Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den heter AB info eller noe lignende.

5126898[/snapback]

Noen som har en fungerende versjon av denne? Finner bare eldre versjoner som gir meg error. Jeg bruker Gypsy hotbar

5142196[/snapback]

 

Last ned NurfedUI fra www.nurfedui.net og bruk AB mappa som ligger i Nurfed mappa..

5142350[/snapback]

Hjelper lite når den bare inneholdt støtte for Nurfed og Vanlig hotbar.

Lenke til kommentar
Den heter AB info eller noe lignende.

5126898[/snapback]

Noen som har en fungerende versjon av denne? Finner bare eldre versjoner som gir meg error. Jeg bruker Gypsy hotbar

5142196[/snapback]

 

Last ned NurfedUI fra www.nurfedui.net og bruk AB mappa som ligger i Nurfed mappa..

5142350[/snapback]

Hjelper lite når den bare inneholdt støtte for Nurfed og Vanlig hotbar.

5145898[/snapback]

Prøvde du å bare bytte ut abinfo? (regner med at du allerede har støtte for din hotbar)

Lenke til kommentar
Huff, jeg sliter med perl og parties. Satt opp med moveanything slik at det ble fint (5 man party), men i raid stacker alle framene hulter til bulter. Noen forslag?

5149260[/snapback]

 

MoveAnything fungerer ikke på Perl sine Party/Unitframes hos meg..

 

Jeg skriver /perl unlock - > flytter det slik jeg vil ha det - > /perl lock.

 

Funker bra hos meg, får også opp raidplassering når jeg gjør det slik.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Er det bare hos meg, eller virker nesten ingen UIs nå for tida pga patchupdates fra Blizzard?

 

Har lasta ned seineste versjon av en del UIer, men WoW sier at de er utdatert og når jeg likevel laster dem, kommer de ikke :(

 

Er UI-folka slappe til å oppdatere?

5155984[/snapback]

 

Når WoW sier at en mod er utdatert så er det bare et resultat av at versjonsnummeret i *.toc-fila ikke stemmer overrens med det WoW forventer. I 90 prosent av tilfellene hjelper det å bare endre dette versjonsnummeret manuelt. Bare gå inn i Interface/AddOns/Navn på modden/ og let etter den fila som ender på .toc. Her finner du ett tall som ofte er 1600, 1700 e.l. Dette endrer du til dagens versjon av WoW; 1900. Som sagt, i 90 prosent av tilfellene gjør dette at moden fungerer igjen. Den går gjennom sjekken til WoW og blir ikke da nektet å kjøre.

 

Hvis moden din fremdeles ikke fungerer etter dette, så må du nok ut og surfe etter en nyere versjon.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Nei, det var jeg som tok feil. De gamle moddene var utdatert sist, så sletta jeg dem og la inn noen nye uten å restarte spillet. Da kom de jo ikke i addons-lista i spillet. Grunnen til at jeg trodde at det måtte være noe galt, var at noen av moddene, i hvert fall innbilte jeg meg det, dukka opp i addons. Tror det skal virke nå. Takk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...