Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Kan du si meg hvordan jeg lager 4x4 bars? skulle gjerne hatt det sånn.

1234567

QWERTYU

ASDFGHJ

ZXCVBNM

Synes dette passer bedre til meg siden jeg har "små" pølsefingre og ikke lange tynne nerdefingre. :p

Og den flexbar guiden var helt på tryne, fikk 2x10 rekker, som jeg ikke kunne bruke. ~~

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ute etter en proffesions-mod som samler info om steder jeg fant copper osv. Jeg har prøvd Gatherer, men den viser bare ikoner på mini-mappet, og da kan jeg jo like så godt bruke Find Minerals-tingen. Finnes det en gatherer-mod som viser ikoner på det store mappet? (Når man trykker M)

Lenke til kommentar
Er ute etter en proffesions-mod som samler info om steder jeg fant copper osv. Jeg har prøvd Gatherer, men den viser bare ikoner på mini-mappet, og da kan jeg jo like så godt bruke Find Minerals-tingen. Finnes det en gatherer-mod som viser ikoner på det store mappet? (Når man trykker M)

5019906[/snapback]

 

Den gjør det.. Trykk på "M" og trykk "Show Items" nede i venstre hjørne

Lenke til kommentar
Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

 

Den var digg og jeg vil prøve den selv. Fortell hvordan takk! =)

 

Har en lvl 60 rogue, en lvl 15 rogue og en mage i lvl 26 som jeg spiller mest på.

 

Takker =)

 

 

Edit: Gjorde en skrekkelig stor feil når det gjaldt quotingen, takket være det forferdelige nye systemet som gjør at quote knappen er nede på hvert innlegg istedenfor oppe. Men nå er det riktig.

 

Btw hvor er bagene?

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
Har det kommet en ny versjon av TitanBar som funker etter nyeste patch?

5020063[/snapback]

 

Min funker med patchen iallefall. www.curse-gaming.com/mod.php <-- Finnern der

Jeg brukte bare WoWToc til å forandre den

5020070[/snapback]

 

Joa, har brukt WoWToc jeg og, så det meste funker, untatt guild pluginen som jeg synes er så nyttig.

Lenke til kommentar

I går fikk jeg et veldig irriterende problem i WoW. Som dere ser på screenshottet jeg har lagt ved, er er det en feilmelding. Denne feilmeldingen kommer opp _hvor_ eneste gang jeg targeter en mob/player/npc.

 

Jeg har slettet den aktuelle filen fra FrameXML-mappen, men det hjalp ikke noe. Jeg har også prøvd å slette både WTF og WDB-mappene, samt den aktuelle Tooltip-modden jeg bruker (AF Tooltip). Ingenting hjelper.

 

Jeg prøvde også å legge inn en ny tooltip-addon, TipBuddy, men den var crappy - og problemet var der fortsatt.

 

Er det noen som kan ha tips til hvilken addon som forårsaker dette?

Lenke til kommentar
Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

 

Den var digg og jeg vil prøve den selv. Fortell hvordan takk! =)

 

Har en lvl 60 rogue, en lvl 15 rogue og en mage i lvl 26 som jeg spiller mest på.

 

Takker =)

 

 

Edit: Gjorde en skrekkelig stor feil når det gjaldt quotingen, takket være det forferdelige nye systemet som gjør at quote knappen er nede på hvert innlegg istedenfor oppe. Men nå er det riktig.

 

Btw hvor er bagene?

5020902[/snapback]

 

 

:innocent: ?

Lenke til kommentar
Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

 

Den var digg og jeg vil prøve den selv. Fortell hvordan takk! =)

 

Har en lvl 60 rogue, en lvl 15 rogue og en mage i lvl 26 som jeg spiller mest på.

 

Takker =)

 

 

Edit: Gjorde en skrekkelig stor feil når det gjaldt quotingen, takket være det forferdelige nye systemet som gjør at quote knappen er nede på hvert innlegg istedenfor oppe. Men nå er det riktig.

 

Btw hvor er bagene?

5020902[/snapback]

 

 

:innocent: ?

5027891[/snapback]

 

Sry, sitten uten internett hjemme, sitter på skolen nå. Bagene kan åpnes hved hjelp av Shift+B, har også en macro som gjør at man får tilbake den vanlige "HotBaren". Men siden jeg sitter på skolen atm. og ikke har internett hjemme har jeg ikke tilgang til den. Skrev noe om hva man skal gjøre litt før i posten, hvordan man skal legge den inn osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...