Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*

HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 457 stemmer

1. 1. Velg ett av alternativene

• Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1019
    • Annet
      202

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om natta er det beinhard konkurranse om å komme først til lesesalen, ref Nebus "oooo yeah - jeg sikret meg den beste lesesalsplassen i natt" i fjor høst en gang. Nerdefaktoren er med andre ord skyhøy, som forventet.

• Liker 5
Skrevet

Vet ikke hvorfor folk er så opptatt av å skaffe seg plass på lesesal. Vil man sitte og lese på Gløs er det mer enn nok plass på datasalene. Litt mer bråk, men det tåler man.

Skrevet (endret)

Det kan hende du tåler det, men jeg må ha det nesten helt stille når jeg skal lese. Derfor setter jeg meg enten på lesesal, eller hjemme.

Endret av Horrorbyte
Skrevet

Koselig å sitte på kattelabben når det virker som folk prøver å overgå hverandre i å skrive ut flest mulig sider. Den printeren tror jeg går 24/7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Printerne i P15 fikk også kjørt seg denne uka. Tror det gikk noen tusen sider i løpet av mandag. Sånn går det når man får ta med seg alle trykte hjelpemidler på eksamen.

post-98222-0-81887300-1337890452_thumb.png

Endret av Horrorbyte
  • Liker 1
Skrevet

Lesesalkamp på natta og? Når er det vampyr-døgnrytme-folkene kommer? :p

Tipper tre-fira tida på natta. Nebu er nok riktig person til å svare her - tipper han har best erfaring med dette blant de som skriver her inne.

Skrevet

En er på skolen sent for å plukke opp smårips på vei hjem fra Samfundet, er overraskende mange som velger å ta turen innom gløs.

Det som jeg syntes alltid er merkelig er han fyren som sitter å spiller piano til 2 på natta -_-

Men det gir kanskje mening om han ikke har piano hjemme.

• Liker 3
Skrevet
En er på skolen sent for å plukke opp smårips på vei hjem fra Samfundet

Hadde ikke blitt overrasket om folk faktisk gjorde dette.

Skrevet

En er på skolen sent for å plukke opp smårips på vei hjem fra Samfundet, er overraskende mange som velger å ta turen innom gløs.

Det som jeg syntes alltid er merkelig er han fyren som sitter å spiller piano til 2 på natta -_-

Men det gir kanskje mening om han ikke har piano hjemme.

Du aner ikke hvor mange ganger vi har sett folk sitte og spille når vi skal på nach....kan nok ha bidratt litt til pianostøyen selv også, i en "lettere" beruset tilstand, ved flere anledninger :p

Skrevet
En er på skolen sent for å plukke opp smårips på vei hjem fra Samfundet

Hadde ikke blitt overrasket om folk faktisk gjorde dette.

beste sjekketrikset er å spørre om de vil bli med å se "pendelen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...