Gå til innhold

Diskuter din Paladin her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får de via en quest i Mana Tombs. Vet ikke hvilken level det er muli å starte den instancen på uten å være helt ubrukelig? 64 eller 65, eller noe ?

http://www.wowhead.com/?quest=10165

 

Det vil si at det ikke er rart om du ikke fant questen på Hellfire :p

8008325[/snapback]

 

Siden det der er et annet item, og en helt annen quest, så vil jeg nå si det hadde vært rart om han ikke fant questen i Hellfire.

Lenke til kommentar
Du får de via en quest i Mana Tombs. Vet ikke hvilken level det er muli å starte den instancen på uten å være helt ubrukelig? 64 eller 65, eller noe ?

http://www.wowhead.com/?quest=10165

 

Det vil si at det ikke er rart om du ikke fant questen på Hellfire :p

8008325[/snapback]

 

Siden det der er et annet item, og en helt annen quest, så vil jeg nå si det hadde vært rart om han ikke fant questen i Hellfire.

8009056[/snapback]

 

Haha!

Det er det merkligste ...

 

Jaja! Surr FTW! Ser hva jeg har gjort og tenkt :p

Helt på jordet

Lenke til kommentar

Jeg har en 24 paladin og er 0/0/15.

Bruker BoW når jeg grinder og gjør følgende-> Judge crusader->SoC-> auto attack evt stun + judge command eller bare judge uten stun. Da hitter SoC og vanlige slag ca. 100 hver.

Med samme fremgangsmåten men med Seal of Righteousness istedenfor SoC hitter SoR 50. Og SoR proccer 100% sikkert mens SoC vet jeg ikke hva proc sjansen er på, men noen mobs har jeg flaks på og får SoC proc på hvert eneste slag, noen proccer den ikke på i det hele tatt, alt i alt føler jeg at SoR er mye mer stabil og jevn dmg og det virker på meg (mulig jeg innbiller meg) at det funker bedre enn SoC + at judge SoR gir like mye dmg uansett om target er stunna eller ikke.

 

Da lurer jeg på om det kanskje er like greit å kjøre holy nedover med 10% mer str og imp SoR og mindre healing interruption istedenfor retri ettersom det eneste som er bra på denne lvlen der bortsett fra SoC er 5% crit og så senere specce retri igjen når jeg begynner få en del mer brukbare talents der.

Jeg føler det er litt bortkastet å kjøre 15 talents i et tre for 5% crit når resten mer eller mindre bare blir fyll.

Mana er ikke noe problem, BoW holder den oppe og må sjelden reste med mindre jeg har pulla mange e.l.

Lenke til kommentar

Imp. SoR kan du bare glemme, det er et fullstendig ubrukelig talent (det kalkulerer kun grunnverdiene for skillen, og tar ikke med +SD). Det som gjør SoC til en bra skill er at den proccer et visst antall ganger per minutt, og dermed er en temmelig stabil kilde til damage, så lenge man bruker et våpen som er treigt nok.

 

SoR er mer stabilt, og med nok +SD-gear, kan dette være helt grei DPS, men det er ubrukelig til f.eks. PvP.

 

Jeg er selv full holy, og liker det mye bedre enn retri, men for å levle opp, så er det like greit å gå for SoC og så treigt våpen som mulig. Du har vel verigans fist nå, så den passer jo godt til SoC. Er den forresten like imba som den var da WoW gikk live? Genial hammer.

Lenke til kommentar

Er horde og de får visst ikke hammer of verigan, men en ganske rask polearm som hadde 19,x dps, og jeg har et sword med 18,x dps fra en quest i ghostlands, mens alli får verigan's med 25,x dps og ganske treig.

Skikkelig rettferdig, men men belf sin pala mount er jo mye kulere enn alli sin så kanskje det er grunnen :D

Så gå i fire instancer og hente tull for å få våpen med 1 mer dps når jeg snart alikevel kan plukke noe bedre fra AH er bortkastet.

Men jeg ser ikke hvordan SoC kan være så mye bedre enn SoR når SoR hitter 50 på hvert slag og SoC 100 på noen slag, men i PvP er jeg enig i at SoC er MYE bedre.

Men nå er det emst lvling jeg skal fokusere på da, pvp er ikke prioritert når jeg vil lvle fortest mulig :)

Lenke til kommentar
Er horde og de får visst ikke hammer of verigan, men en ganske rask polearm som hadde 19,x dps, og jeg har et sword med 18,x dps fra en quest i ghostlands, mens alli får verigan's med 25,x dps og ganske treig.

Skikkelig rettferdig, men men belf sin pala mount er jo mye kulere enn alli sin så kanskje det er grunnen  :D

Så gå i fire instancer og hente tull for å få våpen med 1 mer dps når jeg snart alikevel kan plukke noe bedre fra AH er bortkastet.

Men jeg ser ikke hvordan SoC kan være så mye bedre enn SoR når SoR hitter 50 på hvert slag og SoC 100 på noen slag, men i PvP er jeg enig i at SoC er MYE bedre.

Men nå er det emst lvling jeg skal fokusere på da, pvp er ikke prioritert når jeg vil lvle fortest mulig  :)

8014807[/snapback]

 

 

Drit i level 20- questen... Og at Verigans er mye bedre enn BTR. Vi tar det igjen med renter på Charger- questen, for å si det sånn...

 

Fokserer du på strength og AP? Har du ett våpen som er tregere enn 3,4? Hvis du gjør det skal SoC komme ut med en god del høyere dps enn SoR...

Lenke til kommentar
Er horde og de får visst ikke hammer of verigan, men en ganske rask polearm som hadde 19,x dps, og jeg har et sword med 18,x dps fra en quest i ghostlands, mens alli får verigan's med 25,x dps og ganske treig.

Skikkelig rettferdig, men men belf sin pala mount er jo mye kulere enn alli sin så kanskje det er grunnen  :D

Så gå i fire instancer og hente tull for å få våpen med 1 mer dps når jeg snart alikevel kan plukke noe bedre fra AH er bortkastet.

Men jeg ser ikke hvordan SoC kan være så mye bedre enn SoR når SoR hitter 50 på hvert slag og SoC 100 på noen slag, men i PvP er jeg enig i at SoC er MYE bedre.

Men nå er det emst lvling jeg skal fokusere på da, pvp er ikke prioritert når jeg vil lvle fortest mulig  :)

8014807[/snapback]

 

Som andre sier her, for at SoC skal slå SoR, så må du bruke et moltreigt våpen. Det er den eneste måte å bruke SoC på.

Lenke til kommentar

/giggle

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=79158309&sid=1

 

Det var visst ikke nok å buffe MAss Dispell / Nerfe DS ... :/

 

For de late:

Avenging Wrath skaper ikke lengre Forbearance, men deler CD med DS.

Forbearance minsker skade gjort med 15%

Mass Dispell dispeller alltid spells/abilities som beskytter andre abilities, aka Divine Shield!

 

Wheeee!

 

Edit: Bedre linkage

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Hmm tror jeg lar palaen bli på 25 jeg... Pala 1vs1 pvp nå, lykke til.

Bubble er nesten nødvendig i alle kamper fordi du aldri dreper den du sloss mot fortere enn den dreper deg må du heale, mens omtrent alle har silence/interruption så bubble må man bruke.

+ bop er ubrukelig mot alt bortsett fra warrs, foresten, funker warr sin fear når du har BoP? Det er jo ikke physical.. (og rogues har blind, hunters arcane shot og stings til interruption + evt. silencing shot) Resten av klassene er magic dmg.

 

Latterlig og unødvendig nerf :thumbdown:

Endret av Tor-Gunnar
Lenke til kommentar
/giggle

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...=79158309&sid=1

 

Det var visst ikke nok å buffe MAss Dispell / Nerfe DS ...  :/

 

For de late:

Avenging Wrath skaper ikke lengre Forbearance, men deler CD med DS.

Forbearance minsker skade gjort med 15%

Mass Dispell dispeller alltid spells/abilities som beskytter andre abilities, aka Divine Shield!

 

Wheeee!

 

Edit: Bedre linkage

8018200[/snapback]

 

Hærlig... Det beste er at det eneste som er nevnt i patchnotes er:

"Paladins

 

* The slowing affect from "Avenger's Shield" is now considered a snare, so snare removal and immunity affects will now work on it."

 

Haha, så latterlige blizzard er.

:fun:

Lenke til kommentar

Har begynt å levle min Pally, er 61 atm. Det jeg sitter å lurer på er, skal jeg specce Prot og er det verdt det? Har prøvd meg som eneste healer i både Blood Furnace og Ramparts. Healing i Ramparts er helt greit men sliter mer i Furnace. Prot Pallies der i mot virker som om de kan tanke helt uten problemer. Og det er alltid bruk for tanks og healers.

 

Tips? Erfaringer?

Lenke til kommentar

5-man healing er null stress i TBC. Jeg vet ikke hva slags gear du har nå, men om du bestemmer deg for holy så er det ingen problemer med å skaffe seg +SD/healing plate.

 

Soloheala Sethekk Halls @ 64 uten noen spesielle problemer f.eks. (sistebossen var litt hard dog, hehe).

 

Angående bruk for tanks og healers i TBC: Helt klart. Tror ikke jeg har truffet på en eneste warrior som har annen spec enn fury siden jeg startet å spille TBC. Egentlig patetisk at alle rusher til 70. Ikke en sjel som rollespiller seg gjennom ting lenger. Dessuten er det da flerfoldigvis ganger mer morsomt å kjøre instances til du blir grønn i trynet enn å grinde quests/mobs.

 

Druids har jo blitt finfine tanks, så druid/pala comboen er knall. Beste instance-runs jeg har kjørt i TBC har vært meg og en feral fra guildet. Alt går som varm kniv gjennom smør. Nesten samme hva slags andre klasser som er med. Anbefales å prøve holy, om du ikke har gjort det før. Bra anledning med alt gear som dropper på vei til 70 i TBC.

Lenke til kommentar

Respeccet til Holy på 60. Har vært healer i alt fra UBRS til Naxx. Men det skal sies at jeg var lvl60 da jeg dro til Blood Furnace noen som kanskje er litt lavt. Har for så vidt 350+ healing. Gruppa bestod av Warrior(dps) Pally(tank) rogue, hunter, meg.

 

Men har bestemt meg for å teste Prot ettersom jeg har vært Holy ganske lenge.

Lenke til kommentar
Respeccet til Holy på 60. Har vært healer i alt fra UBRS til Naxx. Men det skal sies at jeg var lvl60 da jeg  dro til Blood Furnace noen som kanskje er litt lavt. Har for så vidt 350+ healing. Gruppa bestod av Warrior(dps) Pally(tank) rogue, hunter, meg.

 

Men har bestemt meg for å teste Prot ettersom jeg har vært Holy ganske lenge.

8039510[/snapback]

 

Solohealet Blood Furnace som shaman på 57 :) .

 

Ikke noe som heter dårlig level så lenge man faktisk vet hva man gjør.

 

Uansett, kos deg som tank, kjekkeste instance speccen som er, så lenge man har gruppe iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...