Gå til innhold

Hvilket spill foretrekker du?

Hvilket spill foretrekker du?  

252 stemmer

1. 1. Hvilket spill foretrekker du?

• Splinter Cell
      132
    • Metal Gear Solid
      119

Anbefalte innlegg

Skrevet
[iC,01/04/2005 : 22:04] Hva jeg mener med "fantasi-Snake"? han er liksom som en tegneserie figur. Du får liksom for lite følelse av at han er en levende fyr.

Slik er det ikke med Splinter Cell. Sam er så virkelig som virkelig kan være.

Han lever et normalt liv sammen med datteren på dagstid, mens på nattestid blir han en iskald "søppel-fjerner".

Elsker det! :love:

Hvor mye Metal Gear Solid har du spilt egentlig? :dontgetit:

Enig med midnight_walker at de som stemmer egentlig burde ha spilt både MGS og SC for å kunne uttale seg. Selv har jeg spilt dem begge, elsker begge, men MGS er hakket foran. Føler liksom at SC ble litt for mye av det samme. Men det er nå bare min mening da.

agreed, har selv spilt gjennom både SC og SC: pandora tomorrow.

favoriserer Sneiken. :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC,01/04/2005 : 22:04] Hva jeg mener med "fantasi-Snake"? han er liksom som en tegneserie figur. Du får liksom for lite følelse av at han er en levende fyr.

Slik er det ikke med Splinter Cell. Sam er så virkelig som virkelig kan være.

Han lever et normalt liv sammen med datteren på dagstid, mens på nattestid blir han en iskald "søppel-fjerner".

Elsker det! :love:

Hvor normalt er det for en leiemorder og ha familie? :hmm:

Ikke så jævli normalt nei!!

Han er en statens man.

Hvorfor skulle de ikke ha det?

Synes det er mer urealistisk at en jubb kan ALT, og kaller seg "Snake", mens han kjemper mot et par trilliarder fiende-soldater.

Skrevet

Dette er bare teit, ingen oppnår noe som helst ved å skrive noe her. SC fanboysene og MGS fanboysene vil bare ligge i skyttergravene og skyte på hverandre for evig tid.

Skrevet
Dette er bare teit, ingen oppnår noe som helst ved å skrive noe her. SC fanboysene og MGS fanboysene vil bare ligge i skyttergravene og skyte på hverandre for evig tid.

Nettopp. Så derfor bør jo vi alle mye heller bare stemme i stedet for å skrive dritt om det andre spillet. :)

Men jeg må si at jeg ikke er en SplinterCell fanboy. Elsket 1'ern, men jeg fikk aldri satt meg helt inn i 2'ern, så den ble jeg egentlig aldri ferdig med.

Skrevet
[iC,01/03/2005 : 19:44]Siden jeg ikke har noen annet enn min PC, som jeg for alltid kommer til å holde meg trofast til, foretrekker jeg Splinter Cell. :)

Jeg trekker en strek mellom det å være trofast og å være 'fanboy'.

[iC,02/04/2005 : 00:03]Han er en statens man.

Hvorfor skulle de ikke ha det?

Synes det er mer urealistisk at en jubb kan ALT, og kaller seg "Snake", mens han kjemper mot et par trilliarder fiende-soldater.

Han er lekesoldaten til staten. Han er en robot uten karakter som utfører oppdrag, som innebærer drap og spionasje, uten selv å spørre seg; hvorfor?.

En statisk strekmann sammenlignet med Solid Snake.

Solid Snake kaller seg forøvrig ikke Snake, han blir kalt det av andre.

Skrevet

Det mest troverdige spillet er helt klart Splinter Cell. Det mest filmatiske er uten tvil MGS.

Så blir det opptil enhver hvem som liker gameplayet i hvilket spill. Men jeg foretrekker realisme og troverdighet selv om jeg blir fascinert av hvor orginalt MGS er i sin måte å fortelle en historie på.

Skrevet

Hadde denne pollen kommet ei stund etter CT kom ut hadde situasjonen vert annleis. For Splinter Cell 3 er eit vidunder av eit spel og setter Splinter Cell i eit anna perspektiv enn dei to andre spilla. Ja MGS 3 er forsåvidt det og. Jaja. :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...