Gå til innhold

Den Snille Metal Gear Solid-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Jeg er i ett fengsel, hvordan kommer jeg meg ut? på spillet altså!

Ikke les hvis du vil finne ut av dette selv.

 

 

 

I kuttscenen før du kommer i fengslet ser du en mann med et skilt hvis du holder inn R1 når det står R1 oppe i høyre hjørne. på skiltet står en codec-frekvens. Ring dit. Dette var ihvertfall det jeg gjorde. En ide er kanskje å bruke death pill så vakten ser det, hvis du ikke har en save før kuttscenen .

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Jada, har runna spillet. :w00t::dontgetit::cry:

 

TheWiz: Altså, nå snakker du om MGS2? MGS2 er delt opp i to deler eller kapitler om du vil, tank og plant. Tank er det første kapitle hvor du styrer Snake og Plant er det andre kapitlet hvor du styrer Raiden. Velg tank+plant, så får du med deg hele spillet.

 

 

Til dere som har problemer med The End-bossen, bruk MAP i Survival Viewer.(Start)

 

 

Uansett, Metal Gear Solid 3: Snake Eater er helt fantastisk! :w00t:

Når jeg bruker denne "fake death pill" da dør jeg på ekte, og jeg har ikke fått med meg dette frekvens nummeret, kan du det?

 

Mvh. Winters :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har noen som bestilte fra gamesmix fått spillet ?  :hmm:

Har ikke fått det enda!! :mad: Får det nok i morra... Er jo søndag i dag, så jeg får det ikke i dag!!

Ikke fått det jeg heller. Det har å komme i morra, ellers :mad:

Ja til post på søndager :w00t:

ikke jeg heller.... :cry:

Lenke til kommentar
Jeg er i ett fengsel, hvordan kommer jeg meg ut? på spillet altså!

Ikke les hvis du vil finne ut av dette selv.

 

 

 

I kuttscenen før du kommer i fengslet ser du en mann med et skilt hvis du holder inn R1 når det står R1 oppe i høyre hjørne. på skiltet står en codec-frekvens. Ring dit. Dette var ihvertfall det jeg gjorde. En ide er kanskje å bruke death pill så vakten ser det, hvis du ikke har en save før kuttscenen .

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Jada, har runna spillet. :w00t::dontgetit::cry:

 

TheWiz: Altså, nå snakker du om MGS2? MGS2 er delt opp i to deler eller kapitler om du vil, tank og plant. Tank er det første kapitle hvor du styrer Snake og Plant er det andre kapitlet hvor du styrer Raiden. Velg tank+plant, så får du med deg hele spillet.

 

 

Til dere som har problemer med The End-bossen, bruk MAP i Survival Viewer.(Start)

 

 

Uansett, Metal Gear Solid 3: Snake Eater er helt fantastisk! :w00t:

Når jeg bruker denne "fake death pill" da dør jeg på ekte, og jeg har ikke fått med meg dette frekvens nummeret, kan du det?

 

Mvh. Winters :)

Hmm, når det står "snake is dead" etter du har tatt fake death pill kan du holde inn L2 og velge revival pill. Uansett, her er frekvensen du kan ringe til:

 

144.75. Dette nummeret holder "mannen med regnfrakken" opp bak ryggen til The Boss.

 

 

Zemeckis: Jeg brukte over 16 timer.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Spillet er knall, men det er da alt for lett?

 

Jeg løper rundt med hagla og blir både sett og skutt på, men folka flyr jo avgårde når jeg skyter et skudd og så fort de har daua er "Caution" er over.

 

Likte MGS2 bedre.

Jeg synes det motsatte. Synes at spillet er betraktaelig vanskeligere enn både MGS 1 og MGS 2 til sammen. Og det med at du sier at du bare løper rundt med hagla og dreper alt som rører seg høres usannsylig ut pga det er begrenset med skudd til hagla og patronene ligger ikke strødd ut over alle banene. :p

Lenke til kommentar
Jeg er i ett fengsel, hvordan kommer jeg meg ut? på spillet altså!

Ikke les hvis du vil finne ut av dette selv.

 

 

 

I kuttscenen før du kommer i fengslet ser du en mann med et skilt hvis du holder inn R1 når det står R1 oppe i høyre hjørne. på skiltet står en codec-frekvens. Ring dit. Dette var ihvertfall det jeg gjorde. En ide er kanskje å bruke death pill så vakten ser det, hvis du ikke har en save før kuttscenen .

 

 

-----------------------------------------------------------------------------

 

Jada, har runna spillet. :w00t::dontgetit::cry:

 

TheWiz: Altså, nå snakker du om MGS2? MGS2 er delt opp i to deler eller kapitler om du vil, tank og plant. Tank er det første kapitle hvor du styrer Snake og Plant er det andre kapitlet hvor du styrer Raiden. Velg tank+plant, så får du med deg hele spillet.

 

 

Til dere som har problemer med The End-bossen, bruk MAP i Survival Viewer.(Start)

 

 

Uansett, Metal Gear Solid 3: Snake Eater er helt fantastisk! :w00t:

Når jeg bruker denne "fake death pill" da dør jeg på ekte, og jeg har ikke fått med meg dette frekvens nummeret, kan du det?

 

Mvh. Winters :)

Hmm, når det står "snake is dead" etter du har tatt fake death pill kan du holde inn L2 og velge revival pill. Uansett, her er frekvensen du kan ringe til:

 

144.75. Dette nummeret holder "mannen med regnfrakken" opp bak ryggen til The Boss.

 

 

Zemeckis: Jeg brukte over 16 timer.

Takk det fungerte!

 

Nå spør jeg kanskje litt mye men vet du hvordan man tar The Sorrow? :blush:

 

Mvh. Winters :)

Lenke til kommentar

Mini-walkthrough for de som vil ha det:

 

The End bossen: Hvis du bruker MAP i survival wiever kan du se hvilke plasser The End har oppholdt seg og du kan se hvor han befinner seg innimellom. Bruk dette. Jeg brukte sniperen som du finner i det lille huset nord-vest på brettet, syntes det var enklest.

 

 

The Sorrow bossen: Dette kan knapt kalles en boss egentlig. Unngå alle spøkelsene (som er alle personene du har drept i løpet av spillet) og unngå de strålene Sorrow sender ut og følg etter han. Helt til slutt transporterer The Sorrow seg til et annet sted og sender ut en stråle som er umulig å unngå. Når du får opp teksten: "SNAKE IS DEAD" holder du inn L2 og velger revival pill

 

 

Er det noe annet dere vil ha hjelp med, bare spør. ;)

 

 

Må bare si det en gang til:

 

 

MGS3:SE RULER! :w00t:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Prøvde å ta gamlingen, The End. Men han er jo vanskelig å ta jo :blush:

He he stressa med han jeg også men hvis du tenker litt strategisk er det ganske enkelt.

 

Min metode gikk ut på å samle mest muligt med mat (for å opprettholde staminia oppe. Gikk og henten sniperen, og klatrer opp i et tre og campa som svarte per. :p Uansett så er det lurt å ta på deg Thermal Google og ha sniperen i armene klar. The End beveger seg hovedsaklig mellom to plassr. Du finner han lett ved å ta på Thermal Google og zoomer inn med sniperen. Skal fungere. :D

 

Enda et tips er at når The end avfyrer på deg så gå inn på kartet slik at du finner hans posisjon da er det enda enklere.

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

:cry::cry::cry:

 

 

POkker ta vist posten er sein i dag altså :mad: ¨

Og enda verre vist de ikke har med spillet mitt :mad:

 

 

Men en liten ting...hvordan er f.eks lagringen? kan man lagre når man vil eller må man til bestemte plasser?

Endret av TumTum
Lenke til kommentar
:cry::cry::cry:

 

 

POkker ta vist posten er sein i dag altså :mad: ¨

Og enda verre vist de ikke har med spillet mitt :mad:

 

 

Men en liten ting...hvordan er f.eks lagringen? kan man lagre når man vil eller må man til bestemte plasser?

Lagrer når du vil med codec, som i MGS2 og 1.

Lenke til kommentar
:cry:  :cry:  :cry:

 

 

POkker ta vist posten er sein i dag altså :mad: ¨

Og enda verre vist de ikke har med spillet mitt  :mad:

 

 

Men en liten ting...hvordan er f.eks lagringen? kan man lagre når man vil eller  må man til bestemte plasser?

Lagrer når du vil med codec, som i MGS2 og 1.

OKi, det er bra. at de ikke har forandret det... phu ....

 

 

Bare....1...2..eh..3....hm...mangen timer til posten kommer :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...