Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått et problem.

Sletta WTB og WTF + addon mappa og testa to pakker med addons fra wow ui net ( Nemesis og Grim pack)

Fikk lag heng med begge pakkene og en bug, tror jeg da..

 

Problemet mitt er at jeg ikke får opp raid party. Kun gruppa jeg er medlem i, resten av raidet er borte. Dette skjer med og uten addons instalert virker det som.

Har aldri hatt det problemet her før, og finner ingen innstillinger værken i CT Raid eller innstillinger i spillet. Addon pakkene fra Blizzard ligger i addon mappa, men de er ikke aktive å synes ikke i addon menyen i spillet. Trodde om CT raid overstyrte det her så skulle man vel kunne endre det?

Er det noen som vet hva jeg må gjøre?

Vet ikke om jeg har forklart det godt nok.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva jeg går glipp av når jeg bare bruker vanlig Blizzard UI? Trodde lenge at flere skillbars var en av hovedgreiene, men når jeg fant ut hvordan jeg fikset det uten ny UI skjønner jeg rett og slett ikke hva et nytt UI kan gjøre.

6422959[/snapback]

 

vell det kan gjøre det litt mer ryddig ved å fjerne overflødige krimskrams og adde saker som Dot timer or CD timerd også kandet selvsagt få ting til å se litt bedre ut. :D

6424328[/snapback]

Ikke forklar et fremmedord med et nytt et. ^^

 

Jeg skjønner jo ikke hva Dot timer eller CD timerd er for noe.

Lenke til kommentar
Har fått et problem.

Sletta WTB og WTF + addon mappa og testa to pakker med addons fra wow ui net ( Nemesis og Grim pack)

Fikk lag heng med begge pakkene og en bug, tror jeg da..

 

Problemet mitt er at jeg ikke får opp raid party. Kun gruppa jeg er medlem i, resten av raidet er borte. Dette skjer med og uten addons instalert virker det som.

Har aldri hatt det problemet her før, og finner ingen innstillinger værken i CT Raid eller innstillinger i spillet. Addon pakkene fra Blizzard ligger i addon mappa, men de er ikke aktive å synes ikke i addon menyen i spillet. Trodde om CT raid overstyrte det her så skulle man vel kunne endre det?

Er det noen som vet hva jeg må gjøre?

Vet ikke om jeg har forklart det godt nok.

6465086[/snapback]

Ingen av Blizzards addons synes i addon menyen. Høres ut some du har en mod som heter MiniBlizzraid. Den hindrer Blizzards raid-ui fra å starte for å spare minne siden få bruker denne.

Lenke til kommentar

Slåmeg:

Sjekket det du tipsa om, men hadde ikke det addonet.

Har slettet WTB og WTF på nytt, hele addonmappa.

Startet spillet på scratch, sjekket Addonmappa eterpå.

Alle Blizzard addons ligger da i mappa på nytt, ble nok lastet inn da jeg startet spillet igjen.

Fortsatt vises de ikke i addonlista ved char start.

La inn damagemeter bare for å sjekke, og den kom med en gang opp i mappa, men ikke de fra Blizzard. De ligger kun i rotkatalogen til addons, men blir ikke oppfattet av wow ser det ut til.

 

Sure saker, får ikke opp raid frames.

Noen andre tips her?

Aldri opplevd det her før.

(Kjørte til og med repairtool)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...