Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Velfortent siger til Condit.

 

Ein kjapp kikk på fightmetric sine tal avslørar jo òg at Condit traff mest, og best.

 

Diaz var rasande fordi Condit kom seg unna. Alle veit at Diaz er utruleg farleg når han pressar motstandaren opp mot buret, og får lessa av med ei solid blanding av slag mot hovudet og kroppen. Dette har garantert vært noko av det viktigaste Jackson har jobba med Condit på i campen.

 

All ære til Condit!

 

Vonaleg går rehabiliteringa til GSP rette vegen, så får me ein god fight når Condit og GSP møtest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der va ikke carlos condit the natural born killer - Det va Greg Jackson run away game plan condit. men men its all part of the game..

 

 

Jeg er så lei Greg Jackson. Gjør underholdne fightere om til de kjedeligste i verden.

 

Er litt enig, men har vanskelig for og se hvordan Condit kunne ha vunnet kampen uten og gjøre det han gjorde, nettopp og holde seg borte fra gjerdet og unngå og bli stående stille. Diaz er rå på og presse folk bakover og om han får de opp i gjerdet er det få i verden i WW som kan stå imot når han begynner og lempe av gårde kombinasjoner med slag mot kropp og hode, løsningen her er nettopp det Condit gjorde jobbe mot han ute i ringen, om du blir presset opp mot gjerdet snurr unna, sleng et par slag på exit og kom deg i komfortabel avstand fra Diaz.

 

Han gjorde det han kom for og gjøre, det var og vinne. Diaz kan bare sutre slik han alltid gjør når han møter motstand, faktum er det at Condit vant og for en gang skyld så må jeg si meg enige med dommerne sin avgjørelse.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Har ikke problemer med at Condit vant. Måten han gjør det på er bare så utrolig kjedelig. Alle tidligere kamper jeg har sett Condit i har han vært agressiv og uforutsigbar, snakk om drastisk forvandling. Før jeg anerkjenner han som champion må han sloss som en ... holder egentlig at han sloss i stedet for å løpe.

Lenke til kommentar

Fra et fan-perspektiv var det vel ikke noe knallfight. Men med det sagt, så mener jeg Condit gjorde akkurat det han måtte gjøre for å vinne. Han sa det jo selv på pressekonferansen etterpå. Hvis han hadde gått inn i fighten og spilt Diaz sitt spill, så ville nok resultatet sannsynligvis vært et annet. For meg virker Condit som en veldig smart fyr, som gjennomførte gameplanen til perfeksjon. Jeg skjønner ikke helt hvorfor så mange flyr i flint og mener det er ufortjent fordi han unngikk å havne i clinch mot buret, ved å holde seg i bevegelse og ute av harms way. Dette er tydeligvis måten å slå Diaz på!

 

Nei, kudos til Condit for en godt gjennomført fight.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nick Diaz Vs Carlos Condit II (The Rematch) IS ON!

DJ Brown @justScrap85

@CarlosCondit and @nickdiaz209 rematch?! @ufc @danawhite @malkikawa any truth in this? @MMAjunkie

 

 

Dana White @danawhite

 

@justScrap85 @carloscondit @malkikawa the rumor is true. Carlos did accept the fight today and Carlos is coming on Friday not thur.

 

14qknr.jpg

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Rumour – Nick Diaz Fails UFC 143 Drug Test For Marijuana

 

http://vendettafighter.com/news/rumour-nick-diaz-fails-ufc-143-drug-test-for-marijuana/

 

 

Edit:

Diaz’s UFC 143 Drug Test Positive for Marijuana; Fighter Now Faces NSAC Disciplinary Action

 

http://www.cagepotato.com/diazs-post-ufc-143-drug-test-positive-for-marijuana-and-he-now-faces-nsac-disciplinary-action/

 

Endret av nipton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...