Gå til innhold

Katt eller hund?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en liten følelse av at datafolk liker katt. Jeg har en del venner som driver mye med data, og de aller fleste liker katt. Kanskje er det fordi med katt trenger du ikke å gå tur, noe som ville tvunget deg vekk fra din kjære dataskjerm, ditt kjære internett, og ditt kjære WoW (eventuelt annet favorittspill).

Lenke til kommentar
"Hvis en hund hopper opp på fanget ditt, er det fordi den er glad i deg. Hvis en katt gjør det, er det fordi du har det varmeste fanget !"

 

Eller som jeg ville sagt det: Freeloader !

tull,en hund kan du be om å komme på i fanget på deg,og den gjør det selv om den ikke vil... katten har sin egen sære personlighet,og når den legger seg i fanget ditt veit du at den har lyst til det...

 

Men er veldig glad i hunder selv,og som darkness sa,hadde jeg hatt tid så skulle jeg ha kjøpt meg en liten boxer valp :love:

Lenke til kommentar

Hmm, elsker både hunder og katter...på hver sin måte. Det er så herlig å leke med en hund :love:

Bruker å passe på rottweileren til en kompis når han er utenombys... Hunden elsker å løpe som en tulling, så jeg tar den med til Ilaparken og løper om kapp med den :p

 

Men katter er like herlige :)

Har en katt ved navn Ozzy. Når jeg kommer hjem og kaster meg ned i sofaen hopper han oppå meg, kryper helt inntil ansiktet mitt, legger ene beinet rundt halsen min og gir meg rett og slett en god skviseklem :love:

Lenke til kommentar
Jeg har en liten følelse av at datafolk liker katt. Jeg har en del venner som driver mye med data, og de aller fleste liker katt. Kanskje er det fordi med katt trenger du ikke å gå tur, noe som ville tvunget deg vekk fra din kjære dataskjerm, ditt kjære internett, og ditt kjære WoW (eventuelt annet favorittspill).

Hehe, det ligger nok helt sikkert noe i det, ja.

 

Passet en hund i et par uker.. aldri mer.

Lenke til kommentar

Det er lite tvil om ka eg liker best. HUND! Før hatet eg katter av en eller annen grunn men nå syns eg de er skjønne. :love:

Vofsen min her er perfekt! Den er dønn stille her inne i huset og bare kubber hele tiden mens når vi er ute er han en energi bombe som bare vil finne på noe å gjøre. Fikk klager på at hunden driver å avskoger ett område her. Skal se om eg får tatt bilde av det. :p

Lenke til kommentar

Katt. Hunder virker ofte så dumme med den lange tunga ut av kjeften, og den evige pesingen.

En katt kan du reise ifra når du er på ferie, og den klarer seg på egehånd utendørs. En hund må du derimot dra med deg overalt.

Har selv 2 svarte nusselige katter hjemme, som kommer bort enten for å få litt kos, mat, eller å slippe ut. Ellers ligger de og holder kjeft.

Jeg blir lei av for mye mas ved feks å ha en hund som skal henge etter deg og pese dag inn og dag ut.

 

Så det så! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hund. De går det ann å kontrollere litt (de er lydige og forstår faktisk mye mennesker sier/gjør). Da man kommunisere med dyret blir det øyeblikkelig mer som en venn istedenfor bare et dyr. I tillegg er det en bonus at man kan bruke den til forskjellige oppgaver som i mitt tilfelle; jakt.

 

Mine erfaringer er at hunder er lette å ha med å gjøre (selv de som er vanskelig av dem) i motsetning til katter som er mer avvisende og holder seg for seg selv og gjør sitt. En hund vil i mange tilfeller være med på alt sin eier skal gjøre, mens en katt virker mer slapp til det emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...