Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

og hva vil han med Claire/hva har han gjort med Claire?

-hva finner de gutta i skogen for noe ,(den dunken som er nedgravet)

det han hadde gjort med claire var å prøve å drepe barnet hennes, og truet charlie med livet visst ikkje han kom tilbake med henne, men dei klarer å fange han til slutt, så skytter charlie han

 

BTW: han er ethan

 

Det dei finner der under er det flyet som hadde styrtet der for 16 år siden, det flyet som hun franske damen som hadde levd på øya i 16år hadde vert i

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flyet blir funnet et annet sted inne i jungelen, og har ingen åpenbar forbindelse med bunkeren som ligger under jorda. Og som sagt kom det franske teamet med båt, ikke fly.

 

Bunkeren var på øya før franskmennene kom. dette på grunn av nummeret som er stemplet inn på siden av bunkeren. Det var dette nummeret franskmennene hørte på radiosignalet som fikk dem til å endre kurs mot øya.

 

Jeg tror faren til Hurley og denne sinnsforvirrede vennen har en slags løsning på nummermysteriet, og i såfall vil mye annet på øya bli oppklart.

Lenke til kommentar

Faren til Hurley? Han var da ikke faren til Hurley. Fyren på mentalsykehuset var en som Hurley kjente fra før, enten har Hurley jobbet på sykehuset eller så har han selv vært innlagt. Fikk ihvertfall ikke med meg at han var faren til Hurley.

 

Uansett så forteller fyren at han og en annen hørte nummeret bli repetert på samband da de var utplassert på en øy. Hurley oppsøker den andre personen i Australia, men finner bare enken fordi fyren tok selvmord(nummerene gjorde han gal, akkurat som personene som var innlagt ble).

Lenke til kommentar

Jeg tror det er Boone som dør i nær framtid. Han takler ikke forholdet mellom shannon og Sayid pga han er sisterlover. Nå som han er så nær henne takler han ikke følelsene sine.

Så Sayid og Boone går på sprang, og Sayid leder ann og de kommer til haugen de var på i går (ep 18.) Uten å vite noe springer Boone rett utenfor stupet og lander på stenene.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er Boone som dør i nær framtid. Han takler ikke forholdet mellom shannon og Sayid pga han er sisterlover. Nå som han er så nær henne takler han ikke følelsene sine.

Så Sayid og Boone går på sprang, og Sayid leder ann og de kommer til haugen de var på i går (ep 18.) Uten å vite noe springer Boone rett utenfor stupet og lander på stenene.

Har vanskelig med å tro at dette kommer til å skje. Greit nok at de ikke er så glad i hverandre nå men tror aldri det vil skje. Neste som vil dø tror jeg blir en som Hurley liker siden han skaffe ulykke blandt alle han liker og han liker ikke boone noe særlig. Ingenting imot han men ingenting for han.

Lenke til kommentar
Faren til Hurley? Han var da ikke faren til Hurley. Fyren på mentalsykehuset var en som Hurley kjente fra før, enten har Hurley jobbet på sykehuset eller så har han selv vært innlagt. Fikk ihvertfall ikke med meg at han var faren til Hurley.

 

Uansett så forteller fyren at han og en annen hørte nummeret bli repetert på samband da de var utplassert på en øy. Hurley oppsøker den andre personen i Australia, men finner bare enken fordi fyren tok selvmord(nummerene gjorde han gal, akkurat som personene som var innlagt ble).

Neinei, fyren på pillehuset var en VENN av faren til Hurley. Denne venen til faren til Hurley og faren til Hurley hadde tjenestegjort på en utpost i Stillehavet (kanskje på øya) , og hadde hørt disse nummerene bli oppropt på en radiosignal.

 

Senere kom franskmenene til øya pga. dette signalet og fant omsider en radiomast på øya. Så døde alle unntatt Rousseau, og hun gjorde om signalet til den nødbeskjeden vi hørte i første/andre episode.

 

Kan hende jeg ikke fikk med meg alt i ep. 18, men jeg tolket det ikke som at Hurley hadde vært innlagt, bare kjente denne mannen pga. faren.

Lenke til kommentar
Neinei, fyren på pillehuset var en VENN av faren til Hurley. Denne venen til faren til Hurley og faren til Hurley hadde tjenestegjort på en utpost i Stillehavet (kanskje på øya) , og hadde hørt disse nummerene bli oppropt på en radiosignal.

Nei, det er du som tar feil her. Leonard (som var på psykiatrisk sykehus) gir beskjed til Hurley at han fikk nr fra Sam Toomy som bor i Australia, idet han blir dratt ut av vakten. Hurley drar til huset til Sam Toomey (huset i ødemarken) og finner ut at Sam Toomey skjøt seg selv for fire år siden, noe enken forteller om. Det var Sam Toomey og Leonard som var stasjonert sammen. Faren til Hurley har ingenting med saken å gjøre. Tror ikke han var nevnt i det hele tatt i episoden.

 

Kan hende jeg ikke fikk med meg alt i ep. 18, men jeg tolket det ikke som at Hurley hadde vært innlagt, bare kjente denne mannen pga. faren.

Grunnen til at man spekulerer i dette er at doktoren på galehuset lurer på hva han gjør der igjen, og man må spørre seg selv hvordan Hurley kjenner Leonard som han sier har vært innlagt "forever". Derfor spekuleres det i at han enten har vært innlagt selv (noe som kan forklare at han sa han hadde vært til mye bryderi for familien), eller så må han ha jobbet der.

Lenke til kommentar
Jah, da har du rett Dotten. Jeg har av en eller annen grunn blandet inn faren til Hurley. :ermm:

 

Det blir ihvertfall lenge å vente på episode 19!

Hehe, det er fort gjort. Er ikke lett å holde tungen bent i munnen når det kommer til denne serien. Er så mange mysterier at jeg føler meg mildt sagt forvirret :ermm:

 

Umenneskelig å måtte vente 6 uker :cry:

Lenke til kommentar

jeg synes de siste episodene har vært litt lame, hvor det har skjedd lite.

 

f.eks. siden 15 har bare ethan dødd og flåta brent opp. man har sett litt bakgrunnsinfo som har endret synet mitt på ialfall Yin eller hva han heter. (koreaneren)

men på nummer 18 får man liksom et helt nytt mysterium. hurley er mangemillionær. vant i lotto med en tallrekke han hørte av en fyr han kjente på et mentalsykehus. abeidet seg videre fra han til australia, og havna på øya.

så litt av det The French Chick hadde skrivi, og gjenkjente tallrekka. nå plutselig vet vi hvor signalet kommer fra, hvorfor det kommer, og ikke minst hvorfor forskerne har vært der. mulig også det er sant som hurley sier, det er grunnen dem er der også. for det HAR vært folk der i mange år tidligere (de døde i grotten tidlig i serien) pluss ethan, som sikkert ikke er alene, og han virket ikke utsultet eller svak.

 

så helt på slutten av episoden ser vi den saken Boone og Locke tusla med for noen episoder siden, nå enda mer utgravd en da vi sist så den. med disse tallene inngravert.

 

noen som har noen teorier? plutselig virker serien litt for alien/x-files aktig.

jeg har overhodet ingen ide

 

EDIT:

har lagt merke til at noen av personene er forbinet på en måte. Boone og saywer møtes på politistasjonen

saywer møter pappa-jack

jack møter koreanerne på flyplassen

hurley på TV i korea

hurley har blitt mer enn lottomillionær, han har aksjer og flere selskaper. da du ser han duden tar selvmord fra bygningen mens hurley og en dude snakker, hører du duden fortelle om noe forferdelig som har skjedd, noen stormer etc som han tjente penger på. pluss, han nevner et hvist box office. alle vet jo hvem som jobbet i et slikt et?

 

jeg tror Locke dør. alltid slik at den mest erfarne fyren dør.

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Jeg trur Hurley var innlagt. Ute i jungelen i episode 18 skriker han til Charlie "I am not insane!". Akuratt som om han har fortrengt fortiden sin.

Tror det er mer det at han ikke vil bli gal pga tallene, eller at han ser all uflaksen rundt seg og folk dermed tror han er gal... (Dårlig formulert....)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...