Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så en bloodelf Pally i dag med en hjelm som var dritfeit :D

Så helt lik ut som judgement hjelmen bare at den var blå/svart? noen som veit hvilken jeg snakker om?

 

Kunne ikke inspecte siden jeg er alliance =(

8055999[/snapback]

Dropper vel ifra 2.boss i Steamvault såvidt æ vet, hvis vi snakker om denne HER ;)

Lenke til kommentar
Så en bloodelf Pally i dag med en hjelm som var dritfeit :D

Så helt lik ut som judgement hjelmen bare at den var blå/svart? noen som veit hvilken jeg snakker om?

 

Kunne ikke inspecte siden jeg er alliance =(

8055999[/snapback]

Dropper vel ifra 2.boss i Steamvault såvidt æ vet, hvis vi snakker om denne HER ;)

8056109[/snapback]

 

den har jeg, æddabædda

Lenke til kommentar

Har lagd en liten paladin alt som jeg skal spille litt på med en kompis som spiller hunter. Har tenkt litt på en protection specc, og lurer på om det vil funke fra til rundt lvl 60ish da jeg sikkert går over til holy for healing og litt spellcasting!

 

Tenke litt på en sånn build:

 

http://www.wowhead.com/?talent=sVxZVGzuMhdgzvoV0x

 

Tanken var å pulle en liten samling med mobs, får så og ha retribution aura oppe og putte inn litt SoR+Consecration.

 

Noe jeg bør forandre?Kanskje heller specce ret?Ta med SoC?

Lenke til kommentar

Man får jo ikke seal of light før over lvl 60, og fyren skal starte på bånn :).

 

Aoe-grinding føler jeg overhodet ikke fungerer godt for en paladin, concecration suger ut mana og gir ikke særlig god damage. Er ikke der paladin har sin styrke før endgame, paladins styrke fram til oppmot lvl 60 er i retributiontreet etter min mening.

Lenke til kommentar
Man får jo ikke seal of light før over lvl 60, og fyren skal starte på bånn :).

 

Aoe-grinding føler jeg overhodet ikke fungerer godt for en paladin, concecration suger ut mana og gir ikke særlig god damage. Er ikke der paladin har sin styrke før endgame, paladins styrke fram til oppmot lvl 60 er i retributiontreet etter min mening.

8079431[/snapback]

 

SoL får man på lvl30. AoE-grinding kan man begynne med rundt 35, da er det snakk om å bruke Retribution aura, samt Blessing of Sanctity + shield spike for skade, og SoL/JoL med et kjapt våpen for å holde helsen oppe.

 

Downranking av Consecration skal visstnok funke helt greit, men det forutsetter vel litt Outland-gear.

Lenke til kommentar

Har selv speccet Prot da jeg var 61. Her har du et eksempel opp til 40. Improved Righteous Fury, Blessing of Sanctuary og Holy Shield er must hos tankadins, reckoning er også veldig greit og ha. Anbefaler å specce ned til Avenger's shield for så å putte 5 poeng i Holy og Divine Strength og resten i Retribution ettersom det er best for leveling.

 

EDIT: Anticipation er også greit å få med!

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

Selv ville jeg ikek ha puttet noen poeng i Divine Strenght om jeg hadde en prot spec, muligens om jeg skulle ha en makset retrib spec for maks dmg. Selv for prot spec er du utrolig avhengig av mana.

 

Om dere ikke har testet ful prot spec noen gang så kan jeg sterkt anbefalle det for det er veldig morro.

Lenke til kommentar

Spiller selv en BE-pala nå, og har speccet slik til nå. her

Kommentarer?

 

Etter å ha lest postene over, vurderer jeg å gå for protection. Men særlig effektivt mtp lvl'ing er det vel ikke å gå denne, eller tar jeg helt feil nå?

 

Paladins er slett ikke håpløse å spille. Foreløpig. Spesielt ikke i forhold til hvor mange som klager på klassen generelt. Dog er jeg kun lvl 30.

Lenke til kommentar

1vs1 og mot casters er ikke prot helt optimalt, men om du kan samle sammen to-tre melee-mobs, er det glimrende saker. Gikk ret til 35, respeccet så til prot og har fått Holy shield + Ardent defender, og jobber meg nå ned til Spiritual focus. Hadde egentlig tenkt å specce tilbake til ret på 51 når jeg får IBS, men så fant jeg Skullflame shield på AH i dag..

 

Er 48 og har vel en 5-5.5 dager /played. Kunne sikkert vært litt kortere, holder på med blacksmithing og mining i tillegg.

 

Edit: 5 dager, 11 timer /played.

Lenke til kommentar

Kan man specce Prot og AoE på lvl 30? For da mangler du bare reckoning.

Single target grinding med SoC procs blir LITT kjedelig i lengden...

Har stoppa på på 29 litt nå med cobalt crusher, så dinge 30 + specce prot og AoE grinde hadde vært fint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...