Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da man du nok lage en ny "guest" account.. Det er ment til å gi bort, men du kan jo godt bruke den selv. Du kan ikke spille "videre" på guest accounten som er laget.

5196928[/snapback]

dessverre forsto ikke mye av det der

 

mener du at jeg ikke kan bruke den på min egen acc?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Du trenger ikke noen addon til det gutten min, det eneste du trenger å gjøre er: Trykk Esc, velg interface, avmerk "lock chat settings", trykk ok, trykk "return to game", hold museperkeren over chat vinduet til det "lyser", høyreklikk og velg "Unlock chat".

5217356[/snapback]

 

Ah, hjertelig takk skal du ha :)

 

Edit: Uansett hvor og hvor mange ganger jeg høyreklikker på chat vinduet, så skjer det ingenting :hmm:

post-60478-1133129550_thumb.jpg

Endret av dQggl
Lenke til kommentar
Du trenger ikke noen addon til det gutten min, det eneste du trenger å gjøre er: Trykk Esc, velg interface, avmerk "lock chat settings", trykk ok, trykk "return to game", hold museperkeren over chat vinduet til det "lyser", høyreklikk og velg "Unlock chat".

5217356[/snapback]

 

Ah, hjertelig takk skal du ha :)

 

Edit: Uansett hvor og hvor mange ganger jeg høyreklikker på chat vinduet, så skjer det ingenting :hmm:

5217393[/snapback]

 

 

Jo takk, fikk det til nå :p

Lenke til kommentar

Hei, alle. Har nå grovt gjennomgått disse sidene i jakt på en addon. Addonen sin funksjonen er at den viser en nedtelling når en skill er "ready" (f.eks. si at du har brukt en spell som har en cooldown på 20 sek. og denne moden viser nedtellingen i form av tall som tikker ned). Vet ikke om denne addonen er tilgjengelig stand-alone, eller om den er en del av en større UI config.

 

Takk for svar!

 

EDIT: Jeg fant, jeg fant (http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2544)

Endret av EspenOv
Lenke til kommentar

Jeg leter etter en Rogue addon som teller ned sekundene til jeg er ute av combat. Slik at jeg kan re-stealthe har funnet en lignende addon. Men den gir kun beskjed når jeg er ute av combat.

Er ute etter noe som teller ned visuelt. Slik at det er lettere å trykke på rett tid. Som oftest står det om tideler av et sekund om det går eller ikke. takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en Rogue addon som  teller ned sekundene til jeg er ute av combat. Slik at  jeg kan re-stealthe      har funnet en lignende addon. Men den gir kun beskjed når jeg er ute av combat.

Er ute etter noe som teller ned visuelt. Slik at det er lettere å trykke på rett tid.    Som oftest står det om tideler av et sekund om det går eller ikke.  takker for all hjelp

5250321[/snapback]

 

Bruker bare SCT jeg, og har på slik at jeg får opp en [-Combat] sak, tar meg 0,1sec å stealthe etter jeg har fått den. Klarer som regel å time det selv. Noen addon som er enda mere nøyaktig vet jeg desverre ikke om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...