Gunfreak Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) fyyyyyyyyyy faen, spillet kom faen meg ikke i dag heller!!!!!!!! og der sure er at spillet er i en butikk 2min fra meg!!!!!!! Endret 11. april 2005 av gunfreak19
Hr. Jenssen Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 fyyyyyyyyyy faen, spillet kan faen meg ikke i dag heller!!!!!!!! og der sure er at spillet er i en butikk 2min fra meg!!!!!!! Når jeg kommer hjem skal jeg selv sjekke postkassa. Litt synd om det ikke kommer i dag, selv om jeg ikke bryr meg SÅ mye. har allerede warez versjonen, og jeg er ikke enda ferdig med enspiller kampanjen. Men igjen, jeg føler med dere som ikke har fått det enda. Kanskje dette er nok en bommert fra CDON's side? Det er jo tross alt _LITT_ merkelig at ALLE som har bestilt den fra CDON, har fått "sendt", og at ingen har fått det enda. Enten er det ikke sendt fra CDON enda, ellers er bare posten MEGET slapp (ikke noe nytt der).
Desdichado Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Fikk mail fra Gamesmix.com i dag hvor de beklaget at de ikke hadde fått sendt ut spillet, dette fordi de akkurat hadde flyttet. De lovte dog på tro å ære at de heretter skulle sende forhåndsbestillinger slik at kunden hadde de på release dagen. Som kjent så avbestilte jeg da spillet ikke lå i postkassa to dager etter release å kjøpte i butikk istedenefor. Vi får se, kanskje jeg gir dem en sjangs til...
Jubelsau Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 fyyyyyyyyyy faen, spillet kom faen meg ikke i dag heller!!!!!!!! Nei faen... Ikke hos meg heller
Windoge Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Spillet kom ikke her heller. Dette er unormalt lenge, og jeg tviler på at Posten er like treig over hele landet, sånn helt tilfeldig. Stemmer ikke CDon`s ordrestatus?
Windoge Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 fyyyyyyyyyy faen, spillet kom faen meg ikke i dag heller!!!!!!!! og der sure er at spillet er i en butikk 2min fra meg!!!!!!! Kjøp spillet i butikken og benytt deg av angreretten.
Glipp Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 noen som vet om de selger swat4 på elkjøp eller lefdal ? (helst i tr.heim)
Windoge Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Du kan se på deres nettside om de har spillet på lager. Går vel på alle produkter.
Glipp Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 (endret) det er akkurat det.. finner ikke swat4 på elkjøp sidene.. noe som er litt merkelig.. de bruke alltid å ha disse "brae" spillene edit: svenskene har ikke fått det enda.. ikke før om 2 uker.. er det det samme her eller ? Endret 11. april 2005 av *Magnus*
Fredrik Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Vel, bedre å reise til butikken enn å spørre her.
Glipp Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Vel, bedre å reise til butikken enn å spørre her. gidder ikke klokken halv tolv skal nedover i morgen å sjekke
Fredrik Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Vel, bedre å reise til butikken enn å spørre her. gidder ikke klokken halv tolv Godt poeng. Tror nok de har det.
Hr. Jenssen Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 edit: svenskene har ikke fått det enda.. ikke før om 2 uker.. er det det samme her eller ? Nei, det er ikke slik her.
Glipp Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 [iC' date=12/04/2005 : 08:09] edit: svenskene har ikke fått det enda.. ikke før om 2 uker.. er det det samme her eller ? Nei, det er ikke slik her. nice skal nedover i dag og sjekke om de har den
Glipp Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 tar cdon postoppkrav ? ser at de er utsolgt nå verken elkjøp eller lefdal hadde det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå