Gå til innhold

Alder på WoW'ere

Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?  

313 stemmer

1. 1. Skal du spille WoW retail? I så fall: Hvor gammel er du?

• 5 - 10
      4
    • 11 - 15
      39
    • 16 - 20
      144
    • 21 - 25
      76
    • 25 - 30
      30
    • 31 - 40
      18
    • over 40
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

23.

I closed beta var det veldig sjelden jeg var i grupper med folk under 20, som regel var jeg av de yngre. Men nå er jo ikke nødvendigvis closed beta representativt for retail, så vi får se hvordan det blir. :)

Angående tiggere sa jeg prinsipielt nei til fremmede som tigget, særlig siden de fleste var av typen "give me money!!!1" eller "I need money, plz!!". Under overgangen til final beta var det et mareritt å være i IF, slitsomme yells og tells overalt. Var en liten fyr som maste og maste mens jeg og en paladin duellerte, og han ga seg aldri. Til slutt sa vi at hvis han klarte å slå en av oss i duell skulle han få alt vi eide (kun for å få gleden av å drepe ham), hvorpå den lille yplingen prøvde seg. Som druid hadde jeg en buff kalt "thorn", som gir bittelitt skade til den som angriper meg hvert angrep. Og siden jeg er så snill sto jeg bare passiv og så på mens buffen min sakte men sikkert tok livet hans. :p

Jeg er 14, men folk bør aldri se på ALDEREN når det gjelder online-spill. Se heller på erfaring, språkbruk og oppførsel.

Jeg har spilt Aq2 siden jeg var 7-8, så jeg har god erfaring og oppfører meg bra, ikke som en "fjortiss" som noen kaller dem :)

Jo man ser jo selvfølgelig på alderen.

Er man 14 så er det ca VELDIG mye større sjangs for at man ikke klarer å oppføre seg normalt og voksent enn når man er i 18 - 20 års alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...