Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Hva er dommen for de som har prøvd det?

Dommen fra meg er at MGS3 er kjempe kult! Fet intro, kjempe bra grafikk, fine jungel lyder, gode våpen lyder + kule våpen(endelig shotgun :D ). Dere har mye å glede dere til for de som ikke har fått spillet enda.

 

Edit: Har ikke spilt i mer enn et par timer, men første inntrykket er veldig bra :thumbup:

Endret av Zemeckis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damn, er skole i morgen, men selv om jeg ikke trenger å gå så sier samvitigheten min at jeg går på skolen, stikker innom byen(etter skolen) henter min kopi av spillet, kommer hjem legger det på skrivebordet mitt, depper litt, fyrer på arbeidsklærene mine og går på jobb fra 15.00-22.00. Kommer hjem tar en kalde dusj og er kjemetrøtt. Ingen MGS 3 på meg, men skal nok prøve å ta en titt på det. Så da blir det nok spilling på fredag ettermiddag og hel eneste uke med mindre spillet blir rundet av i helgen. Men shit GT4 kommer også. :w00t:

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Damn, er skole i morgen, men selv om jeg ikke trenger å gå så sier samvitigheten min at jeg går på skolen, stikker innom byen(etter skolen) henter min kopi av spillet, kommer hjem legger det på skrivebordet mitt, depper litt, fyrer på arbeidsklærene mine og går på jobb fra 15.00-22.00. Kommer hjem tar en kalde dusj og er kjemetrøtt. Ingen MGS 3 på meg, men skal nok prøve å ta en titt på det. Så da blir det nok spilling på fredag ettermiddag og hel eneste uke med mindre spillet blir rundet av i helgen. Men shit GT4 kommer også. :w00t:

Ja. MGS3 og GT4, to av årets desidert mest etterlengtede spill til PS2 etter min mening, kommer dessverre nesten samtidig. Så jeg må nok vente litt med GT4 foreløpig...

Lenke til kommentar

Arrggg!!!!1 Gamesmix kan suge P*** min!! Fikk ikke spillet mitt idag! Kan ike dra til byen idag pga. der selger de mgs3, men jeg bestillte fra gamesmix, de forbanna horene! Men bare jeg får den til fredag så ;)

 

*Vente med å dra til gamesmix HQ med combat knife og camo drakt*

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

fikk min kopi i dag, på platon på bystasjonen i bergen,

de har plenty både på platon og spaceworld, men sestnevnte er 50 kr dyrere.

 

Ble lit misunnelig på collectors edition der ja

;)

Lenke til kommentar
Arrggg!!!!1 Gamesmix kan  suge P*** min!! Fikk ikke spillet mitt idag! Kan ike dra til byen idag pga. der selger de mgs3, men jeg bestillte fra gamesmix, de forbanna horene! Men bare jeg får den til fredag så ;)

 

*Vente med å dra til gamesmix HQ med combat knife og camo drakt*

Fikk det ikke jeg heller. Argh. Dumme Gamesmix.

Det som er skummelt er at på siden deres, så står det at MGS3 har releasedato 4.mars

Og det er jo faktisk ikke før i morra. Forklarer hvorfor vi ikke har fått det i dag, men likevel, datoen er jo FEIL :hrm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Arrggg!!!!1 Gamesmix kan  suge P*** min!! Fikk ikke spillet mitt idag! Kan ike dra til byen idag pga. der selger de mgs3, men jeg bestillte fra gamesmix, de forbanna horene! Men bare jeg får den til fredag så ;)

 

*Vente med å dra til gamesmix HQ med combat knife og camo drakt*

Fikk det ikke jeg heller. Argh. Dumme Gamesmix.

Det som er skummelt er at på siden deres, så står det at MGS3 har releasedato 4.mars

Og det er jo faktisk ikke før i morra. Forklarer hvorfor vi ikke har fått det i dag, men likevel, datoen er jo FEIL :hrm:

Og det som er det rare er at for en uke siden sto det 3.mars der! :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...