Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om en måte å helt, helt enkelt gjøre fonten på damage om til den gode gamle?

6509136[/snapback]

Quoter megselv og spør igjen: Pleeaase? :p Kan vel ikke være så vanskelig?

6551222[/snapback]

 

Tror det blir vanskelig. Vet ikke om noen addons som kun endrer dmg font.

 

Du må i så fall finne igjen den type font. Kanskje prøve å putte den inn i sct ellerno..

Lenke til kommentar
Skulle ønske heg visste noe som helst om UI designing. Noen som vet om det er lett for en stakkars noob å få mer eller mindre samme UI som ble brukt i filmen "MC done quicker" med The Axemen?

6539498[/snapback]

 

Han i Axemen brukte "Reborn UI". Men du kan jo spörre han selv, siden han er registrert på HW.no ;) DeeTee heter han her på forumet.

 

 

http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-reborn-ui.html <---- Link til "Reborn UI"

Lenke til kommentar

Noen her som vet hvordan jeg fjerner standard actionbaren helt nede på skjermen? Regner med det er noe jeg må slette i WTF foldern eller noe sånt men har rett og slett ikke peiling.

 

Skulle legge inn discord actionbars nå og der sto at main actionbar som følger spillet skulle ver vekk på første loggin etter 'install', men den er der fortsatt.

 

:blink:

Endret av Dewd
Lenke til kommentar

Ja jeg har gått så lei av standard actionbaren nå at jeg blir kvalm. :sick:

Ingen som vet hvor hen den ligger i WoW foldern så jeg kan fjerne/slette den elns?

 

Å jeg har dårlig experience med move anything, rota det litt til for meg en gang :!:

Lenke til kommentar
Ja jeg har gått så lei av standard actionbaren nå at jeg blir kvalm.  :sick:

Ingen som vet hvor hen den ligger i WoW foldern så jeg kan fjerne/slette den elns?

 

Å jeg har dårlig experience med move anything, rota det litt til for meg en gang  :!:

6556110[/snapback]

 

Hva er det du snakker om egentlig? Det der kan du jo fikse i /dab

 

f.eks. trykke "Hide" på baren du vil ha bort.

Lenke til kommentar
Ja jeg har gått så lei av standard actionbaren nå at jeg blir kvalm.  :sick:

Ingen som vet hvor hen den ligger i WoW foldern så jeg kan fjerne/slette den elns?

 

Å jeg har dårlig experience med move anything, rota det litt til for meg en gang  :!:

6556110[/snapback]

 

Hva er det du snakker om egentlig? Det der kan du jo fikse i /dab

 

f.eks. trykke "Hide" på baren du vil ha bort.

6557892[/snapback]

Er ingen ting i /dab etter det jeg har sett der den baren jeg snakker om ikke har noe med discord og gjøre. Fikk den vekk med Moveanything, takker til Vimsi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...