Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Det er ikke så vanskelig å vite hvilke items som ikke har vært sett på serveren da. Lootlink hiver på den taggen på alle items som du ikke har fått linka/testa å linka selv. Men jo, det er ikke så fantastisk, du får med vanvittig mye crap som du aldri vil linke(alle slags grønne ting of the blablabla) Hadde vært greit med noe veldig kurant som hadde det meste av sets og endgame stuff. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke så vanskelig å vite hvilke items som ikke har vært sett på serveren da. Lootlink hiver på den taggen på alle items som du ikke har fått linka/testa å linka selv. Men jo, det er ikke så fantastisk, du får med vanvittig mye crap som du aldri vil linke(alle slags grønne ting of the blablabla) Hadde vært greit med noe veldig kurant som hadde det meste av sets og endgame stuff. :shrug:

6648220[/snapback]

men jeg har nå fått sletta lista mi :( så for meg så har ingen items vært sett på servern, så jeg kan/tør ikke linke noe som helst... Men hvordan fant man diverse items på test servern, man hadde jo ikke sett Kel'thuzad drops da?

Lenke til kommentar
Det er ikke så vanskelig å vite hvilke items som ikke har vært sett på serveren da. Lootlink hiver på den taggen på alle items som du ikke har fått linka/testa å linka selv. Men jo, det er ikke så fantastisk, du får med vanvittig mye crap som du aldri vil linke(alle slags grønne ting of the blablabla) Hadde vært greit med noe veldig kurant som hadde det meste av sets og endgame stuff. :shrug:

6648220[/snapback]

men jeg har nå fått sletta lista mi :( så for meg så har ingen items vært sett på servern, så jeg kan/tør ikke linke noe som helst... Men hvordan fant man diverse items på test servern, man hadde jo ikke sett Kel'thuzad drops da?

6655579[/snapback]

Er vel no datamining fra spillfilene.

Lenke til kommentar

Har litt problemer med DAB her. Har nettopp lastet ned PhotekUI og loadet alt av profiles. Greit nok, men skulle gjerne hatt en ekstra bar. Leter litt og får til og lage en liten rute, men det går ikke an å legge inn knapper. Det er ikke små ruter til knappene heller (baren er ikke locked). Har prøvd og sammenligne med Bar1, men har fortsatt ikke fått det til. :hmm:

post-45676-1155396992_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Åpne options med /dab

Button Layout

Set Action IDs

 

Jeg vet ikke hvorfor det bugger slik, eller om det er en bug eller ikke. Har hatt store problemer med knapper som duplikeres selv om de har forskjellige IDs, og at som du sier, de virker locked, altså jeg får ikke lagt noen spells der.

Så jeg bruker bare Set Action IDs til å binde knapper til spells, da vet jeg det blir riktig, selv om det er litt tungvint.

 

Edit:

Etter å ha lest posten din om igjen vet jeg ikke om dette faktisk var problemet ditt.

 

Edit2:

Ser hva problemet ditt er nå.

Har du valgt en bar som har merket for "Hide" og fjernet haken, slik at den vises? Har du valgt en bar og faktisk gitt den noen knapper, under Button Layout? Kommer det knapper som du kan slippe spells i om du drar en spell fra spellboka?

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Åpne options med /dab

Button Layout

Set Action IDs

 

Jeg vet ikke hvorfor det bugger slik, eller om det er en bug eller ikke. Har hatt store problemer med knapper som duplikeres selv om de har forskjellige IDs, og at som du sier, de virker locked, altså jeg får ikke lagt noen spells der.

Så jeg bruker bare Set Action IDs til å binde knapper til spells, da vet jeg det blir riktig, selv om det er litt tungvint.

 

Edit:

Etter å ha lest posten din om igjen vet jeg ikke om dette faktisk var problemet ditt.

 

Edit2:

Ser hva problemet ditt er nå.

Har du valgt en bar som har merket for "Hide" og fjernet haken, slik at den vises? Har du valgt en bar og faktisk gitt den noen knapper, under Button Layout? Kommer det knapper som du kan slippe spells i om du drar en spell fra spellboka?

6661435[/snapback]

Du vet når man åpner DAB, så står der Bar1, 2.. og helt til 10. Jeg gjorde som du sier her at jeg tok vekk hide på Bar2 og configurerte størrelsen selv.

 

Bare det at du sa av jeg må inn på Button Layout gjorde det mye enklere, hadde ikke lett der enda. Få fikk det til til slutt. Takker så mye. :)

 

 

Edit: nytt spørsmål: hvordan clearer man damage meteret til Photek?

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

men forstår ikke hvorfor jeg ikke kan linke? Itemet eksisterer jo, eller genereres det i det øyeblikket bossen dør?

Ta for eksempel Corrupted Ashbringer, det finnes vel på alle serverne på samme måte som perdition's blade, ved hjelp av en kode? Og hvordan har de funnet alle disse items'ene på test servern? var ingen som kom til kel'thuzad da.

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer resten av prosessen med EQDKP og den trackeren? Hadde vært fint med svar :).

6648250[/snapback]

 

Blir litt mye å forklare, spesielt siden jeg ikke har vært borti den på veldig lenge. Jeg anbefaler deg å lese på EQDKP sine egne forums hvor du garantert vil finne det du leter etter.

 

http://forums.eqdkp.com/index.php?showforum=68

6648332[/snapback]

 

Æsj, skjønte jo ikke noe (lastet akkurat ned: EQdkp_CTRaidTracker_Import_v112.zip).

 

Hadde ikke giddi å brukt 5 min på å forklare først da? :p

Lenke til kommentar
IIRC er det for å forhindre datamining.

6662313[/snapback]

come again?

6662592[/snapback]

Ja, det virker helt latterlig: "Kanskje det hindrer piratservere å oppdatere loot hvis folk ikke kan linke ting som allerede er i datafilene njehehee"

6662701[/snapback]

ok, jeg er dum...

 

Men nevnte det i guilden istad og da fikk jeg bare "tell me how someone can link Thunderfury of strenght" osv. Har også sett bare [] i chatten som var forskjellige items, skulle ikke han ha DC'a da?

Lenke til kommentar

Etter 1.10 skal man disconnecte ved å spoofe itemlinks, om det forekommer enda er det vel bare ett hull som Blizzard ikke har tettet.

 

Jeg ser for meg at "of the tiger" og lignende blir automatisk addet til items, og bare får en tilleggskode. Om du linker en item, linker du bare en kode som klienten leser og oversetter, og du kan manuelt skrive en macro (kunne ialfall) med denne koden. Har setter bagger "of the monkey".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...