Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 60 nå, skal levle fury / prot for morro. En venn linket meg en fin build i går, men jeg glemte seff å lagre. Ikke kan jeg få kontakt med han heller siden han er vekke. Det var i hvert fall en "15poeng-i-prot-treet-build" :p Noen som vet kan sette opp en for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spekked fury og fikk 23% crit 2400 ap i combat ca.

Hva skjer med paladins? En pala i kara hadde 33% crit og kom på 1 plass i dmg over 2 locks. Han healet masse også.

Endret av War
Skrevet (endret)

Hva skjer med paladins? En pala i kara hadde 33% crit og kom på 1 plass i dmg over 2 locks. Han healet masse også.

8924971[/snapback]

sier mest om warlocksa imo.

edit: og de andre som kan dps'e.

Endret av Sink
Skrevet

8924971[/snapback]

Enten sånn som Sink sier, eller så var det Pala'n sitt usynkroniserte DPS- meter.

Skrevet

Dinga 70 med warrioren forleden, så tenkte jeg skulle prøve å tanke noen instancer for å geare opp litt. I den anledning vurderer jeg å respecce fra fury til en litt mere hybrid fury/prot-build.

Tanking er moro, men frustrerende til tider når jeg mister aggro. Særlig gjelder dette multi-mob tanking. Merker at det er mye rutine som må inn før jeg blir helt stødig.

Uansett... Jeg satte opp et spec mtp. å prøve å booste tankinga litt. Er dette noe å gå for. Hva ville du evt. forandret på:

http://www.wowhead.com/?talent=pV0cZVA0VhxoVuZfVzohM

(btw. - tooltipen på BloodThirst i Wowhead - feil, eller er det feil ingame?)

Skrevet
Dinga 70 med warrioren forleden, så tenkte jeg skulle prøve å tanke noen instancer for å geare opp litt. I den anledning vurderer jeg å respecce fra fury til en litt mere hybrid fury/prot-build.

Tanking er moro, men frustrerende til tider når jeg mister aggro. Særlig gjelder dette multi-mob tanking. Merker at det er mye rutine som må inn før jeg blir helt stødig.

Uansett... Jeg satte opp et spec mtp. å prøve å booste tankinga litt. Er dette noe å gå for. Hva ville du evt. forandret på:

8926048[/snapback]

hva har du ingame?

er ikke den beste på warriors men builden ser ok ut :)

Skrevet

8926048[/snapback]

thunderclap improovement er unødvendig. anticipation og thoghness er noen av et viktigste tanking talentsene. mener hvertfall jeg:)

defiance er også drit ta heller improved sunder armor.

kanskje du ikke for så mye i fury da. men det er veldig iktig med de talentstene hvis du sier du er prot specc.

Skrevet

8926048[/snapback]

thunderclap improovement er unødvendig. anticipation og thoghness er noen av et viktigste tanking talentsene. mener hvertfall jeg:)

kanskje du ikke for så mye i fury da. men det er veldig iktig med de talentstene hvis du sier du er prot specc.

8926785[/snapback]

Syns personlig ikke Anticipation er så viktig. Siden når du er rundt 490 så burde du heller fokusere mer på Stamina. Til og med mitt tanking gear har jeg 492 og jeg er full fury. Så det er ikke vanskelig å få nok +defense

Skrevet

8926048[/snapback]

8926785[/snapback]

Syns personlig ikke Anticipation er så viktig. Siden når du er rundt 490 så burde du heller fokusere mer på Stamina. Til og med mitt tanking gear har jeg 492 og jeg er full fury. Så det er ikke vanskelig å få nok +defense

8926835[/snapback]

Hvis han nettopp har dinga 70 er det ikke sikkert han har nokk defense.

Jeg har nettopp starta og farmea def gear(pvp hore).

Og det talentet er veldig vitktig for meg .

Skrevet
Er 60 nå, skal levle fury / prot for morro. En venn linket meg en fin build i går, men jeg glemte seff å lagre. Ikke kan jeg få kontakt med han heller siden han er vekke. Det var i hvert fall en "15poeng-i-prot-treet-build" :p Noen som vet kan sette opp en for meg?

8924896[/snapback]

Nei du, det der var en tøff en, jeg har bokstavligtalt aldri hørt om en som har lyst å levle som fury/prot. men siden du ber om spesifikkt dette så blir det vel enten:

http://www.wowhead.com/?talent=LVZVVzVgxoiu0ofztc

eller

http://www.wowhead.com/?talent=TVZVVzVgxoiu0ofVos

merkelige greier spør du meg, mesteparten av tiden går vel med på solo spilling og da kan du jo kanskje dra godt nytte av den høyere skaden på revenge som kommer av patchen en tid tilbake og stun'en på toppen, men det blir jo mye shield on shield off da. jeg synes det hele hørtes måse ut, så any spec som inneholder prot si ville jeg bare brukt 3 eller 11 avhengig om jeg var en LS hore eller ikke.. hmm

hvorfor ikke ta et mer tradisjonellt leveling build?

Skrevet (endret)

8924896[/snapback]

Nei du, det der var en tøff en, jeg har bokstavligtalt aldri hørt om en som har lyst å levle som fury/prot. men siden du ber om spesifikkt dette så blir det vel enten:

http://www.wowhead.com/?talent=LVZVVzVgxoiu0ofztc

eller

http://www.wowhead.com/?talent=TVZVVzVgxoiu0ofVos

merkelige greier spør du meg, mesteparten av tiden går vel med på solo spilling og da kan du jo kanskje dra godt nytte av den høyere skaden på revenge som kommer av patchen en tid tilbake og stun'en på toppen, men det blir jo mye shield on shield off da. jeg synes det hele hørtes måse ut, så any spec som inneholder prot si ville jeg bare brukt 3 eller 11 avhengig om jeg var en LS hore eller ikke.. hmm

hvorfor ikke ta et mer tradisjonellt leveling build?

8929339[/snapback]

Tja, jeg levla fra 60 til 70 med et fury/prot spec.

Hadde kanskje 15 poeng i prot. Det gikk ganske greit ettersom det er mye instancegåing fra 60 til 70. Det gikk mye bedre og tanke instancene, samt at jeg ikke merket noen stor forskjell på dpsen mot mobs når jeg grinda.

EDIT: Brukte noe i denne duren: http://www.wowhead.com/?talent=TZimzhxxRczZ0EzoGM

Husker denne ikke helt korrekt, kom meg ned til concussion blow etterhvert.

Endret av MrSifter
Skrevet

8926785[/snapback]

Er du ikke riktig klok? Fyren klager over dårlig multitanking, og du sier det at dobbel damage/debuff på thunderclap og 15% mer threat er unødvendig?

Spec imp. thunderclap og defiance, og du holder aggro på pulls opp til 4 mobs kun på thunderclap spam..

Skrevet (endret)
Daily quests og mining-runs (sistnevnte dersom du har epic mount). Trenger ikke DPS i det hele tatt for å tjene penger.

8932788[/snapback]

OK, kjempeflott. Men Aldor rep da? :O

Edit: Skal jeg drepe Cabal? De er low lvl og dropper masse marks of Kil'Jaeden.

Edit 2: Når du nevner epicmount, mener du epic flying?

Endret av Okstad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...