Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Søkte litt og fant en mulig rolleliste!! :dribble:

 

Solid Snake- Russell Crowe(in talks)

Liquid Snake- Val Kilmer

Donald Anderson- Morgan Freeman

Kenneth Baker- Gene Hackman

Roy Cambell- Martin Sheen

Jim Houseman- Clint Eastwood

Johnny Sasaki- Steve Buscemi

Pycho Mantis- Marlyn Manson

McDonald Miller- Robert Patrick

Mei Ling- Marie Matiko

Meryl Silverbough- Jessica Biel

Naomi Hunter- Nicole Kidman

Natasha Romanenko- Isabella Scorupco

Cyborg Ninja/Grey Fox- Jet Li

Revolver Ocelot- Anthony Hopkins

Decoy Octopus- Chistopher Walken

Hal Emmerich- Jeff Goldbum

Vulcan Raven- Vin Diesel

Sniper Wolf- Famke Janseen

John Woo- Director (in talks)

 

Husk at dette er ikke bekreftet og kilden er anonym

Skyt meg. :nei: Hvis en slik film noensinne vil eksistere, skal jeg personlig starte mitt eget Zanzibar Land.

Hehe... Er ikke helt fornøyd jeg heller!!

 

Men til Campari: Du kan ikke sammenligne Mgs med Half-life 2!!

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snake er og ser veldig tøff ut i trynet. Derfor passer stemmen til David Hayter helt perfekt. Stemmen hans tilføyer enda mer liv i karakteren Snake slik at han blir mer troverdig. :D Tenk dere at fyren som gav stemmen til Raiden i MGS2 hadde gitt stemmen til Snake. Hadde vært helt latterligt. Yey nå er det endelig helg og da blir det endelig gaming, MGS3 hear I come. :w00t:

Lenke til kommentar
På tide å dra frem combat knifen og gå bananas.

*Viser filmatisk sekvens der jeg tar på meg camo drakt, setter combat knifen i slira, tar bandana på. Ser opp til kamera*

 

Meg:"Time to take out the trash"

*Sint snake ansikt's utrykk*

 

*Løper til Gamesmix HQ og dreper alle med Combat knife*

 

Meg:"AHHHHHHHHH!!!"

Lenke til kommentar
Fantaboy: Dette at du ikke har fått spillet ennå er vel litt dumt.

Du bør sende en klage til Gamemix og si fra om dette, kanskje de har glemt deg.

Jeg ville ha bestillt fra cdon.com

Jeg sendte den andre mailen min etter at jeg ikke fikk det idag. Gamesmix har flytta til sverige så det tar 2-uendelig dager før man får det.

Lenke til kommentar
Men til Campari: Du kan ikke sammenligne Mgs med Half-life 2!!

Hehe, selvfølgelig gjør jeg ikke det. Det er bare det faktum at informasjon blir gitt på en mer naturlig måte i Half-Life 2. Der har MGS noe å lære.

 

Jeg har spillt MGS i en del timer og er meget fornøyd, men jeg må da få lov til å komme med litt kritikk.

 

En ting jeg vil skryte av er at det nye healingsystemet er et skritt i riktig retning når det gjelder realisme. Istedenfor å løpe over idiotiske medisinpakker for å plutselig bli frisk, må man nå helbrede skader med rette medisiner og metoder.

Lenke til kommentar

Du sa "der mgs har noe og lære", men det er ikke sånn MGS er, det er ikke et type spill som HL2, det er ganske en mer naturlig måte. Men det er mye gøyere og få imformasjonen, og se på hvordan alt forandrer seg på veien til svaret!

 

MGS har Plot twists, det har ikke HL2.

Der er det egentlig "Battle teh aliens and save teh world". Jeg digger HL2, don't get me wrong, men MGS og HL2 lever i to forskjellige verdener. Men nok om det :D

Lenke til kommentar
Du sa "der mgs har noe og lære", men det er ikke sånn MGS er, det er ikke et type spill som HL2, det er ganske en mer naturlig måte. Men det er mye gøyere og få imformasjonen, og se på hvordan alt forandrer seg på veien til svaret!

 

MGS har Plot twists, det har ikke HL2.

Der er det egentlig "Battle teh aliens and save teh world". Jeg digger HL2, don't get me wrong, men MGS og HL2 lever i to forskjellige verdener. Men nok om det :D

Jeg sammenlikner på ingen måte disse to spillene, det var ikke intensjonen. Men jeg synes noe av informasjonen kunne kommet gjennom på en litt mer naturlig måte. Ville manuskriptet vært (til tider) skrevet på en litt annen måte ville ikke det forandret MGS i det hele tatt. Faktisk kun gjort det enda mer troverdig. For MGS er et meget troverdig spill.

Lenke til kommentar
Fantaboy: Dette at du ikke har fått spillet ennå er vel litt dumt.

Du bør sende en klage til Gamemix og si fra om dette, kanskje de har glemt deg.

Jeg ville ha bestillt fra cdon.com

Jeg sendte den andre mailen min etter at jeg ikke fikk det idag. Gamesmix har flytta til sverige så det tar 2-uendelig dager før man får det.

Det er nok ikke at de har glemt Fanta Boy. Har ikke fått spillet mitt enda jeg heller. Så vidt jeg vet så har ingen som bestilte fra Gamesmix fått det enda.

:realmad: Dette finner jeg meg ikke i!!

De skrev jo mail tilbake og sa at de hadde sendt det. At det var posten sin feil hvis det var forsinket. Hah! Og det skal vi tro på.

Skal vi se...

1. Alle som har bestilt fra gamesmix venter fortsatt utålmodig på spillet sitt. Siden disse personene bor rundt omkring i landet, så er det rart at ingen har fått spillet enda.

2. De som har bestilt fra andre steder, har fått spillet. Er det da sånn at posten motarbeider gamesmix eller? Siden pakker fra gamesmix er forsinka, men ingen andre.

3. Jeg bestilte spill fra dem for noen uker siden også, og det tok 2 uker før jeg fikk spillet.

Er alt dette tilfeldig? Tror dere at dette er posten sin feil? Det tror ikke jeg. Det var etter at gamesmix gikk sammen med discshop at disse helvetes problemene begynte. Og jeg er garantert ikke den eneste som ser det- :mad:

 

Uansett når jeg får spillet mitt, så er dette siste gang jeg kjøper noe som helst hos gamesmix. Tålmodigheten min tok slutt for lenge siden. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Har heller ikke fått spillet ennå!! :mad:

 

Kjøpte 3 spill fra gamesmix før de gikk sammen med discshop-hælvetet... Fikk de på dagen, ikke noe og klage på, men nå er jeg jævli forbanna!! :realmad:

Det er discshop som har skylda. Det er det ingen tvil i verden om. Når jeg har bestilt fra gamesmix før, så har jeg alltid fått det med rask levering. Har alltid fått forhåndsbestilte spill på dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...