Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så det igjen nå. Han puster ja, og det er tydelig. Fokuset blir sånn på hånden at det ikke er lett å merke. Men det er tydelig når man fokuserer på brystkassa. Og det er seriøst dårlig laget hvis det ikke er meningern.

 

Men hvis han spiller død s er det rart at han puster såpass da, burde jo være lett for Charlie og Hurley å merke det.. :hmm:

 

Men creepy var det...

Lenke til kommentar
Så det igjen nå. Han puster ja, og det er tydelig. Fokuset blir sånn på hånden at det ikke er lett å merke. Men det er tydelig når man fokuserer på brystkassa. Og det er seriøst dårlig laget hvis det ikke er meningern.

 

Men hvis han spiller død s er det rart at han puster såpass da, burde jo være lett for Charlie og Hurley å merke det.. :hmm:

 

Men creepy var det...

Om du ser etter... Du nevner at siden fokuset er på hånden så legger ikke folk merke til at han puster... Men han beveger litt på hånden og...

Lenke til kommentar
5. hvorfor er det isbjørner der?
5. Isbjørnene tror jeg er der fordi han svarte ungen har noen rare evner, som når han leste om isbjørner så kom det isbjørn.

 

Det kan ikke stemme, siden også Danielle Rosseau kjente til bjørnene. (Den franske forskerdama).

 

Jeg tror isbjørnene kom fra en båt som havarerte for flere år siden, kanskje med en hann og en hunnbjørn ombord. Så har de laget mange avkom.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Jeg tror isbjørnene kom fra en båt som havarerte for flere år siden, kanskje med en hann og en hunnbjørn ombord. Så har de laget mange avkom.

kanskje et n00be spørsmål: Men kan isbjørner leve i de forholdene da?

 

 

--------

 

Og ja, det er kjipt hvis de blir evig lang pause.. Ingen Lost på en måned.. Menmen, fortsatt ingen grunn til å boikotte den ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror isbjørnene kom fra en båt som havarerte for flere år siden, kanskje med en hann og en hunnbjørn ombord. Så har de laget mange avkom.

kanskje et n00be spørsmål: Men kan isbjørner leve i de forholdene da?

 

 

Disse kan ;) Men jeg ville trodd isbjørner normalt ville dødd ganske kjapt i det klimaet der.

 

Alt har en forklaring i serien så vi får vente og se hva den er.

Lenke til kommentar
Om dette stemmer skal jeg boikotte hele serien ,helt til den begynner å gå igjen.

hva er poenget med det?, du skal jo bare boikotte mens den har en pause etter det jeg forstår :roll:

Spøk :p

 

isbjørnene tipper jeg har noe med forsker teamet å gjøre.

Endret av War
Lenke til kommentar

Den som dør blir forrådt av en som personen stolte på.

 

Er nok ganske sikker på at det blir enten Locke, som blir forrådt av Boone(men det er lite sannsynlig, Locke stoler vel ikke så mye på fyren), eller så er det Boone som blir forrådt av Locke(noe som er mer sannsynlig ettersom Boone stoler mye på Locke, men det som taler imot er at Boone ikke er en av de største stjernene på showet, og det er en av de største stjernene som skal dø). Mest sannsynlige er vel at Jack dør og han blir vel forrådt av Kate. Det som også taler for at Jack dør er at Claire vil føde i siste episode, men det er ikke Jack som tar imot ungen.

 

Tilbakeblikket i siste episode vil omhandle selve flyturen.

Lenke til kommentar

Hadde vært skikkelig kjipt om det blir Jack som dør. Isåfall kan det jo stemme godt om det er fordi det er pga. en han stolte på. Kate har alltid en litt rart blikk, så det er noe dypere enn kun bankranerkarrieren, tror nå jeg.

 

Jack har jo vært bindeleddet i hele serien, så det ville vært typisk om han skulle dø. :no:

 

For de som vil få masse nye spekulasjoner, anbefaler jeg å ta en titt på lost-norge.tk, der det er ramset opp ihvertfall 10 teorier om øya og hele serien/plottet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...