Spillorakelet Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 En skremmende overskrift for mange men faktisk sann... Dette gjelder selvfølgelig ikke overalt men i visse spillkjeder.. Dette betyr at om du ikke har forhåndsbestil spillet ville jeg raskest mulig løpt til nærmeste spillbutikk og forhåndsbestille.. Lykke til
Ueland Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 http://www.cdon.com/main.phtml?prod=412385...04&page=product Ser ut som at cdon.com enda har det inne dog.
hinduuu Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 håper det. får der har jeg bestilt, håper også at jeg får spillet før fredag:)
cremaster Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Skal vel mye til for at det ikke er mulig å få tak i spillet på release dagen da. Blir sikkert bestilt inn massevis av kopier. Håper på supertilbud fra Elkjøp.
Johnx Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Har selv sikkret meg en kopi fra Cdon.com, til 379 kr
DrittData Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Vivendi bekreftet over siten min litt tidligere i dag at det blir sendt ut 20.000 eks. fra og med dag 1. Rådet Vivendi går ut med er å besøke en av shappene som holder nattåpent for å være sikret et eks.
Dʋgɢtung Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Sånn, der var to eksemplerer til 369,- fra CDON.com sikret Håper virkelig spillene kommer før helgen, men jeg er ikke helt sikker på det.
Launch Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Trodde de hadde planer om å legge det ut (Torrent) og så kunne man opprette konto på samme måte som Anarchy online Hadde ihvertfall vært den beste måten å gjøre det på...
Gainwardrobe Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Meg og en kompis kjøpte sånne pre-order bokser, og på disse står det, hvis jeg ikke tar feil, at man da sikrer seg et eksemplar av spillet når det slippes. Er dette riktig?
anon12234 Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 hmm, jeg bestilte fra cdon.com den 26.nov el no og ordrestatus er fortsatt. ikke sendt.....
Andre88no Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 kan det hende att butikkene begynner å selge spillene på onsdag eller tordag? for serverene åpner jo ikke før fredag uansett
Asbjørn T. Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Når det gjelder Cdon har jeg også statusen "ikke sendt" håper det blir sendt imorgen.. da posten bruker ganske lang tid på å sende (mener nå jeg, minst 3 dager... 4 om den ligger på posten et døgn.. kommer helt ann på når pakken sendes)
nåvi Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 gamezone.no er også utsolgt. Glad jeg har pre-order kit!
pretensiøselns Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Når jeg var nede på den lokale spillsjappa/platebaren tidligere i dag, ringte bestyreren distrubutøren som fortalte at WoW var på vei inn. Så la bestyreren inn bestilling på èn stk. Collectors Edition (til meg) og 5 eks. av vanlig retail. Han sa at jeg kunne komme å hente den på torsdag. Så til dere som sliter med å få tak i Collectors Edition den 11: Prøv å snakk med innkjøperen i den lolkale lille spillsjappa/platebaren!
Bytex Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Høhø, fikk vite at jeg har en inkassosak gående hos cdon.com på tidligere ubetalte regninger, og fikk midlertidig ikke bestille mer fra dem. Vel, vel..WoW kommer nok min vei en gang anyways.
martiva Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Da var det bestilt hos CDOn Får ikke penger før neste uke og har sett på alle butikkene som selger WoW om de tilbyr faktura betaling og endelig fant jeg en! Thank you Thor- er, CDOn!
Spillorakelet Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Mange missforståelser ute å går ser jeg... Du er ikke sikkret noen kopi bare ved å kjøpe den beta cd`en! Dere som tror butikken får inn en haug eksemplarer tar feil. Det er 110.000 plasser tilgjenglig på WoW side servere fra start.. I Europa var det minst 500.000 som søkte etter WoW beta account. Dette betyr at veldig mange som kunne tenke seg å spille WoW må vente til flere servere blir satt opp (dette tar en god stund) Spillet er ikke i salg føre fredag, dette er i tilfellet ulovlig. Mange butikker kommer til å ha åpent over kl 24 for å selge WoW, dere som er superivrige må nok i en av disse.. Som sagt, skal du være sikker på å få deg et eksemplar så forhåndsbestill i en butikk som vet de har flere tilgjengelige! Prøver bare å hjelpe til....
dookie Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 (endret) Mange missforståelser ute å går ser jeg... Du er ikke sikkret noen kopi bare ved å kjøpe den beta cd`en! Dere som tror butikken får inn en haug eksemplarer tar feil. Det er 110.000 plasser tilgjenglig på WoW side servere fra start.. I Europa var det minst 500.000 som søkte etter WoW beta account. Dette betyr at veldig mange som kunne tenke seg å spille WoW må vente til flere servere blir satt opp (dette tar en god stund) Spillet er ikke i salg føre fredag, dette er i tilfellet ulovlig. Mange butikker kommer til å ha åpent over kl 24 for å selge WoW, dere som er superivrige må nok i en av disse.. Som sagt, skal du være sikker på å få deg et eksemplar så forhåndsbestill i en butikk som vet de har flere tilgjengelige! Prøver bare å hjelpe til.... Så vidt jeg vet så betyr jo Pre order = forhåndsbestilling.. Ville ikke akkurat vært helt lovlig tenker jeg om Bilzzard hadde plutselig sagt noe annet, når folk tross alt har betal en del penger for og få det. Rekner med at de ikke betalte en del(vet ikke hvor mye de kostet) for og kunne spille i 2 uker på beta servere? Endret 8. februar 2005 av dookie
SilverCRX Skrevet 8. februar 2005 Skrevet 8. februar 2005 Mange missforståelser ute å går ser jeg... Du er ikke sikkret noen kopi bare ved å kjøpe den beta cd`en! Dere som tror butikken får inn en haug eksemplarer tar feil. Det er 110.000 plasser tilgjenglig på WoW side servere fra start.. I Europa var det minst 500.000 som søkte etter WoW beta account. Dette betyr at veldig mange som kunne tenke seg å spille WoW må vente til flere servere blir satt opp (dette tar en god stund) Spillet er ikke i salg føre fredag, dette er i tilfellet ulovlig. Mange butikker kommer til å ha åpent over kl 24 for å selge WoW, dere som er superivrige må nok i en av disse.. Som sagt, skal du være sikker på å få deg et eksemplar så forhåndsbestill i en butikk som vet de har flere tilgjengelige! Prøver bare å hjelpe til.... Hvis butikken du kjøpte den i gjør jobben sin, så er du sikret. Men, med alle de "useriøse" butikkene rundtom, blir jeg ikke overrasket om noen ikke får selv om de kjøpte Pre-order kit'et der.
Spillorakelet Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Skrevet 8. februar 2005 Pre order disken er gratis, det man har betalt for denne får man igjen når man plukker opp spillet.. Vi butikkene har registrert dere som har kjøpt denne disken med navn,nummer,etc er dere nok sikret men har de ikke det kan jo hvem som helst kome med denne disken å be om spillet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå