Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hmm...

 

Er på lvl7, har skjønt at jeg må sende annen info til websiden enn hva maskinen vanligvis gjør

(http_refeer, User_agent, user_os)

 

ryktet sier at dette kan gjøres med fx getright, men hvordan?

 

finner innstillinger for refeer, men ikke det andre.

Hvor evt. i registry kan dette endres.

 

Finnes det noe så enkelt som et lite program hvor man kan fylle inn ønsket info, url og klikke "Go!" ?

 

... finner liksom ikke det rette på nettet...

et par url'er eller lignende hadde vært ok nå...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2001-11-20 20:09, Prelude skrev:

Quote:


On 2001-11-20 13:40, Dj_Offset skrev:

Quote:


Jeg satt oppe til 2 i natt og leita etter ett eller anna som kunne gjøre det som var spesifisert i oppgaven men neida.. ikke engang astalvista hadde noe som kunne hjelpe (vertfall så jeg såg.. var stuptrøtt :wink:)


 

Det der er 10 linjer kode (essensielt) :wink:

 

 

 

 

vi snakker da her om Level7.. den der hvor jeg må bli godkjent av webserveren, med et så ganske rart setup :wink:

 

det er ingen kode. ikke i det hele tatt.. spoofing, hørt om det før?

 

Klart jeg har, men jeg gidder ikke sonde nettet i 3 timer for å finne no buggy møkkasoftware til å gjøre noe jeg kan skrive i C/C++/Java/Perl/Whatever på _mindre_ enn 10 min!

Lenke til kommentar

Kan noen gi meg tips om level 6. Har sniffet opp pakken (med commview), men vet ikke hva jeg skal gjøre videre. mange snakker om a'er og b'er som må dekodes. Får bare opp en masse hex greier. Hvis jeg lagerer filen som binær blir den (i notepad) full av rare tegn.

 

Hint til nettsider som kan hjelpe, ev. programmer mottas med takk.

 

 

___

TV

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-23 09:32, tvika skrev:

Kan noen gi meg tips om level 6. Har sniffet opp pakken (med commview), men vet ikke hva jeg skal gjøre videre. mange snakker om a'er og b'er som må dekodes. Får bare opp en masse hex greier. Hvis jeg lagerer filen som binær blir den (i notepad) full av rare tegn.


Hint til nettsider som kan hjelpe, ev. programmer mottas med takk.



___

TV


 

Les alt som står om level 6 og legg det sammen så hardu nesten svaret gitt.

 

Jeg sliter fortsatt med å få Getright til å bruke en annen HOST... har lagt inn et par ting i registeret, men gjør noe feil... den tar fortsatt try2hack.nl som host...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-23 10:55, slescy skrev:

Jeg trenger hjelp med level 5... tror jeg har funnet brukernavn og passord, men får alikevell beskjed om at det er feil.. har det noe så si hvor vbrun300.dll filen ligger å gjøre? (hvor skal den ligge?)



 

Ikke bry deg om .dll filen. Det er bare en runtime fil til VB. Alt du trenger ligger i .exe filen. Dekompiler den og sett deg ned og oversett litt :smile: Mer hjelp får du ikke av meg...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-11-23 10:55, slescy skrev:

Jeg trenger hjelp med level 5... tror jeg har funnet brukernavn og passord, men får alikevell beskjed om at det er feil.. har det noe så si hvor vbrun300.dll filen ligger å gjøre? (hvor skal den ligge?)



 

hehe.. er du sikker på det er riktig brukernavn og passord? hold deg til exe fila men se nøye etter. Det er ikke alltid som man tror :wink:

 

___

TV

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...