sine fordi de føler de haren grunn til å gjøre nettop dette. try2hack.nl er en side som tydelig er opplagt at en skal prøve seg litt på, mens din bekjent har passordbeskyttelse for å begrense tilgangen på visse deler av siden....

 

skal du 'ta' den siden tror jeg du nok står ganske alene fra denne tråden......

jeg regnet med det svaret. men nå må du ikke bli så sutrete. jeg skal da ikke TA noe som helst.. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...