Gå til innhold

Om du kunne få tre ønsker...


flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Det er faktisk en moderator som gjør det...

Jepp, jeg er helt alene om det. :roll:

 

Var vel egentlig ingen som ba deg svare meg, var det? B|Real brukte en gang argumentet at han bare var brukermoderator. Vel, jeg er OT-moderator og står nederst på rangstigen. For min del går det helt greit å diskutere litt rundt andres innlegg. Vi vil ikke ha rene telletråder i søppel heller.

Lenke til kommentar
  [*] Verdensherredømme

you wish, verden er min

You wish, meg og Joachim står sammen her.

Seff, The Fredrik and Joachim World!

jeg og noen kompiser har planlagt dette i over et år så dere kan ikke komme å ødelegge det :p ,

vi har en plan som er ufeilbar, den går utpå at vi flytter gjerdet en meter og etter 15 år så eier vi det, så holder vi på og flytter gjerdet en meter hvert 15de år helt til hele verden er vår muhahahahahahaha :devil::evil:

Lenke til kommentar

1. Evnen til å få enhver dame i verden til elske meg for den jeg er. (uten å bli sjalu på de andre som gjør det...)

2. Mer penger på konto enn Bill Gates, uten at media/venner/noen visste noe om det

3. Slutten på krig, som erstatning skulle statsledere måtte bokse om hvem som vant... eller spille ludo

Lenke til kommentar
1. 100 milliarder kr

2. Masse damer!

3. Verdens råeste hus

Hva skal du med et eget husønske når du ønsker deg så mye penger? :hmm:

 

Anyway, tror jeg ville gått for noe sånt som dette:

1. Ønsker til alle andre i verden (sikkert noen som hadde brukt ønskene sine på verdensfred og sånt, så slipper jeg det :p)

2 og 3. Noe jeg har lyst på. Som penger og en Audi S3.

Lenke til kommentar

tsk tsk tsk... trenger bare 2 ønsker jeg..

 

1. telekinetiske evner på en skala som får kosmoset til å virke som sandkorn..

2. total kunnskap om all molekulær fysikk, samt viten om hver eneste molekylære binding som kan tenkes

 

 

de to tingene alene hadde gjort meg til en gud. hva mer vil du ha?

 

siste ønske hadde jeg nok gitt bort til en fattig stakkar i afrika elns, like før jeg lager noen tonn gull til en vilkårlig boms..

Lenke til kommentar
1. alle damer MÅ gå nakne!

2. alle damer MÅ bli bifile

3. evig med penger!

Ah, du vil se pikekos med Anne Grosvold og Valgerd? Du vil se herlige små sneller som f.eks Marit Kristensen rusle nakne rundt i gatene på varme, svette sommerdager? Flotters, på toppen av det hele vil du skape inflasjon.

 

Gooooo ewoooook!!1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...