Gå til innhold

Kunne du drept noen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville helt klart være istand til å drepe noen om jeg så var sikker på å bli tatt og dømt tl evig pine for det. Er omstendighetene som avgjør. Kunne sikkert være istand til å pine noen sakte men sikkert til døde over flere dager, alt etter hvor stort hatet hadde vært.

 

Men det skal heldigvis litt til. Og alt jeg har å leve for må ha blitt tatt fra meg av vedkommende.

Lenke til kommentar

hvorvidt jeg blir tatt eller ikke gir jeg en blanke f*** i. jeg dreper ikke noen eller noe, med mindre jeg ser skjellig grunn til å gjøre det. og den eneste grunnen jeg har som er god nok, er at vedkommende er rent ond. enhver person som er ond og kald nok til å drepe hundrevis av folk bare fordi at han er irritert, skyter jeg på stedet. ellers tåler jeg det meste.

 

hva selvforsvar gjelder, holder jeg meg vekke fra dødelig makt helt til alle andre muligheter er oppbrukt.

Lenke til kommentar

Som andre har sagt -- om jeg blir tatt eller ikke er rimelig irrelevant. Med mindre trådstarter egentlig spør om vi ville drept for moro skyld om vi visste vi ville slippe unna?

 

Uansett: de som hevder at de aldri, under noen omstendigheter, kunne drept noen -- har jævlig dårlig selvinnsikt og totalt fraværende innsikt i den menneskelige psyke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...