Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Vet dette ikke har så mye med UI å gjøre men spør her allikevel..:

 

Jeg irriterer meg grenseløst over inspect funskjonen inne i WOW, man må stå 1 meter fra personen for å kunne inspecte den og enda nærmere for å kunne se hvordan hans/hennes items ser ut på deg..

 

En kamerat fortalte meg om en addon han hadde som heter: superinspect eller no.. søkte litt rundt å prøve å finne dette.. fant noe men det var bare gamle versjoner..

 

Så jeg lurer på: er det noen som kan vise meg hvor jeg kan får tak i dette? jeg vil ha det sånn at jeg kan inspecte folk på lang avstand og heg vil kunne se hvordan dem items ser ut på meg.. noen som kan hjelpe meg?

6597501[/snapback]

/inspect funker bra for meg. Trenger ikke å stå nære dem da. Eneste problemet er at hele inspect-funksjonen er bugged nå for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er vell og bra:P

 

Men er det noen som har en addon jeg kan bruke?

6601001[/snapback]

....

 

Lag en macro der du skriver /inspect.

 

Dra den macroen til en hvilken som helst action bar.

 

Trykk på macroen når du ser noen du vil inspecte som ikke står rett ved siden av deg. Du trenger ikke å stå rett ved siden av personen for å bruke /inspect.

Lenke til kommentar

JA! det er akkurat det problemeet jeg har og:D

 

Når jeg f.eks er på AH og skal se hvordan en ting ser ut på meg (dressing room) så kommer jeg helt naken.. bare med den tingen jeg tok på meg.

 

Og så jeg inspecter folk så hender det noen ganger at det ikke ser ut som om de har noe på seg.. Alle itemsa er gråe, og det kommer det ikonet som er der før du tar på deg noe..

 

Hadde good inspect jeg og..

 

Noen som vet hvordan man fikser opp i dette?

Lenke til kommentar
kunne jeg få sett noen UI'er dere bruker?

Vil ha noe ala photek (takk til smeagoldfish) sin. Derfor vil jeg ha noe til 1280*1024 (LCD).

Kom med tips/bilder :) . Ikke noe pvp aktig ui.

For warlocks..

6613441[/snapback]

Hei, jeg fant noe WoW innimellom interfacen din.. Er det meningen at det skal være der? :tease:

 

Edit: Men hvis du liker Photek så kan du vel kanskje bruke den, og modifisere den litt..? Er ikke nødvendig å vente på at andre skal gjøre det. ;)

Endret av UGK
Lenke til kommentar

Lurer på hva jeg skal gjøre med karakteren min.

 

Har over 20 epix så kanskje det hadde vært poeng å selge den (kontoen)? (Legal Notice: Såvidt jeg vet så har det lov hvis man selger CD og CDkey og alt det der fjaset)

Eller skal jeg la den ligge iro og se om jeg spiller på den igjen? (Usannsynlig).

ELLER å Disenchante alt og gi dem til de greieste personene jeg møtte i spillet..

 

Tough choice.

 

Edit: Noe sier meg at jeg har postet i HELT feil tråd. Beklager dette. *Copypaste*

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Heihei, jeg lurer på hvordan man får chattelinjen (den kom kommer når man trykker 'enter') ovenfor chatboksen, istedet for nedenfor?

 

Håper dere skjønte hva jeg mente der, ble litt kronglete forklart :p

6626192[/snapback]

 

Chatmod eller Confab

 

Med Chatmod kan du kun flytte den på toppen. Med Confab Kan du sette den hvor du vil. Du kan også ta bort teksturen rundt boksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...