Gå til innhold

Troika lagt ned?!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Troika som gav oss Arcanum, Temple of Elemental Evil, Vampires the Bloodlines har meldt at de blir lagt ned. Ikke fra noen Offisiell kilde enda , men No Mutants Allowed og Gamespot sier de har fått tak på en uoffisiell e-mail fra Sjefen Leonard Boyarsky.

Det er også en Tech demo til et spill som var under produksjon som man kan finne på No Mutants Allowed.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt opprørt av dette, tørket nesten en tåre når jeg så demoen. Noen andre som har en mening om dette? Skal det tilslutt bare være fps og sportspill som skal regjere? Er det riktig? Hva med oss som er hardcore crpg'ere?! Hva skal vi gjøre? :cry:

Er det ingen som bryr seg?! :cry:

Endret av eoden
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem sin feil det er vet jeg ikke , men Bloodlines kom jo ut "halv ferdig"

Men hvis det video klippet er fra et prosjekt de hadde på gang , så er det tragisk.

Skrevet

at Bloodlines ble releasa slik det ble, er utilgivelig, spesiellt ettersom de hadde 1 år mer utviklingstid etter at de egentlig ble ferdige med det...(angivelig)

no big loss spør du meg...(har bare prøvd bloodlines fra dem, det var litt skuffende ja)

Skrevet
at Bloodlines ble releasa slik det ble, er utilgivelig, spesiellt ettersom de hadde 1 år mer utviklingstid etter at de egentlig ble ferdige med det...(angivelig)

no big loss spør du meg...(har bare prøvd bloodlines fra dem, det var litt skuffende ja)

Med Tanke på at det var Activision som pressa Troika til det ytterste, så ble Vampires slik det ble dessverre. Jeg synes spillet ble bra.

Skrevet (endret)

Jau, men i teorien var de ferdige med det ca på samme tid som Valve annonserte at de ble hacka.. så p.g.a. den "Ikke lanser spill basert på source før HL2" avtalen måtte de vente til HL2 var i hyllene (derav den 3 dager etter HL2 release releasen..) De kunne ikke ha fiksa litt av bugsa i den perioden kanskje? Det var jo "dødtid" uansett. For dårlig sier jeg iallefall...

Og når man attpåtill må ha fanpatches (!) for å få det sånn halvveis fungerende, ja det sier jo bare sitt...

Endret av MrLee
Skrevet

Synd hvis dette stemmer.

Synes at Troika har laget flere gode spill, og går litt andre veier enn de som lager mainstream spill. Tror vi trenger slike som Troika for å få en utvikling av spill, med utvikling mener jeg nye ideer.

Skrevet
Og når man attpåtill må ha fanpatches (!) for å få det sånn halvveis fungerende, ja det sier jo bare sitt...

Nå overdriver du. Jeg bruker den offisielle patchen, og kun den, og har ikke møtt på noen problemer som går utover spillbareheten.

Skrevet

Nå overdriver du. Jeg bruker den offisielle patchen, og kun den, og har ikke møtt på noen problemer som går utover spillbareheten.

Sånn sett så fungerte, med enkelte problemer, spillet for meg uten patch. Måtte riktignok bruke en cheat, men det var vel straffen for å ikke patche :)

Skrevet
Synd hvis dette stemmer.

Synes at Troika har laget flere gode spill, og går litt andre veier enn de som lager mainstream spill. Tror vi trenger slike som Troika for å få en utvikling av spill, med utvikling mener jeg nye ideer.

Nettopp derfor det er så trist at Troika går dunken,. :cry:

• 2 uker senere...
Skrevet

tok jo litt tid før den kom da. Da hadde jeg allerede spillt gjennom spillet 2-3 ganger... og jeg måtte bruke fan patch for å få visse ting til å fungere...innen patchen kom var jeg ganske lei av spillet..

• 4 uker senere...
Skrevet
Haha. Da jeg leste overskriften, trodde jeg Troika-sjokoladen var gått konk. Morsomt :!:

Tenkte jeg å faktisk, har ikke (desverre må jeg vel si nå) hørt om Troika, spille selskapet, så jeg tenkte "WTF har sjokolade med spill å gjør" :p

Synd at selskaper som kan se ut til å ha en del gode produksjoner, ramler totalt bort og ender opp med krok på døra. Til slutt sitter vi igjen med bare EA spill. Grøss.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...