Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaa! :) Introen og slutten e bedre enn noen proffmade promo.. passe så bra med clipsan, musikken e mer epic en noen gang.. Fikk chills på slutten. Cant WAIT!

 

A Visit to Tokyo's World Famous Tuna Auction With Ryo Chonan

http://www.mmafighting.com/japan/2012/3/1/2835369/a-visit-to-tokyos-world-famous-tuna-auction-with-ryo-chonan#comments

 

Team Benavidez!

 

Fight Journal: Sarah Kaufman Edition

http://www.mmafighting.com/strikeforce/2012/3/1/2835446/fight-journal-sarah-kaufman-edition

 

Har lasta opp masse Joachim Hansen matches har enda 10 til men de er for lange for min youtube kontos tilatelse.

 

 

Endret av nipton
Lenke til kommentar

YESS! Drit bra helg.. Benevides! wooo! i knew it.. next champ by far. Top 10 PFP uten belte. Go joe jitsu!

 

Tate kommer ut wanderlei style! men..

Rousey tar det.. trudde ho hadde armbaren i begynnelsen men tate sin sub defence va super. armbaren va ikke helt rett desverre. men fikk det på andre forsøk. woo! The HYPE IS REAL!

 

IanMcall vs Johnson II Is ON

Va en scoring feil. det va egentlig Majorety Draw

scora det runde 1 og 3 til Onkel creepy

 

Jon Jones!

 

Broken!

4.gif

 

Muhahaha ho fikk sin medisin gitt xD Nais Headbutt shove ronda!

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Hahahahha! Han fikk en sweep i det minste xD

 

Dont RUN AWAY BIIIIICH! i lost my balance Niiiiiig xD

I cant breathe dog! Fight me in a week! xD

00:04 = Chicken stance! = guy in wife beater

 

http://www.youtube.com/watch?v=AZud4LqNKHQ

 

20hvgco.gif

 

Fy Fan... i slow-mo e det fantastisk vondt å se på.. Tate tappe ikke før armen e knust andre vei. 180 grader backwords. Tate har et stort hjerte før mma, the girls truly bring it. Big Props!

 

Strikeforce Moments in Gifs!

 

method=get&s=ronda-rousey-miesha-tate-gif-03-04-12-12-8-30-973.gif

Ja care! xD

souza.gif

 

jacare.gif

 

jacare2-1.gif

 

lumumba.gif

 

cutted.gif

 

Joshu Barnettu does the titty squeeez live on TV!

barnettBOMB.gif

 

1tsqj4.gif

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Må si jentene leverer bra kamper, har nå ikke sett fler enn 3 kamper nå men samtlige har vært veldig engasjerende på hver sin måte.

 

Cyborg gikk ut å grisebanka ei dama i løpet av sekunder med en hel haug av uppercuts.

 

Kaufman og David(?) gjorde en god kamp selvom jeg noen syntes det virket litt som om de hadde litt bly i armene/for store hansker.

 

Tate - Rousey, need i say more.

 

Noen som vet hvor jeg kan få tak i noen av de eldste kampene med typ sumobryter vs karate osv?

Også PRIDE?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Helt enig. Totalt uinteressant kamp, eneste underholdende med Frankie er at han tåler mye juling. Håper for all del at han taper igjen.

Lenke til kommentar

Helt enig. Totalt uinteressant kamp, eneste underholdende med Frankie er at han tåler mye juling. Håper for all del at han taper igjen.

 

Jeg vil ikke si at det er det eneste underholdene med Frankie. En fighter med like mye heart skal du leite lenge etter. Dessuten er han alltid i bevegelse på matta, og alle fightene jeg har sett med Edgar har vært underholdene. En rematch kan bli spennende, men jeg tror fortsatt Henderson tar det igjen. Han er virkelig imponerende!

Lenke til kommentar

Uinteressant kamp...tja..forsåvidt...men synes da det er fair å gi Frankie en rematch med tanke på at han har gjort det samme.

 

Maynard fikk jo en rematch fordi det ble Draw, det er jo ganske logisk at det blir en rematch når en kamp går draw.

 

Det at BJ pen fikk en rematch var også i mine øyne unfair.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...