AntatraCK Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg er nå lvl 10 night elf Hunter, jeg har skinning og herbalisme som professions. Synes dette er en grei combo for å få en del penger. Fant ut at herbs selges for skyhøye priser, det samme gjør også skinning. Etter at jeg er ferdig i Teldrassil skal jeg ned i Darkshore og lvl der. Så!! Jeg har tenkt å velge mining+engineering når jeg kommer til lvl 20++, dette er fordi jeg kan adde litt ekstra stuff til buen min, og siden jeg er hunter så høres dette bra ut. Mining fordi engeneering trenger (som jeg har hørt i hvert fall) en del copper og diverse. Det jeg lurte på var egentilg dette, er det noen andre comboer som er bedre for hunter (eller andre classer, kom med alt) og om det er en enda bedre "penge" combo enn skinning+herb ? Endret 15. februar 2005 av Antatra
chokke Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 for det første, bytt emntetittel fort! for det andre så høres det fint ut.
MrLee Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg vil tro at du bruker mindre tid og penger på å bare kjøpe stuff til bue osv. enn å skille opp og lage selv...du har jo som sagt to gathering proffessions..du kan tjene skandaløst mye på å selge...ville heller bare solgt ting hadde jeg vært deg.. og kjøpt ting...det er alltid noen som selger...
AntatraCK Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 ting blir jo som regel overpriced, dette er noe jeg vil prøve å ungå. Viss du ikke kjøper ting fordi de er overpriced, da må du enten crafte det eller finne det på high lvl loots. Trodde det var bedre å produsere selv, enn å kjøpe alt.
MrLee Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 det kommer egentlig ann på.. kommer du til å ha ett høyt forbruk av det? hvis det bare er en gang i blandt du får brukt for noe, kjøp det.. er du mage/warlock og brenner mana som pokker, lag manapotions selv
Zindre- Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Husk på at engineers får en del godbiter som bare den rasen kan bruke. Selv gleder jeg meg til gnomish deathray, googles ++
AntatraCK Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Synes også googles ser bra ut, gleder meg veldig til mekanisk ekorn jeg
rudolfrock Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Når man har skinning/leatherworking, hva selger best da? Er det best å satse på råvarer, som leather, eller er det best å lage vester eller noe? Eller er skinning/leatherworking en dårlig kombinasjon på gnome rogue?
syff Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 (endret) Jeg er nå lvl 10 night elf Hunter, jeg har skinning og herbalisme som professions. Synes dette er en grei combo for å få en del penger. Fant ut at herbs selges for skyhøye priser, det samme gjør også skinning. Skins selges ikke for skyhøye penger. Endret 15. februar 2005 av syff
AntatraCK Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Jeg er nå lvl 10 night elf Hunter, jeg har skinning og herbalisme som professions. Synes dette er en grei combo for å få en del penger. Fant ut at herbs selges for skyhøye priser, det samme gjør også skinning. Skins selges ikke for skyhøye penger. synes då light leather går for ganske høye priser på auksjonshuset da, det selger mer enn andre ting, i hvertfall etter det jeg hat sett.
Kim Roger Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Jeg er nå lvl 10 night elf Hunter, jeg har skinning og herbalisme som professions. Synes dette er en grei combo for å få en del penger. Fant ut at herbs selges for skyhøye priser, det samme gjør også skinning. Skins selges ikke for skyhøye penger. synes då light leather går for ganske høye priser på auksjonshuset da, det selger mer enn andre ting, i hvertfall etter det jeg hat sett. det kommer veldig ann på serverene da. på runetotem. i orgrimmar AH der selges som regel light leather for under 5s.
AntatraCK Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 på betaen så jeg light leather til prisen av 10s og opp til buyout på 20s, kanskje litt overprived, men folk kjøper det uansett
guttorm Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Mulig å komme over 150 på first aid? jeg nådde dette allerede på lev 28, kjipe greier. Men en super skill å ha, velg den om dere ikke allerede har gjort det. Desuten er det ok penger i å selge stabler med bandasje.
AntatraCK Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 first aid er jo ikke et profession, men ja, det er lønnsomt det også
guttorm Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 jaja, service da Eller kansje servise profession? Forsatt cap på 150?
AntatraCK Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 trodde det skulle være mulig å komme til 300 i skill der som de fleste andre, men er ikke sikker på det.
Zlash Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) jaja, service da Eller kansje servise profession? Forsatt cap på 150? Du må kjøpe sånne First AId bøker. Har foreløpig kun sett dem for salg i AH. EDIT: Selv valgte jeg Mining/Engineering Endret 16. februar 2005 av Zlash
Sheel Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Om du vil tjene penger, altså bare tjene penger på proffesions, så gå to Gathering proffesions, f.eks Mining og Skinning (Som er de gathering proffesions man kan tjene mest på, iallefall utifra det jeg har erfart..).
MindTooth Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Kjører nå Black/Mining på min Paladin... Blir litt hvis jeg hjør det riktig... Tror du kan tjene litt på gathering profs.. En liten noob hendelse: Jeg kan lage en Two-Handed mace som jeg kan få igjen ca. 25S for, hvem tror dere solgte den til NPC for 6S? Hehe...
Nicci NO Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) Du må kjøpe sånne First AId bøker. Har foreløpig kun sett dem for salg i AH. Haha, jeg er så fristet til å holde kjeft, men skal være snill: "First Aid til 225"-lærebok kan kjøpes i byen i sumpa sør-øst i barrens-området. For Hordes altså. Aner ikke hvor de finns for Alliance, men de er garantert i en eller annen 30+ område-shop. FOR THE HORDE! Endret 16. februar 2005 av [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå