Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Har innstalert nyeste Nurfed nå uten å ha noe særlig erfaring med andre interfaces enn bliz sitt.

Jeg synes det så bra ut, men det er 2 ting jeg vil få bort.

Her er et printscreen av interfacet

Det jeg vil få bort er den grønne og svarte bua mitt på skjermen og den store transparange grå boksen som dekker hele den nedre delen av skjermen.

 

Her er et printscreen av addonsa jeg har.

Lenke til kommentar
Hei.

Har innstalert nyeste Nurfed nå uten å ha noe særlig erfaring med andre interfaces enn bliz sitt.

Jeg synes det så bra ut, men det er 2 ting jeg vil få bort.

Her er et printscreen av interfacet

Det jeg vil få bort er den grønne og svarte bua mitt på skjermen og den store transparange grå boksen som dekker hele den nedre delen av skjermen.

 

Her er et printscreen av addonsa jeg har.

6477142[/snapback]

 

hm der bør du rydde opp litt. F. eks trenger du vel ikke Discord action bar, og Nurfed Action bar.

 

Når det gjelder det greien du vil ha bort så får du bort den svaret boksen ved å skriv "/dart" ingame. Det er discord art. Bare å klikke "hide" på det du vil ha bort.

Lenke til kommentar

Instalerte Photek UI nå nettopp. Ser utrolig fint osv, men jeg har et par problem, den øverste og nederste "linja" er hvit.

 

post-62428-1152710823_thumb.jpg

 

 

Også når jeg whisprer en venn hopper teksten jeg skrev plutselig inn i /s. Wtf skjer med det? :dontgetit:

 

Noen som kan hjelpe meg her? Har gjerne lyst til å få til dette så kjappt som mulig.

Lenke til kommentar
Instalerte Photek UI nå nettopp. Ser utrolig fint osv, men jeg har et par problem, den øverste og nederste "linja" er hvit.

 

post-62428-1152710823_thumb.jpg

 

 

Også når jeg whisprer en venn hopper teksten jeg skrev plutselig inn i /s. Wtf skjer med det? :dontgetit:

 

Noen som kan hjelpe meg her? Har gjerne lyst til å få til dette så kjappt som mulig.

6477942[/snapback]

 

Det er "wisper" problemet har jeg opplevd selv, men det ble bare borte etterhvert. Prøv å instaler hele greia på nytt.

Den vite bare er ct_viewport. Prøv å finn en ny versjon av den.

Lenke til kommentar
hvordan unlocker jeg barene på nurfed?

6491913[/snapback]

 

Høyre eller venster klikker på nurfed knappen på minimapen. Så holder du ctrl mens du drar barene rundt.

 

Kan noen fortelle meg hvordan jeg binder knapper til Pet Ation baren?? F.eks Pet-Attack er knapp "1", Og Pet-Follow er "Space".

6492710[/snapback]

takker=)

Lenke til kommentar
Instalerte Photek UI nå nettopp. Ser utrolig fint osv, men jeg har et par problem, den øverste og nederste "linja" er hvit.

 

post-62428-1152710823_thumb.jpg

 

 

Også når jeg whisprer en venn hopper teksten jeg skrev plutselig inn i /s. Wtf skjer med det? :dontgetit:

 

Noen som kan hjelpe meg her? Har gjerne lyst til å få til dette så kjappt som mulig.

6477942[/snapback]

 

Det er Confab som er skurken. Bare ta vekk den så funker det :)

Lenke til kommentar

Innstalerte Insomniax Recompilation i dag, og nå har det oppstått et litt sært problem.

Etter jeg hadde innstalert alt, logga inn og satt opp ui´en, så merka jeg at general chatten var borte. Først trodde jeg det ikke var noen som skrev noe i den, men etter en time i Orgrimmar uten at noen hadde skrevet noe /1 forstå jeg at noe var gærnt. Jeg kan skrive i /1 men ser altså ikke var andre skriver. Har prøvd å leave og joine /1 men det funker ikke. Så sletta jeg WTF og addon mappa, så funka det plutselig. Men når jeg la inn addonsa igjen dukket samme problem opp. Så de er sannsynligvis en addon som er årsaken. Noen som har være borti noe sånt, eller vet hvilken addon som kan forårsake noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...