Gå til innhold

Vet dere av en shampo som funker bra for langt hår


Anbefalte innlegg

Har hatt endel problemer med å finne en brukbar shampo til mitt halvlange hår. Har tidligere brukt litt forskjellig, flere serier med både shampo og balsam, men det tar så lang tid å bruke begge deler etter gymtimene på skolen, så her om dagen så jeg en 2in1 shampo, altså shampo og balsam i et! så idag slengte jeg 30kr på disken på mega og kjøpte. Så for en drøy time siden, så var det demonstarsjon her i gården! Og hva oppdager jeg? Tømmer litt i håret, lar det virke i et minutt før at jeg så skyller den ut.

Resultat: Enormt Flokete og tørt hår!

Dette bør da virkelig ikke gå an!

Noen som vet av et produkt som kan passe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hold deg unna shampo og balsam i ett... Selv synes jeg kms produkter leverer varene! De koster ofte skjorta, men man bruker ganske lite av dem pr. gang. KMS har en shampo som heter Silker. Den er sykt bra! I tillegg kan/burde man bruke en balsam. Jeg bruker balsam annenhver gang og da bruker jeg Redken sin Clear Moisture.

 

Vet ikke helt hvilken type hår du har da, men beste er å spørre frisøren man har...

Lenke til kommentar
Herbal Essences

neineinei, Herbal Essences har ekstrem høy Ph-verdi og vil gi deg tørr hodebunn og det resulterer i flass.

 

Det kommer sikkert inn tips her omg. shampooer og balsamer som du får kjøpt hos frisøren. Disse greiene er bra men utrolig utrolig dyrt og derfor er pris/"ytelse" svært dårlig!

 

Jeg kan anbefale Head and Shoulders som shampoo og Define som balsam!

 

MEN UNNGÅ HERBAL ESSENCES!

Lenke til kommentar

Det spørs hva slags hår man har. Hår er veldig forskjellig og en shampoo og balsam kan funke fint til noen og helt forjævlig til andre.

Selv har jeg ganske tørt og "frizzy" hår.

KMS er utrolig bra og dem har også produkter til de fleste hårtyper.

Jeg brukte i lang tid Brylcreem da håret mitt ikke blir naturlig fett, men nå bruker jeg Define voks. Den funker fint sammen med en god sjampoo.

 

Og hold deg unna produkter som kan kjøpes på den vanlige butikk!

Jeg vet ihvertfall at Loreal bruker pengene de tjener på vanlige sjampooer til å forske og utvikle nye sjampooer til hårsalongene!

Så vil du ha fint hår, kjøp varer hos frisøren!

 

(Eller kjøp hestesjampoo. Funker meget bra det også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...