ShadowMaster Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Ja, de flytter alt fra de gamle over på nye servere. Og grunnen til det er? De nye serverne skal klare å drive oppgraderingene av grafikkmotoren til AO. Det betyr mindre lagg, bedre grafikk Edit: Les mer på forumet til AO: Letter from the Game Director 9232805[/snapback] Server oppgraderingen har ingen verdens ting med hvordan din maskin klarer og drive grafikk motoren. Alt som har med grafikk og gjøre skjer kun på din egen maskin. Lenke til kommentar
HansArne Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Er det i dag serverene kjem opp at igjen eller? Edit: Korleis klarte du og spille på test serveren HansArne? Kjem meg ikkje inn der sjølv så eg veit ikkje korleis du har klart det. 9239019[/snapback] Det ser ut som om test serveren er nede igjen. Den var oppe en stund igår, så jeg spillte en stund da Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Serverene er forsatt nede og eg som hadde så lyst å spille ein times tid akkuratt nå. Blir grafikken så særlig mykje bedre etter dei er ferdig (ikkje om eg bryr meg for eg synst grafikken er bra nok for meg)? Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Serverene er forsatt nede og eg som hadde så lyst å spille ein times tid akkuratt nå. Blir grafikken så særlig mykje bedre etter dei er ferdig (ikkje om eg bryr meg for eg synst grafikken er bra nok for meg)? 9241391[/snapback] Oppdateringen har ingenting med grafikken å gjøre. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Server oppgraderingen har ingen verdens ting med hvordan din maskin klarer og drive grafikk motoren. Alt som har med grafikk og gjøre skjer kun på din egen maskin. 9240090[/snapback] I all hovedsak så har du helt rett. Grafikken og ytelsen av grafikken bestemmes av klientens maskin. ...MEN... Grafikk er ikke _bare_ hvordan ting ser ut men også hva andre personer gjør. Slik det er nå så er det veldig begrenset hva man får av informasjon om hva andre bruker gjør. Det strekker seg i stor grad til bevegelse og emotes. En oppgradert grafikkmotor kan (men det er ikke dermed sagt at den vil) føre til at hver spiller vil trenge mer informasjon om hva de andre spillerene gjør slik at klienten kan dra nytte av de nye funksjonene i grafikkmotoren. Jeg sier ikke at dette er tilfellet og at "galskapen" har rett jeg sier bare at han ikke nødvendigvis tar feil. Du skal heller ikke se bort i fra at en ny grafikkmotor vil få flere WoW-spillere til å begynne å spille AO (hjelpe og trøste ) Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Endelig er serverene oppe igjen Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 doh... lang tid det tar å laste ned siste updaten da Lenke til kommentar
commi Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Laster ned via ftpen deres , 100 kb/s For de med stor klient: sl,ai etc ftp://download.anarchy-online.com/patches...v17.5.0_EP1.exe For de med liten klient: ftp://download.anarchy-online.com/patches...4.1-v17.5.0.exe Endret 9. august 2007 av commi Lenke til kommentar
DeLutte Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Nææh, 38 minutter og det viser seg å stemme ganske bra De Lutte Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Jaa, snart AO igjen! edit, en time edit, halv time Som dere ser i tråden her er det en del skumle bugs ute og går. "After the first 63megs there's another 20meg thingy, so don't get excited when you finally get the first one down." edit, anbefaler FPT, fikk lastet ned min i løpet av minutter der Endret 9. august 2007 av Mompen Lenke til kommentar
KVK Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Andre enn meg som har problemer med å logge på? Og hvor pokker har det blitt av "remember password" knappen? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Den er fjernet grunnet sikkerhetsmessige grunner Lenke til kommentar
KVK Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Bleh. *hate hate hate* Blir ett makkvert med tre kontoer og tre forskjellge passord da Men hva med påloggingsproblemene? Endret 9. august 2007 av KVK Lenke til kommentar
DaTe Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 ohoi.... dettan var moro..... Her venter vi, og venter og venter så får vi dette i fleisen.... bare bug Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 H..... Løper jeg rundt i den nye Penumbra greia. Og så får jeg 2x 6k hit fra en drittmob, og dør. Men jeg kommer ikke til savespot. Istede blir bildet bare på samme sted. Og jeg blir da til slutt nødt til å avslutte spillet. Og nå får jeg ikke logget inn engang x( Lenke til kommentar
Henning75 Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Og så kom mer nedetid:) standard ved nye patcher. Emergency patch, noen som har funnet en exploit allerede. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Serverne er på vei ned for å prøve og fikse problemene med zoning. I mellomtiden så kan de som ikke har patchet enda laste ned large client patchen via bittorrent her: http://www.demonoid.com/files/details/1291...?rel=1186685916 For de av dere som har flere kontoer eller bare ikke gidder og skrive brukernavn og passord manuelt så er Password Safe å anbefale: http://passwordsafe.sourceforge.net/ Lar deg lagre alle dine brukernavn og passord sikkert og kryptert, samt at du kan bruke den til og automatisk logge deg inn i AO og stort sett alt annet du måtte ønske. Endret 9. august 2007 av ShadowMaster Lenke til kommentar
KVK Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 nice, takk skal du ha. Ser ikke ut til at det blir noe spilling før i morgen for min del ihvertfall. Men har de oppgradert grafikken allerede, eller er det bare jeg om av en eller anne grunn ikke har brukt hiqh ql før? Lenke til kommentar
hogfather Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Men har de oppgradert grafikken allerede, eller er det bare jeg om av en eller anne grunn ikke har brukt hiqh ql før? 9245750[/snapback] grafikken er ikke opddatert.. Lenke til kommentar
KVK Skrevet 9. august 2007 Rapporter Del Skrevet 9. august 2007 Sikkert bare meg som ikke har brukt HQ siden comebacket da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå