Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor forhåndsbestille når man kan spasere inn i butikken på releasedatoen og

kjøpe spillet der? :dontgetit:

Jeg forhåndsbestiller et spill fordi det er godt å kunne vite at man er sikret å få spillet rett hjem i postkassa den dagen det kommer ut, og slipper å tenke noe på om "får de det inn til utgivelsesdagen på butikken tro? Hmmm"

I dette tilfellet viste det seg dog å være totalt mislykket siden ENTEN gamesmix ELLER posten er sjukt træge i ræva for tida. :mad:

 

Fanta Boy; jeg ble også litt bekymret når jeg leste om MGS 4. Er så redd det vil feile, siden det ikke er Hideo som har hovedansvaret. Jada, jeg ser at han skal følge med på hva som skjer, men likevel da...

Ikke forstå meg feil, jeg vil jo virkelig ha flere MGS-spill, men jeg er redd det skal gå som med f.k.s Driver, at det skal floppe helt. :(

 

Kult Snake-bilde forresten ;) Men noe Metal Gear Solid i bokform har jeg liten tro på :p Da ville det vært bedre med en bra MGS-film

Lenke til kommentar
Første 4`er av Aftenposten:

 

Han anmelderen må seriøst ha vært rusa på noe da han skrev denne anmeldelsen. (Tippe han er en Splinter Cell fan) Selv liker jeg Splinter Cell serien men liker mest MGS serien :D

 

Uansett alle har sine forskjellige meninger om spillet. :)

Endelig får jeg litt respekt for anmelderen i Aftenposten. Etter å ha slengt ut 6'ere til blant annet Doom 3 og Far Cry beviser mannen at han har kritisk sans. Jeg har spillt MGS 3 i rundt 5-6 timer nå og synes det absolutt er et bra spill. Filmatisk og historiemessig står det meget høyt, og selv om jeg hater stemmen til Snake, er skuespillet av meget høy klasse.

 

Men de første timene har også bringt inn nok av irritasjonsmomenter. Hvorfor i pokker skal jungelen være så utrolig trang? Og hva i alle dager mener man med det kamerasystemet? Og gud så irriterende det er at vår kjære helt tåler så enormt mye.

 

MGS lykkes med mange kule elementer som kamuflasje og healingsystem. Likevel funker til tider ikke den realistiske stilen spillet fører.

 

Men jeg har fortsatt mange timer med MGS å se frem til, så jeg håper virkelig spillet fortsetter den gode stimen. De overnevnte problemene får jeg bare leve med.

Lenke til kommentar
Hvorfor forhåndsbestille når man kan spasere inn i butikken på releasedatoen og

kjøpe spillet der?  :dontgetit:

Jeg forhåndsbestiller et spill fordi det er godt å kunne vite at man er sikret å få spillet rett hjem i postkassa den dagen det kommer ut, og slipper å tenke noe på om "får de det inn til utgivelsesdagen på butikken tro? Hmmm"

I dette tilfellet viste det seg dog å være totalt mislykket siden ENTEN gamesmix ELLER posten er sjukt træge i ræva for tida. :mad:

 

Fanta Boy; jeg ble også litt bekymret når jeg leste om MGS 4. Er så redd det vil feile, siden det ikke er Hideo som har hovedansvaret. Jada, jeg ser at han skal følge med på hva som skjer, men likevel da...

Ikke forstå meg feil, jeg vil jo virkelig ha flere MGS-spill, men jeg er redd det skal gå som med f.k.s Driver, at det skal floppe helt. :(

 

Kult Snake-bilde forresten ;) Men noe Metal Gear Solid i bokform har jeg liten tro på :p Da ville det vært bedre med en bra MGS-film

Jeg forhåndsbestiller et spill fordi det er godt å kunne vite at man er sikret å få spillet rett hjem i postkassa den dagen det kommer ut, og slipper å tenke noe på om "får de det inn til utgivelsesdagen på butikken tro? Hmmm"

Det er jo bare å stikke i butikken å spørre om de får det på utgivelsesdatoen, slipper å betale frakt også.

Lenke til kommentar
Stemmen til snake (David Hayter) er jo rå!!

Jeg syns han overspiller til de grader. Han får Jack Carver i Far Cry til å bli en potensiell Oscar-kandidat. Men de andre skuespillerne holder meget høyt nivå.

David Hayter ER stemmen til Solid Snake. Ingen over, ingen ved siden. Kunne ikke tenke meg noen andre enn han.

Lenke til kommentar

David Hayter er genial i stemmebruk, han får Sam Fisher til og høres ut som en Powerpuff Girl. David Hayter spiller rollen perfekt! Akkurat som Kiefer Sutherland spiller Jack Bauer. Hes stemme, genial stemme.

 

 

Edit* Vi har snart slått PSP tråden i poster :cool:

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar

Helt enig med Nevnarion :thumbup:

det er bare en Solid Snake og det er David Hayter.

 

Men det er ikke umulig at the kommer en MGS film, der jeg syns det hadde vært kult om David Hayter hadde spillt snake.

 

Han spiller jo ikke verst i Guyver 2: Dark Hero

Lenke til kommentar
Helt enig med Nevnarion :thumbup:

det er bare en Solid Snake og det er David Hayter.

 

Men det er ikke umulig at the kommer en MGS film, der jeg syns det hadde vært kult om David Hayter hadde spillt snake.

 

Han spiller jo ikke verst i Guyver 2: Dark Hero

Jeg har ikke sett noe til hvordan David Hayter er som skuespiller, men hvis det eventuelt hadde blitt en MGS-film så må vi jo ha den riktige stemmen på Snake. Så da må David Hayter spill ham. Tror ikke dubbing hadde funka så bra :p

Lenke til kommentar

Søkte litt og fant en mulig rolleliste!!

 

Solid Snake- Russell Crowe(in talks)

Liquid Snake- Val Kilmer

Donald Anderson- Morgan Freeman

Kenneth Baker- Gene Hackman

Roy Cambell- Martin Sheen

Jim Houseman- Clint Eastwood

Johnny Sasaki- Steve Buscemi

Pycho Mantis- Marlyn Manson

McDonald Miller- Robert Patrick

Mei Ling- Marie Matiko

Meryl Silverbough- Jessica Biel

Naomi Hunter- Nicole Kidman

Natasha Romanenko- Isabella Scorupco

Cyborg Ninja/Grey Fox- Jet Li

Revolver Ocelot- Anthony Hopkins

Decoy Octopus- Chistopher Walken

Hal Emmerich- Jeff Goldbum

Vulcan Raven- Vin Diesel

Sniper Wolf- Famke Janseen

John Woo- Director (in talks)

 

Husk at dette er ikke bekreftet og kilden er anonym

 

 

 

Kom også over David Hayter!!

 

 

Har den ene filmen som han spiller i: Drive

 

Også har jeg sett X-men

Han har også skrivd screenplayet til X-men

 

Harry Gregson-Williams

Det er han som har skrivd musikken til 2'ern og 3'ern samt "The Rock" themet

Trodde han var eldre...

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Stemmen til snake (David Hayter) er jo rå!!

Jeg syns han overspiller til de grader. Han får Jack Carver i Far Cry til å bli en potensiell Oscar-kandidat. Men de andre skuespillerne holder meget høyt nivå.

David Hayter ER stemmen til Solid Snake. Ingen over, ingen ved siden. Kunne ikke tenke meg noen andre enn han.

Ja, selvsagt ER han stemmen til Solid Snake. Men det forandrer ikke det faktum at han er en dårlig skuespiller. De kunne jo selvfølgelig ikke ha byttet han ut nå som han har vært gjennom 3 spill, så vi får leve med det. Dessuten blir noen av samtalene litt for overfladiske, de forer oss rett og slett med informasjon som burde kommet frem på en mer realistisk måte. Der burde utviklerne sett mer mot Half-Life 2 hvor utdeling av info kommer på en mer naturlig.

 

Men bortsett fra det eksisterer det ikke spill som slår MGS på det filmatiske plan.

Lenke til kommentar
Søkte litt og fant en mulig rolleliste!! :dribble:

 

Solid Snake- Russell Crowe(in talks)

Liquid Snake- Val Kilmer

Donald Anderson- Morgan Freeman

Kenneth Baker- Gene Hackman

Roy Cambell- Martin Sheen

Jim Houseman- Clint Eastwood

Johnny Sasaki- Steve Buscemi

Pycho Mantis- Marlyn Manson

McDonald Miller- Robert Patrick

Mei Ling- Marie Matiko

Meryl Silverbough- Jessica Biel

Naomi Hunter- Nicole Kidman

Natasha Romanenko- Isabella Scorupco

Cyborg Ninja/Grey Fox- Jet Li

Revolver Ocelot- Anthony Hopkins

Decoy Octopus- Chistopher Walken

Hal Emmerich- Jeff Goldbum

Vulcan Raven- Vin Diesel

Sniper Wolf- Famke Janseen

John Woo- Director (in talks)

 

Husk at dette er ikke bekreftet og kilden er anonym

Skyt meg. :nei: Hvis en slik film noensinne vil eksistere, skal jeg personlig starte mitt eget Zanzibar Land.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...