Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener jeg brukte disse RAID driverne fra Denne siden.

 

Disse ble RARet til en USB penn, og deretter så fulgte jeg de instruksene som vises til eksempelvis i denne guiden -forskjellen ligger i at det dukket opp 2 filer fra nvidia på USB-pennen, men tydeligvis gikk det glatt når du trykker neste/next slik at man ikke trenger tenke på det.

Endret av bjornh
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Etter 7 måneder i asia kom jeg i går hjem, bare for å finne ut at min kjære DFI nf4 pc ikke lenger er med oss. Den har lenge vært på dødsleiet og måtte jumpstartes med å kortslutte grønn og svart ledning fra PSU. Men etter intenst bruk av jumptart metoden sto livet likevel ikke til redde.

 

RIP nF4

 

Når det en gang hender at jeg kommer forbi de fire ledsene, så kommer det ett litt langt pip og så slukker alle bortsett fra det siste. Noen som kanskje har noen ideer?

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Wow, lever denne tråden enda?

 

mitt nf4 ultra-d står fremdeles med RAM, cpu og kjøler montert i ett kabinett, men dessverre ikke lengre i bruk. 2 PCer er nok her i huset...

Legends Never Die :thumbup:

 

Riggen min drar faktisk de nyeste spillene bare jeg skrur ned på oppløsninga, ikke dårlig med tanke på at systemet er 6 år gammelt!!!

Lenke til kommentar

Riggen min fungerte også greit til nyere spill. Kanskje på tide med nyere oppsett. Snuser litt på AM3. Er ikke noen i bergen som har ett kort med 939 prossesor å gi bort da? ;D

 

Men tror det er på tide å gravlegge oppsettet egentlig. Men har egentlig ikke råd til nytt. Blåste nettop bort 7500 på nytt kamerea o0

 

Dog hadde det vært greit å bare bytte ut hovedkortet og sluppet å instalere nytt windows. Det kommer vel med i prisen nå.

Endret av Akidon
Lenke til kommentar

Riggen min fungerte også greit til nyere spill. Kanskje på tide med nyere oppsett. Snuser litt på AM3. Er ikke noen i bergen som har ett kort med 939 prossesor å gi bort da? ;D

 

Men tror det er på tide å gravlegge oppsettet egentlig. Men har egentlig ikke råd til nytt. Blåste nettop bort 7500 på nytt kamerea o0

 

Dog hadde det vært greit å bare bytte ut hovedkortet og sluppet å instalere nytt windows. Det kommer vel med i prisen nå.

 

Jeg har i hvertfall cpu og ddr1 minne om du vil ha. men det er vel kanskje drøyt langt å kjøre fra godt ut på sotra til askøy for 150kr i silisium hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...