Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Håper ikke alle wow-folka sover nå, har litt problemer med PhotekUI her. Er på dette trinnet:

 

Now we will set up DAB, DUF and DART. With the commands /dab, /duf, /dart you will in each of these go into "Misc Options" and load the profiles called PhotekUI v.3. For Discord ActioN Bars the choice is obvious, if you are a caster, you load the PhotekUI3 Mage, if you are melee, you load the PhotekUI3 Warrior.

 

Når jeg får opp misc options på alle, så er det eneste jeg kan loade "custom" og "default". Hvordan finner jeg tak i PhotekUI3 Mage?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har sett bilder av folk UI noen ganger hvor de holder over items og hvor det står helt nederst: sold to vendor for XXg XXs XXc. Den viser altså prisen man kan selge den til vendor for..

 

Dette er veldig kjekt hvis man får en quest reward hvor man ikke trenger noen av tingene og man bare skal selge de til vendor uansett.. Så i steden for å gå inn på thottbot å sjekke hvilken ting man får mest for kan man bare sjekke det ingame..

 

Noen som vet hvilken addon dette er ? og kan gi meg link?

Lenke til kommentar
jeg har sett bilder av folk UI noen ganger hvor de holder over items og hvor det står helt nederst: sold to vendor for XXg XXs XXc. Den viser altså prisen man kan selge den til vendor for..

 

Dette er veldig kjekt hvis man får en quest reward hvor man ikke trenger noen av tingene og man bare skal selge de til vendor uansett.. Så i steden for å gå inn på thottbot å sjekke hvilken ting man får mest for kan man bare sjekke det ingame..

 

Noen som vet hvilken addon dette er ? og kan gi meg link?

6639611[/snapback]

 

Jeg regner med at det er SellValue du tenker på. Dessverre fungerer den ikke helt slik. Den samler kun prisene på items du allerede har solgt til vendor, og ikke på questrewards (før etter du har vendoret dem).

 

Men en god huskeregel på slikt er at plate-rewards som oftest er det dyreste av armor. Med våpen er jeg ikke sikker, men da er det jo bare å sjekke thottbot som du pleier.

Lenke til kommentar
Er det på noen måte mulig og få skaffet seg en dkp addon? Dvs. den ser hvor mange som er i raidet, hvor lenge de blir der, hvilke bosser de er med på, osv? Eller må man oppdatere manuelt med noe web interface?

6643281[/snapback]

 

 

CT_RaidTracker (Eng/Ger/Fr+EQdkp Modded) er en addon som skal gjøre alt automatisk ingame. Også må du laste opp et xml dokument til EQDKP når raidet er ferdig.

 

Det var hvertfall sånn den funket før, det er lenge siden jeg har sett på det. Jeg anbefaler deg å lese litt om det før du tar den i bruk, så du ikke roter opp alt :)

Endret av DemoNsouL
Lenke til kommentar

kan man ikke bruke /script itemid (blabla); eller noe sånt?

Fant en fil på curse-gaming som skulle fylle opp lootlink, men da sto det under alle <generated by lootlink-cache> eller no, og hvis jeg huka av at den skulle skjule alt osm ikke var sett på servern var det ikke noen items...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...