Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se lastebiler på stranda og (sensur) som ingen har sett enda.

Hæ?

 

Hva mente du med den setningen der? Kanskje litt tidlig på morgenen fortsatt, men den ga meg ingen mening.

inne på lost norge så jeg hvordan settet var bygget opp, bilder av luka i skogen , ting som la en demper på spenningen.

Bilder av andre gjendstander vi ikke har sett enda.

Men mye bra info på forumet der. mange spennende teotier ++

 

Dette er de mildeste \bildene som ikke ødelegger,

alle vet jo at det er kameraer der.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg vil anbefale tvtome.com. har mange gode teorier om hva oya er og hva osm skjer. Er my spoilers sa om du ikke har sett allle episodene sa traa forsiktig i forumet. Er mye spoilers, men er godt merket.

 

hadde tenkt til aa legge ut min teori her men det kan fort bli en spoiler for dere som har sett bare det som hra gatt pa Tv Norge. gled dere uansett

Lenke til kommentar

Jaja, det ser ut til at Hurley er eier av selskapet som Locke jobbet for. En brann i en fabrikk ble også nevnt, kanskje den har sammenheng med noen av de andre på øya. Og signalet er kanskje mer enn 16 år gammelt og det kan være at den franske damen ikke har vært der så lenge som 16 år (men det er uklart).

Sifferene som er kommet frem fører til mye spekulasjoner

 

4815162342

 

Er nok noe essensielt der....

 

Og det er nok ikke Hurely som dør, er fortsatt en del spm som ikke er besvart som blir reist i den siste ep. Bl.a. hvorfor han har vært innlagt på psykiatrisk sykehus (som det ser ut til at han har vært).

Lenke til kommentar

Angående det nummeret: Tar man de første åtte sifrene og slår dem opp på gulesider.no kommer det opp at det er nummeret til Psykiatritjenesten I Narvik. Greit nok, tilfeldigheter forekommer, men jeg synes at det var litt vel merkelig at det er akkurat psykiatritjenesten som skal komme opp IOM. at det var på et mentalsykehus han ene som hørte sendingen for 16 år siden havnet, og at det var her Hurley møtte fyren og lærte nummeret. Enten har Lost-teamet gjort grundig research før de bestemte seg for tallet, eller så er det bare en ekstrem tilfeldighet (som er mest sannsynlig).

Lenke til kommentar

Noen SPOILERE:

 

Det franske teamet endret kurs da de fikk inn et nødsignal. De strandet på øya, og tilbragte flere uker der før de fant en eller annen antenne eller radiotårn der denne beskjeden ble sendt (nummeret). Senere døde det franske teamet unntatt Rousseau, og hun endret beskjeden til det våre amerikanske venner plukket opp for første gang.

 

Den Hurley besøkte på psykiatrisk avdeling var en som hadde gjort sin militærtjeneste med faren til Hurley, sannsynligvis over 16 år før flyet krasjet, og altså før Rousseau endret beskjeden/radiosignalet Denne kameraten og faren til Hurley var utplasser på en stillehavsøy. Kanskje det var AKKURAT denne øya, eller bare noe i nærheten. Uansett hadde denne tidligere kollegaen av faren til Hurley på en eller annen måte involvert seg i dette nummeret, som dermed hadde brakt ham enten stor ulykke rundt seg, eller fått han til å freake helt.

 

Rousseau (den gærne, franske damen med gæver i skauen) har også forgjeves prøvd å finne ut av nummeret, og Hurley finner sin trøst i dette fellesskapet Rousseau og han har sammen.

 

 

Men det mest spennende av alt, og dette må tas med Caps Lock:

DET SAMME NUMMERET STÅR PÅ LUKA UTE I SKOGEN!

Lenke til kommentar

Jeg syns samtidig at flere og flere ting blir nøstet sammen, så selv om det er ganske så mye mystikk rundt det hele, begynner det å bli et klarere bilde etterhvert.

 

Episode 18 var ihvertfall veldig spennende, og en nervepirrende start på 6 ukers ventetid på episode 19 :cry:

 

Jeg ventet på noe virkelig oppsiktsvekkende, og da kameraet zoomet inn på bunkeren helt på slutten, tenkte jeg "A-HA!" (uten å skjønne noe særlig mer)

Lenke til kommentar
En av tingene som gikk opp for meg da jeg så ep. 18 var hvorfor Hurley var på TV'n til han koreanske fyren som koreaneren på øye ble sendt for å banke opp. Der satt datra og så på TV, og i et kjapt øyeblikk fikk man se Hurley.

Ahh... Det har jeg faktisk ikke sett! :) Utrolig kult hvordan de har vevd alt inn i en stor greie... Synes forøvrig at episode 18 ble litt vel drøy, tok jo helt av med den uflaksen. Meen gleder meg uansett til neste episode. Blir lang vente tid!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...