Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som dere er inne på studass temaet, er det noen som gidder å si når man skal søke på stillingene, eller hvor man finner en oversikt over alle instituttene ??

 

(også vet jeg ikke om jeg er flink nok :dontgetit: )

http://www.ntnu.no/adm/sss/stud.ass.stillinger

Her er en liten oversikt over de ulike fakultetene. Hvis du tenker å søke for våren 2011 er du for seint ute, tror jeg.

Lenke til kommentar

Fikk jobbtilbud for et halvt år siden jeg ;)

Rimi?

 

 

Jeg har et spørsmål, er denne tråden forebeholdt folk fra Gløshaugen? Jeg forstår det jo slik at folk fra Gløs føler de er de eneste som studerer noe av verdi, og at humaniora bare tøys og tull som fører ingensteds. Det kan likevel være en fordel og fremstå litt mindre fiendtlige slik at folk fra Dragvoll (Gud forby!) ville lagt igjen et innlegg i ny og ne. Det er godt mulig at det i stor grad er humoristisk, men av utenforstående kan det fort mistolkes.Jeg studerer for øvrig ikke ved NTNU.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk jobbtilbud for et halvt år siden jeg ;)

Rimi?

 

 

Jeg har et spørsmål, er denne tråden forebeholdt folk fra Gløshaugen? Jeg forstår det jo slik at folk fra Gløs føler de er de eneste som studerer noe av verdi, og at humaniora bare tøys og tull som fører ingensteds. Det kan likevel være en fordel og fremstå litt mindre fiendtlige slik at folk fra Dragvoll (Gud forby!) ville lagt igjen et innlegg i ny og ne. Det er godt mulig at det i stor grad er humoristisk, men av utenforstående kan det fort mistolkes.Jeg studerer for øvrig ikke ved NTNU.

Nei, vi liker det best slik det er nå.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så hadde det gjort seg med et obligatorisk semester på "feil" campus, for begge leire.

 

Uansett hvor hardnakket man hevder at dragvollfagene som helhet er ubrukelige, så er det noe å hente der. Selv om man trives med å kun ta relativt ubrukelige fag, så kunne det vært greit å prøve noe utfordrende og "nyttig."

 

Om man har litt innblikk i psykologi, så ser man lett hvorfor denne nedrakkingen av dragvoll har oppstått. Resultatet av en typisk tung utdanning på gløshaugen tiltrekker seg visse personer, på godt og vondt.

 

Man må bare godta det. Slik som man må godta sterke personer som kommer langt ellers i livet. På nett ser man det så lett - siden det er lettere å la fasaden falle og opptre naturlig. For enkelte er det naturlig å være sinte, og å rakke ned på mennesker med lavere objektiv nytteverdi. Man skal tåle såpass når man er kommet så langt at man skal til med, eller holder på med høyere utdanning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...