Gå til innhold

Den bittelille airsoft-tråden. Les første post.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, tenkte faktisk ikke på å sjekke wgc shop.

 

Er det noen som har råd til en fortvilet stakkar som har forvillet seg inn i oppgraderings-helvetet?

 

Har oppgradert min TM MP5K med M120 fjær, men den skyter bare rundt 80 m/s uansett hva jeg gjør. Det er 100& kompresjon i sylinderen, Nozzle tetter 100% mot sylinderhode, og hop-up kammeret tetter 100% mot løpet, har testet alt. Før jeg oppgradete til M120, så gjorde jeg en enkel oppgradering med å sette inn en M110 fjær, og fikk da i underkant av 100 m/s.

 

Har prøvd med originalt stamepel og sylinder, og oppgraderings sett fra Deep Fire, og en full sylinder fra en AK-47, kombinert med forskjellig stempelhoder, samme resultat hver gang. Skruefestene mellom "motorfestet" og pistolgrepet har røket, men girkassa sitter 100% stabilt inni kroppen uten de to skruene.

 

Skjønner ingenting her. :(

Endret av Lefse
Lenke til kommentar

Har gjort det før på en TM G36, men jeg husker ikke for alt i verden hvordan fjæren var festet. Stempel og stempelhode er vel en og samme del, så det kan hende det sitter en skrue inni stempelet som holder fjæren.

 

Hvis du ikke finner ut av det, så kanskje mechbox6mm vet svaret.

 

http://www.youtube.com/user/Mechbox6mm#p/u

 

 

Red.: Hopp frem til 9:45 i denne videoen:

 

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Har kjøpt en "Supermate DC6" på hobby24, noen andre som har en slik en som kan forklare meg hva jeg må gjøre for å lade et 8.4V 3000MAH NiMh batteri?

Så langt trur jeg at jeg har gjort det riktig, på skjermen står det:

 

NiMH 3.0 A 10.30V (<-- den volt greia går opp og ned hele tia)

CHG 009:05 (tid) 00411 (<-- stiger ettersom tia går)

 

Har ekstremt lyst å få lada Li-po batteriene man tørr ikke ettersom jeg enda ikke er helt sikker på hvordan man skal behandle disse bokstaverlig talt livsfarlige batteriene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...