Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol flin, det er flere av oss her. Så ikke le;).

Er det noen her som aner om det går ann å ta exphil på samme måte som folk gjorde i millitæret.

Melde seg opp ett annet sted enn NTNU og kun levere 3 hjemmeoppgaver og få karakter utifra dem, istedet for å måtte

sitte på eksamen og ikke skjønne bæret.

Lenke til kommentar

Hallo...!

 

Det står at det er internett-tilgang i Frode Rinnans vei... Men er det trådløst...?

Som ATWindsor påpeker er det kablet. Det er også det beste, da det gir høyere hastighet og stabilitet. Skal du på liv og død ha trådløst kan du sette opp din egen ruter.

 

Takk for svar :) Jeg bare lurte, egentlig. Så lenge jeg kommer meg på nett, er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Fins det mange gutter der oppe som ikke har kjæreste, men som kanskje kunne tenkt seg en? Spesielt med tanke på gutter som er glad i realfag.

 

Det må jo være lov å spørre:)

 

Nei vi realfags gutter er fremdeles redd for jentelus :D. Markede på NTNU er vel ganske normalt, jeg må si at jeg ble overasket over standaren på realfags studiene :p

Lenke til kommentar

Fins det mange gutter der oppe som ikke har kjæreste, men som kanskje kunne tenkt seg en? Spesielt med tanke på gutter som er glad i realfag.

 

Det må jo være lov å spørre:)

Jeg liker innstillinga!

 

Hvis du liker pokemonkort, programmering på fritida og rubixcubin' kommer til ikke til å få ligge i fred på natterstid, det kan jeg garantere.

 

All spøk til side: Kjærestegarantien er jo allerede nevnt. Det er gode muligheter for kjæreste der oppe. Det er det siste du skal bekymre deg for, tror jeg.

Lenke til kommentar

Har som regel god tålmodighet, men nå lurer jeg på hva som skjer. Lånekassen har ikke registrert alle karakterene mine selv om siste sensuren kom i forrige uke.. Blæh! :thumbdown:

Lånekassen registrerer ikke karakterene dine. De får bare periodevise rapporter fra NTNU på hvilke fag du har bestått. Og som nevnt over kan det ta måneder før dette kommer på plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...