Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her med mye erfaring fra full prot specc og level 70? vurderer å gå prot. veien. er i et highend guild, og vi har ingen palaer som er tanking specced, yet ;)

 

Seals og judges for tanking, er det best med mye +defence, selv om det gimper intellect noe osv osv..?

Noen tips og trix i denne sammenhengen mottas med takk... gjerne på pm

Endret av ivarsr
Lenke til kommentar
Noen her med mye erfaring fra full prot specc og level 70? vurderer å gå prot. veien. er i et highend guild, og vi har ingen palaer som er tanking specced, yet ;)

 

Seals og judges for tanking, er det best med mye +defence, selv om det gimper intellect noe osv osv..?

Noen tips og trix i denne sammenhengen mottas med takk... gjerne på pm

8090565[/snapback]

 

det du trenger er stamina, spelldmg og defense, int er uvesentlig iogmed at du får tilbake mana når du blir heala gjennom Spiritual Attunement :)

Lenke til kommentar

For an attack from an equal-level NPC, each point in defense:

Increases the chance of being missed by an attack by .04%

Increases the chance to dodge an attack by .04%

Increases the chance to parry an attack by .04%

Increases the chance to block an attack by .04%

Decreases the chance of being affected by a critical hit by .04%

 

 

This means that effectively, every 25 defense increases your chance to be missed, and to dodge, block, and parry, by 1%, and reduces your chance to be crit by 1%. Because all NPCs have a 5% crit rate against targets of the same level, against a level 60 player with 425 defense, a level 60 NPC effectively will not crit.

 

Since BC, It seems the Defense attribute also contributes to reduce chance to be hit by mobs the same amount as it reduces the chance to be critical hit.

[edit]

Crushing blows

 

If your defense is below your level's unbuffed maximum (level x5), every missing point of defense below your level's unbuffed maximum increases the chance of being affected by a crushing blow by 2%.

Lenke til kommentar
Jaja, startet en ny paladin i dag helt fra scratch.. lvl 10 Belf paladin, får se om man finner lykken mer hos horde.. finner jo ikke no ordentlig guild med palaen, alle er fulle

8095689[/snapback]

 

Du som har en såpass bra gearet char med bra healingbonus. :(

Synd og skam at du ikke finner deg en guild på serveren.

 

Hva med å sjekke litt serverforums, og vurdere en pct?

Er jo surt å måtte starte samme klasse om igjen, for så å gjøre det samme en gang til.

Lenke til kommentar

Hei, jeg driver og levler en paladin nå. Må bare si at jeg er svært positivt overrasket over klassen, gjør helt grei damage, lite nedetid med god armor og heals + GotN.

 

Lurer på en ting, er Seal of Command virkelig bedre enn Righteousness? Rett før jeg skiftet våpen gjorde SoC 120ish damage på hver procc, men SoR gjorde 61 på hvert slag. Judgement gjør kun opp for denne mangelen når HoJ er oppe.. Fikk jo som sagt nytt våpen nå så kan jo hende at SoC ble mye bedre. Men tenkte at dette er garantert diskutert før slik at dere har et "fasitsvar" på det.

Lenke til kommentar

Et tregt våpen (3.50> Attack-Speed) skal i teorien gjøre mer skade med SoC aktivert enn med SoR. For å gjøre det lettere kan vi si dette er på en "naken" Paladin.

 

Så om du vil få maksimalt ut av Seal of Command, gå for et tregt våpen med høy maksimal skade, og attackpower.

 

SoR vil eventuelt overstige DPS-en til SoC når man får kolossalt med Spell Damage.

 

Jeg er ikke så mye inne på det med "number crunching", så har ikke noen utregning, men dette er vel slik det i teori skal fungere.

 

SoC - Mer damage add med tregere våpen, skal i teorien procce 7 ganger i minuttet.

SoR - Noe mer damage med raskere våpen og spell-damage.

 

Om jeg ikke husker helt feil:

 

SoC - AP for "hardere" procs

SoR - Spell-Damage for "hardere" procs

Endret av Sheel
Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg dinget 51, fått IBS og speccet 41 Ret. To timer og 255 skillpoints senere er det tilbake til trygge og fine 6/36/0. Selv med CS var 41 Ret skikkelig dølle greier, man tar alt for mye skade, bruker alt for mye mana, og skaden man gjør er utrolig ustabil.

 

Takke meg til lav, forutsigbar skade hvor man ikke faller om og dør om en add eller to kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg dinget 51, fått IBS og speccet 41 Ret. To timer og 255 skillpoints senere er det tilbake til trygge og fine 6/36/0. Selv med CS var 41 Ret skikkelig dølle greier, man tar alt for mye skade, bruker alt for mye mana, og skaden man gjør er utrolig ustabil.

 

Takke meg til lav, forutsigbar skade hvor man ikke faller om og dør om en add eller to kommer inn i bildet.

8115640[/snapback]

Så sant så sant, Holy/Protection fungerer generelt godt til pur-grinding, er nok ikke så mye tvil om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...