Gå til innhold

Prosjekt: Lanboy Black Beauty : FERDIG 26.05


Anbefalte innlegg

Nice kabinett. :)

Takker... Har egentlig lyst på et nytt kabinett :p Dette er litt stort. Muig jeg lager et desktopkabinett i aluminium om et år eller noe sånt. Tror i hvert fall mitt neste prosjekt vil bli i alu...

 

Drar til Orknøyene med klassen i morgen, håper jeg klarer en uke uten pc... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe lignende på Aeinstein sitt du har tenkt på? Eller litt større?

 

Håper du klarer deg på Orknøyene da, klarte meg en uke uten PC på Hovden. :p

Hehe... Jeg skal nok klare meg, må nok leve på snop :p

 

Aeinstein sitt blir sinnsykt nice, satser nok på noe liknende men, gjerne litt større...

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

KONKURRANSEUPDATE

 

Hei igjen. Jeg har nå meldt prosjektet på den lille arbeidsloggkonkurransen og tenkte derfor jeg kunne lage en liten update.

 

Kabinettet lever i beste velgående bortsett fra et forferdelig kabelrot på innsiden og enkelte skrammer på utsiden. Men dette er ubetydelige skjønnhetsfeil :p

Jeg har innstallert en ny harddisk, som nå ligger bak viftestyringen siden jeg bare laget plass til en harddisk da kabinettet ble laget. Men der ligger den for så vidt greit :D

 

Luftflyten i kabinettet er god og den ganske så uoffisielle måligen til viftestyringen min oppgir en temperatur på rundt 40 grader. Den kanskje mer pålitelige målingen direkte fra CPU og HK viser henholdsvis 36 og 35 grader.

 

Som jeg skrev i den første updaten var planen å innstallere vannkjøling i kabinettet. Men når sommeren kom og behovet for båt meldte seg ble de pengene dessverre brukt på ny båtmotor :p Grunnen til at jeg ønsket vannkjøling var for å begrense støyen. Men, det skal nevnes at jeg antageligvis ikke ville kjøpt noen dyr vannkjøling, slik at støyen ville blitt mer eller mindre den samme som jeg har i dag med stillegående vifter og viftestyring.

 

Jeg slenger opp noen bilder, de er tatt med mobiltelefon så kvaliteten er så som så. Satser på å få tatt bilder med speilreflekskamera og lagt ut snart. Noen bilder er tatt både med og uten lys fra omgivelsene.

 

DSC00624.jpg

Frontgrill

 

DSC00625.jpg

 

DSC00626.jpg

Viftestyring u/lys fra omgivelser

 

DSC00630.jpg

Viftestyring m/lys fra omgivelser

 

DSC00628.jpg

Toppgriller u/lys fra omgivelser

 

DSC00631.jpg

Toppgriller m/lys fra omgivelser

 

DSC00632.jpg

Kabelrot

 

DSC00623.jpg

Kabinettet i mørket

 

Oversiktsbilder blir ganske dårlig med mobiltelefonkameraet.

Satser på å ta noen ordentlige bilder i løpet av de neste dagene og lage enda en liten update.

 

Hei så lenge :D

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

SISTE UPDATE:

 

Da har jeg endelig fått tatt bilder med skikkelig kamera:

 

Picture008.jpg

 

Picture001.jpg

Slik ser det ut under min pult...

 

 

En del "close-ups":

Picture010.jpg

 

Picture013.jpg

 

Picture015.jpg

Er veldig fornøyd med denne viftestyringen, nok en gang takk til 3DFXCool.no!

 

Picture019.jpg

Burde kanskje tørket litt støv her...

 

 

Noen bilder av viftegrillene fra Revoltec:

Picture031.jpg

 

Picture033.jpg

 

Picture036.jpg

 

Det var alt for dette prosjektet. Takk for alle svar, alle innspill og all støtte, både i form av kommentarer og sponsorgaver! Hei så lenge :)

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...