Gå til innhold

Prosjekt: Lanboy Black Beauty : FERDIG 26.05


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gunz: Takker!

sigen: Nope, kødder ikke. Jeg satt en kveld og plukket mailen til nesten alle webshopene i HW sin liste. Det ble nok 70stk. om ikke mer. Sjansene for spons øker jo bare jo flere butikker man sender til. Jeg har også sendt til en del firma som f.eks. Sunbeam. Har ikke fått svar derfra da :p

Lenke til kommentar
Utrolig, men sendte du til alle på en gang? Da er jo sjangsen for å få x anntall vifter når du bare trenger y anntall vifter stor, og at du f.eks. ikke får noen av de andre tingene du trenger... ;)

Stemmer det. Jeg sitter med to vifter til overs nå. Men, skal nok klare å stappe dem inn, de lyser i hvert fall :p

Dessuten var det litt dumt å sende til så mange på en gang. Da kunne de jo se at jeg sendte til mange, dermed mindre sjanse for spons...

Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg skal gjør på? :p

Uppss... startet med prosjektet mitt i dag...

Trefjøl med all HW oppå og kosteskaft pinner (5 stk) fordelt 17 cm høye

med plexi oppå og neonlys inni og mye uv greier...

 

Lurer på om det går ann og få vendur til og sponse meg nå før jeg har laga selve

workloggen, har tatt mange bilder :)

 

jeg syns selv den ble drit stilig!

 

EDIT: Feil koding...

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg skal gjør på? :p

Uppss... startet med prosjektet mitt i dag...

Trefjøl med all HW oppå og kosteskaft pinner (5 stk) fordelt 17 cm høye

med plexi oppå og neonlys inni og mye uv greier...

 

Lurer på om det går ann og få vendur til og sponse meg nå før jeg har laga selve

workloggen, har tatt mange bilder :)

 

jeg syns selv den ble drit stilig!

 

EDIT: Feil koding...

Why?! What?! HÆÆÆÆÆ!!

 

Hvorfor i helvete poster du din egen worklog inni denne worklogen? START DIN EGEN!

Helt banan eller?

 

Mvh

AudunB

Lenke til kommentar

UPDATE

 

Jepp her kommer endelig en update :D

Jeg har nå saget ut sidedøren og lakkert. Jeg kjøpte ny malingsrulle da jeg glemte å sette den gamle i whtie spirit etter en malingsøkt... Uheldigvis la den nye rullen igjen mange små luftbobler i lakken slik at den ble full av klumper. Dette fant jeg ikke ut før etter 3 strøk (trodde det var støv) og tilsvarende pussing.

Løsningen ble spraylakk som ble påført kun 1 time før denne updaten (tørker nå).

 

Men, nok snakk, her er bilder:

 

P1011426.jpg

Oppstrekning av linjer for saging. Her holder jeg plexiplaten foran, den blir vindu.

 

P1011427.jpg

Så var det sagingen ja...

 

P1011428.jpg

Her gjelder det å være stødig på hånden :yes:

 

P1011429.jpg

Stoooor sving!

 

P1011432.jpg

Da var første hull ferdig :D

 

P1011434.jpg

Så var det viftehull, 120mm...

 

P1011435.jpg

Det ferdige resultatet. Jeg klarte ikke å bestemme meg for form så jeg gikk for noe enkelt som samtidig gir god kjøling av CPU :thumbup:

 

Det var alt for denne gang. Men, det blir nok ikke lenge til neste update siden prosjektet skal være ferdig om to uker (skoleprosjekt). Det eneste som mangler er plexiglass og montering... Ellers så har jeg kanskje skaffet de viftegrillene jeg manglet da jeg fikk spons fra en tysk nettbutikk :p

Det er jo også mulig at jeg skal få noen viftegriller fra en venn :thumbup:

 

Good modding!

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...