eoden Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Troika som gav oss Arcanum, Temple of Elemental Evil, Vampires the Bloodlines har meldt at de blir lagt ned. Ikke fra noen Offisiell kilde enda , men No Mutants Allowed og Gamespot sier de har fått tak på en uoffisiell e-mail fra Sjefen Leonard Boyarsky. Det er også en Tech demo til et spill som var under produksjon som man kan finne på No Mutants Allowed. Jeg må ærlig innrømme at jeg ble litt opprørt av dette, tørket nesten en tåre når jeg så demoen. Noen andre som har en mening om dette? Skal det tilslutt bare være fps og sportspill som skal regjere? Er det riktig? Hva med oss som er hardcore crpg'ere?! Hva skal vi gjøre? Er det ingen som bryr seg?! Endret 22. februar 2005 av eoden
Ravn Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 WTF??!! Skal Troika legges ned... Jojo... heller det enn at EA kommer og kjøper dem opp... Men tragisk er det iallefall...
gobyfly Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hvem sin feil det er vet jeg ikke , men Bloodlines kom jo ut "halv ferdig" Men hvis det video klippet er fra et prosjekt de hadde på gang , så er det tragisk.
MrLee Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 at Bloodlines ble releasa slik det ble, er utilgivelig, spesiellt ettersom de hadde 1 år mer utviklingstid etter at de egentlig ble ferdige med det...(angivelig) no big loss spør du meg...(har bare prøvd bloodlines fra dem, det var litt skuffende ja)
eoden Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 at Bloodlines ble releasa slik det ble, er utilgivelig, spesiellt ettersom de hadde 1 år mer utviklingstid etter at de egentlig ble ferdige med det...(angivelig) no big loss spør du meg...(har bare prøvd bloodlines fra dem, det var litt skuffende ja) Med Tanke på at det var Activision som pressa Troika til det ytterste, så ble Vampires slik det ble dessverre. Jeg synes spillet ble bra.
MrLee Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 (endret) Jau, men i teorien var de ferdige med det ca på samme tid som Valve annonserte at de ble hacka.. så p.g.a. den "Ikke lanser spill basert på source før HL2" avtalen måtte de vente til HL2 var i hyllene (derav den 3 dager etter HL2 release releasen..) De kunne ikke ha fiksa litt av bugsa i den perioden kanskje? Det var jo "dødtid" uansett. For dårlig sier jeg iallefall... Og når man attpåtill må ha fanpatches (!) for å få det sånn halvveis fungerende, ja det sier jo bare sitt... Endret 23. februar 2005 av MrLee
bOMS Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Synd hvis dette stemmer. Synes at Troika har laget flere gode spill, og går litt andre veier enn de som lager mainstream spill. Tror vi trenger slike som Troika for å få en utvikling av spill, med utvikling mener jeg nye ideer.
Gromle Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Og når man attpåtill må ha fanpatches (!) for å få det sånn halvveis fungerende, ja det sier jo bare sitt... Nå overdriver du. Jeg bruker den offisielle patchen, og kun den, og har ikke møtt på noen problemer som går utover spillbareheten.
bOMS Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Og når man attpåtill må ha fanpatches (!) for å få det sånn halvveis fungerende, ja det sier jo bare sitt... Nå overdriver du. Jeg bruker den offisielle patchen, og kun den, og har ikke møtt på noen problemer som går utover spillbareheten. Sånn sett så fungerte, med enkelte problemer, spillet for meg uten patch. Måtte riktignok bruke en cheat, men det var vel straffen for å ikke patche
eoden Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 Synd hvis dette stemmer.Synes at Troika har laget flere gode spill, og går litt andre veier enn de som lager mainstream spill. Tror vi trenger slike som Troika for å få en utvikling av spill, med utvikling mener jeg nye ideer. Nettopp derfor det er så trist at Troika går dunken,.
Seppe . Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 betyr det at jeg ikke har noen mulighet for å få kjøpt Arcanum?
eoden Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Skrevet 12. mars 2005 Jeg har en kopi av arcanum, som jeg har satt i glass skap for trygg forvaring.
MrLee Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Og når man attpåtill må ha fanpatches (!) for å få det sånn halvveis fungerende, ja det sier jo bare sitt... Nå overdriver du. Jeg bruker den offisielle patchen, og kun den, og har ikke møtt på noen problemer som går utover spillbareheten. tok jo litt tid før den kom da. Da hadde jeg allerede spillt gjennom spillet 2-3 ganger... og jeg måtte bruke fan patch for å få visse ting til å fungere...innen patchen kom var jeg ganske lei av spillet..
Ravn Skrevet 12. mars 2005 Skrevet 12. mars 2005 Arcanum følger med som fullversjon i neste nr. av Norske PCGaming World.
eoden Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Arcanum følger med som fullversjon i neste nr. av Norske PCGaming World. Fantastisk bra!
Donkey Kong Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Haha. Da jeg leste overskriften, trodde jeg Troika-sjokoladen var gått konk. Morsomt :!:
Bear^ Skrevet 5. april 2005 Skrevet 5. april 2005 Haha. Da jeg leste overskriften, trodde jeg Troika-sjokoladen var gått konk. Morsomt :!: Tenkte jeg å faktisk, har ikke (desverre må jeg vel si nå) hørt om Troika, spille selskapet, så jeg tenkte "WTF har sjokolade med spill å gjør" Synd at selskaper som kan se ut til å ha en del gode produksjoner, ramler totalt bort og ender opp med krok på døra. Til slutt sitter vi igjen med bare EA spill. Grøss.
Anbefalte innlegg