haarod Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Ja, topic sier alt. Har prøvd å bestemme meg i flere uker nå, men jeg klarer ikke. Det som er litt digg med shaman er travel form på lvl 20
Pansergnom Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Shaman eier, samme gjør rogue. Uansett hva jeg sier så blir det ikke lettere å velge.. Jeg vil være shaman, rogue, eller mage Får vel nesten kaste terning på det elns Endret 10. februar 2005 av MetiCx
tacomodo Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Om det er de to klassene det står mellom ville jeg tatt shaman. Lettere å evt. få gruppe etterhvert vil jeg tro, og det er ikke like mange shamans som det er rouges, så du vil være hakket mer unik
hallgeirl Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hvorfor ikke bare prøve begge to i en uke eller så, og så bestemme deg hvilken klasse du likte best? Evt. hvis du synes begge klassene var morsomme, så hvorfor ikke spille med begge?
Gainwardrobe Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Shaman er det færre av, så hvis du vil være unik gå shaman. Desuten tror jeg shamans er mer ettertraktet i grupper en rogues. Dette er fordi en shaman kan ta omtrent alle rollene som trengs i en gruppe. Den kan caste med grei damage, den kan faktisk tanke til en viss grad, og den kan heale. Endret 10. februar 2005 av Gainwardrobe
Pansergnom Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Sånn jeg veldig ofte spilte i instancer var at jeg healte når presten var opptatt... Var ofte en av de som dealte mest dmg ilag med rogues når jeg spilte, og tålte en del aggro faktisk..Hadde vel rundt 2500/2000 hp/mana i slutten av eurobeta, og ilag med uberskjoldet fra scarlet monastery + hypnotic blade så gikk ting som oftest bra Jeg brukte earthshock, og droppet grounding totem til å interrupte casters når de kom.. Evt bruke earthshock for å pulle mobs bort fra players med lav hp/prest/mage..Totems er og egentlig ganske nyttig og blir ofte undervurdert. Sånn som firenova totem, eller earthbind totem.. Du kan også ta rollen som puller om du vil, som andre sier her så er det på en måte en altmulig mann.. Så er du våken og følger med på situasjonen, så har du hele tiden masse ting å gjøre Vil egentlig påstå at shaman er en heftig meleklass med instant cast spells som ranged wpn utenom chainlightning (roxxor) og lightning spellet da... =) Endret 10. februar 2005 av MetiCx
Gjest member-60584 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ville valgt rogue, ekke noe fan av totems. ekke no fan av horde heller.
Paulex Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Shaman er det færre av, så hvis du vil være unik gå shaman. Desuten tror jeg shamans er mer ettertraktet i grupper en rogues. Dette er fordi en shaman kan ta omtrent alle rollene som trengs i en gruppe. Den kan caste med grei damage, den kan faktisk tanke til en viss grad, og den kan heale. Ja, shaman er jo regnet hybrid i spillsammenheng. Healingen er IKKE noe å skryte av, før man er kommet opp til en god lvl da. Og den kan neppe sammenlignes med rouge når det kommer til damage. Men får som sagt mail i lvl 40. Og da kan den brukes til tank. Hadde jeg vært deg ville jeg tenkt meg litt om, lest litt, og bare kjørt på med en. Du får det garantert kult uansett, de jeg har snakket med synes shaman er kjedelig etterhvert pga. det er bare å slenge ut noen totems, får så å starte og shocke de med de 2-3 shoclk mulighetene den har, men opp til hver enkelt.
JPNord Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det vil jo være opp til v hver enkelt, men jeg mener du burde velge shaman siden jeg skal være rogue.... ;-)
Bad_Byte Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Husker ikke hvilken wow forum post denne kom ifra men den passer (om shaman) "jacks of all trades but ace in none"
Falconetti Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Det er like mange shamans for horde som det er paladins for alliance. Altså flere Shamans enn rogues. Dessuten så er det utrolig mange som starter med UD rogue fordi det ser kult ut, halvparten av disse dropper klassen etter en stund fordi rogue sammen med warlock er de vanskeligste klassene å spille. Flest knapper å trykke på, timing, forståelse, strategi osv. Så det er langt færre lvl 60 horde rogues enn Shamans. Shamans er mer ettertraktet i partys. Ikke velg klasse pga. en skill(som travelform, free mount e.l.), men velg pga. hva du syns er morsomst å spille. : )
Mandarb Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har spelt shaman til level 41 og liker klassa utruli godt! Alt av totems og speller er meget godt likt i grupper. har totems som kan fjerne speller, en totem gir noke som heter windfury(sinnsjuk skill), earthschock som gjør at en abryter spellen som motstanderen ska til å kaste. Shaman er vel også rekna som en paladin killer! ingen anna klassa en shaman møter er lettare..
Lacim Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Tro meg, det var IKKE få shamans i FB. Alle var shaman. Den sykt irriterende travelformen gjorde det sabla vanskelig å ta dem. Edit: Shaman er vel en Paladinkiller ja. Du trenger ikke å være spesielt dyktig som shaman for å ta en paladin heller. En paladin er avhengig av melee for å gjøre skade, noe en shaman lett tar nytte av. Endret 10. februar 2005 av Pinnella
-=Toasted=- Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Tro meg, det var IKKE få shamans i FB. Alle var shaman. Den sykt irriterende travelformen gjorde det sabla vanskelig å ta dem. når vi snakker om ting som er irriterende.. divine prot.. I rest my case.
Lacim Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 når vi snakker om ting som er irriterende.. divine prot.. I rest my case. Vil ikke kalle 8 sekunders immunity noe å banke hode i veggen for. De fleste paladins bruker det til å heale seg selv, evt. når de stikker av. Når de healer seg selv, kan du også heale deg selv. (bandage om du vil).
M@R7!N Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Ja, og de har 2 skjold.. Vil kalle det litt irriterende.. En pally trenger ihvertfall ikke være god isåfall, shaman har mange flere abilities som må brukes.. Endret 10. februar 2005 av M@R7!N
Mandarb Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Det som gjer shaman til en vinner mot paladin er uten tvil purge og earthshock.. uten buff so jer paladin veldig lite damage i melee..i alle fall i forhold til en shaman med 2 hands øks å windfury.. er faktisk verre for en shaman å møte warrior.. det er heller ikke noe problem med skjolda til pala..attack speed jeng ned til 50% tru jeg og de fleste bruker vel skjold berre sånn de kan heale seg. verste jeg vet er å møte rogues..i alle fall de jeg ikke ser før de stuner å backstabber osv..får panikk og trykker på alt jeg har då.. Endret 10. februar 2005 av Mandarb
haarod Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Skrevet 10. februar 2005 Har spilt "langt" med begge klassene (til lvl 20 og deromkring). Rakk ikke å få travelform med shaman, men kom til lvl 21 med roguen min. Syns begge var gøy, men er liksom litt "rogue" av meg Spiller det i nesten alle spill, men tenkte det kunne være gøy å prøve noe nytt. Druid var det første jeg prøvde, men det ble litt kjedelig (kom til lvl 18). Paladin og warrior er vel de eneste klassene som jeg ikke har prøvd ordentlig, og hunter. Rakk bare å få pet. Klarer ikke å bestemme meg. Vet at jeg kan spille med begge, men jeg har jo et guild også og det er ikke populært og ha mange characters, men som er low lvl. Jaja, har jo en dag til på meg Kom gjerne med flere innspill!
Gainwardrobe Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg klarer heller ikke å bestemme meg! Vel vel, når jeg sitter der å lager en char, finner jeg det nok ut. Jeg ska enten ha druid, rogue eller mage. Til topic starter: Uansett hva du velger kommer det til å være utrolig moro!
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg klarer heller ikke å bestemme meg! Vel vel, når jeg sitter der å lager en char, finner jeg det nok ut. Jeg ska enten ha druid, rogue eller mage.Til topic starter: Uansett hva du velger kommer det til å være utrolig moro! Står mellom akkurat de klassene jeg også! Har spilt Rogue i beta'n så tror ikke det blir det, men heller en druid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå