Roskov Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Litt tøys må man unne seg iblant, ikke bare "seriøse" spill http://youtube.com/0JeCajVAmqg?hd=1
Dufen Skrevet 7. august 2011 Skrevet 7. august 2011 Er visst en feil i linken... Får ikke videon opp...
marti9 Skrevet 12. august 2011 Skrevet 12. august 2011 Hvor pleier folk her å kjøpe kuler? I lokalbutikker eller på nettet? Om noen av dere kjøper på nettet, hvor kjøper dere?
Lefse Skrevet 13. august 2011 Skrevet 13. august 2011 Er det noen som vet om TM MP5K bruker samme nozzle som vanlig MP5?
Ilcapo93 Skrevet 14. august 2011 Skrevet 14. august 2011 Trur ikke det, har sett noen nozzles som er laget til MP5K og ikke til andre MP5 varianter.
Ilcapo93 Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 De lager jo nesten ingeting til MP5K. http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airsoft/AdvanceSearchResult?productname=mp5k&brandId=&search=true&productcode=mp5k&mode=simple http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/content_page.php?search=searchItem&rs=mp5k&skeyword=mp5k
Lefse Skrevet 15. august 2011 Skrevet 15. august 2011 (endret) Hm, tenkte faktisk ikke på å sjekke wgc shop. Er det noen som har råd til en fortvilet stakkar som har forvillet seg inn i oppgraderings-helvetet? Har oppgradert min TM MP5K med M120 fjær, men den skyter bare rundt 80 m/s uansett hva jeg gjør. Det er 100& kompresjon i sylinderen, Nozzle tetter 100% mot sylinderhode, og hop-up kammeret tetter 100% mot løpet, har testet alt. Før jeg oppgradete til M120, så gjorde jeg en enkel oppgradering med å sette inn en M110 fjær, og fikk da i underkant av 100 m/s. Har prøvd med originalt stamepel og sylinder, og oppgraderings sett fra Deep Fire, og en full sylinder fra en AK-47, kombinert med forskjellig stempelhoder, samme resultat hver gang. Skruefestene mellom "motorfestet" og pistolgrepet har røket, men girkassa sitter 100% stabilt inni kroppen uten de to skruene. Skjønner ingenting her. Endret 15. august 2011 av Lefse
Ilcapo93 Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 UÆÆÆ!! HJELP! Satt å mekka litt på AK'en for å sette inn ei ny fjær da jeg plutselig kom på at den orginale fjæra er festet i selve pistonet og har ingen aning på hvordan man får den ut! Noen som vet hvordan jeg får ut fjæra?
Cutthroat Bill Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 (endret) Har gjort det før på en TM G36, men jeg husker ikke for alt i verden hvordan fjæren var festet. Stempel og stempelhode er vel en og samme del, så det kan hende det sitter en skrue inni stempelet som holder fjæren. Hvis du ikke finner ut av det, så kanskje mechbox6mm vet svaret. http://www.youtube.com/user/Mechbox6mm#p/u Red.: Hopp frem til 9:45 i denne videoen: Endret 16. august 2011 av Cutthroat Bill
Lefse Skrevet 16. august 2011 Skrevet 16. august 2011 (endret) På stempelet i min TM MP5K, så var det et lokk i stempelhodet som var limt over skruen, må bare pirke ut det. Endret 16. august 2011 av Lefse
NothinDoin™ Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Husker jeg kjøpte et forsterket stempel når jeg bytta fjæra i en G36, var visst lurt å gjøre.
Suppekatten Skrevet 17. august 2011 Skrevet 17. august 2011 Hva synes dere? Konstruktiv kritikk takk. Kommer trolig en video av en CA MP5A2 ut i morgen ettermiddag på kanalen Heigren
The Ghost Skrevet 21. august 2011 Skrevet 21. august 2011 Har et propan adapter jeg ikke har fått brukt ennå da jeg sliter med å finne gass. Hva bruker dere? Virker som om alle flaskene den passer på har en blanding av propan, butan og isobutan og aldri mer enn 25% propan ..... Har dette adaptere:
Ilcapo93 Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Har kjøpt en "Supermate DC6" på hobby24, noen andre som har en slik en som kan forklare meg hva jeg må gjøre for å lade et 8.4V 3000MAH NiMh batteri? Så langt trur jeg at jeg har gjort det riktig, på skjermen står det: NiMH 3.0 A 10.30V (<-- den volt greia går opp og ned hele tia) CHG 009:05 (tid) 00411 (<-- stiger ettersom tia går) Har ekstremt lyst å få lada Li-po batteriene man tørr ikke ettersom jeg enda ikke er helt sikker på hvordan man skal behandle disse bokstaverlig talt livsfarlige batteriene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå