Gå til innhold

Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*


HolgerL

Hvilket sted tilhører du?  

1 456 stemmer

  1. 1. Velg ett av alternativene

    • Dragvoll
      254
    • Gløshaugen
      1018
    • Annet
      202


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er da mye raskere å ta Dybedahls veg fulgt av Smørblomstvegen. Hvis du tar om statoil får du også en del nedoverbakke, som igjen blir oversatt direkte til høydemeter du må ta igjen.
Det går slakt oppover hele veien fra rundkjøringen til Statoil. Så nedoverbakken må eventuelt komme før rundkjøringen.

Det er 400 meter lenger å gå om Statoil-Fiolsvingen enn møkkastien til Moholt.

 

Edit: Det største problemet er vel egentlig at du blir svett i Fiolsvingen etter burgeren. Da var det kanskje ikke så mye vits i pauseburger likevel.

Endret av endrebjo
Lenke til kommentar

Med møkkastien: mener du smørblomstvegen, eller stien som går rett nord for den? Selv liker jeg smørblomstvegen. Utsikten over byen er ganske fantastisk.

 

Når det gjelder omvei-delen er det vel litt relativt.. Hvis man bor rundt kiwi, ica, voll, er nok ikke omveien så ille. For meg er det dog ca 50% lenger å sykle om statoil. Også er det vel litt nedoverbakke ved Petters mot statoil? Lenge siden jeg har gått akkurat der.

 

EDIT: Hmmm. Kanskje løsningen ligger i pause et sted i løpet av den verste bakken? Kanskje noen burde starte et gatekjøkken mitt i boligfeltet?

Endret av madsc90
Lenke til kommentar

Med møkkastien: mener du smørblomstvegen, eller stien som går rett nord for den? Selv liker jeg smørblomstvegen. Utsikten over byen er ganske fantastisk.

 

Når det gjelder omvei-delen er det vel litt relativt.. Hvis man bor rundt kiwi, ica, voll, er nok ikke omveien så ille. For meg er det dog ca 50% lenger å sykle om statoil. Også er det vel litt nedoverbakke ved Petters mot statoil? Lenge siden jeg har gått akkurat der.

 

EDIT: Hmmm. Kanskje løsningen ligger i pause et sted i løpet av den verste bakken? Kanskje noen burde starte et gatekjøkken mitt i boligfeltet?

Hadde store ambisjoner om å starte Moholt-kebab, men bunnpris kjøpte Narvesenlokalet før jeg fikk satt i gang planene :ph34r:

Lenke til kommentar

Forsov meg i dag og må si farvel til 15 studiepoeng.

 

FML

Personalpsykologi er i morgen. Skal begynne å lese nå snart.

Haha, jeg ble faktisk litt nervøs nå :D

 

Jeg er megel skeptisk til eksamen i morgen, skjønner ikke hvordan det er mulig for folk å stå uten å ha lest etter å ha sett de første 20 spørsmålene fra fjorårets eksamen.

Lenke til kommentar

Artiklene er bare kapitlene i boka "en ny personalpsykologi for et arbeidsliv i endring" (husker ikke eksakt tittel, den er gul). Men etter det jeg har skjønt går ikke de artiklene på nøyaktig de samme temaene, så det er ikke så jævlig viktig hva de forskjellige folka bruker av begreper, det er bare å huske hva som heter hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...