Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter en Rogue addon som  teller ned sekundene til jeg er ute av combat. Slik at  jeg kan re-stealthe       har funnet en lignende addon. Men den gir kun beskjed når jeg er ute av combat.

Er ute etter noe som teller ned visuelt. Slik at det er lettere å trykke på rett tid.    Som oftest står det om tideler av et sekund om det går eller ikke.   takker for all hjelp

5250321[/snapback]

 

Bruker bare SCT jeg, og har på slik at jeg får opp en [-Combat] sak, tar meg 0,1sec å stealthe etter jeg har fått den. Klarer som regel å time det selv. Noen addon som er enda mere nøyaktig vet jeg desverre ikke om.

5250338[/snapback]

 

SCT (Scrolling Combat Text) er utrolig kjekt til dette ja. Denne viser en tekststreng på skjermen (+Combat og -Combat) når du går inn og ut av combat. Etter en liten stund 'føler du på kroppen' når du går inn og ut. Trenger ikke en nedtelling for dette, men Stealth har cooldown. Måten jeg ser cooldown på er at jeg har laga en floater (selvstendig knapp) i Discord Action Bars med stealthikonet på. DAB har innebygd cooldown på alle bars og floaters. Du går som regel ut av combat før stealth hvis du da ikke har maksa Rapid Concealment og da er det cooldown på stealth du ofte ser etter.

Lenke til kommentar
Jeg tror 150+ er en bok du får kjøpt på AH og ved 220+ må du kontakte den lokale hjelpepleieren.

5254425[/snapback]

spurte en fyr og han sa 150+ i dustwallow march og 220 o hammerfall

5257468[/snapback]

For horde er det riktig, expert boka(pluss litt andre first aid bøker) får man kjøpt i brackenwall village og first aid questen for man og tar man i hammerfall.

Jeg er ganske sikker på at man må være over lvl 40 for å komme over 225.

Lenke til kommentar
Jeg leter etter en Rogue addon som  teller ned sekundene til jeg er ute av combat. Slik at  jeg kan re-stealthe      har funnet en lignende addon. Men den gir kun beskjed når jeg er ute av combat.

Er ute etter noe som teller ned visuelt. Slik at det er lettere å trykke på rett tid.    Som oftest står det om tideler av et sekund om det går eller ikke.  takker for all hjelp

5250321[/snapback]

 

Jeg bruker som fler andre har sagt SCT til dette, har binda stealth til q, så det er ganske enkelt å bare trykke fort på den når jeg ser det står "- combat" på skjermen.

Lenke til kommentar
Jeg tror 150+ er en bok du får kjøpt på AH og ved 220+ må du kontakte den lokale hjelpepleieren.

5254425[/snapback]

spurte en fyr og han sa 150+ i dustwallow march og 220 o hammerfall

5257468[/snapback]

For horde er det riktig, expert boka(pluss litt andre first aid bøker) får man kjøpt i brackenwall village og first aid questen for man og tar man i hammerfall.

Jeg er ganske sikker på at man må være over lvl 40 for å komme over 225.

5258123[/snapback]

tar lvl 40 imorra så da får jeg skynde meg til hammerfall

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har installert druidium idag, virker meget bra :thumbup:

 

Har derimot et lite og egentlig uvesentlig problem, men som allikevel er irriterende. Selv om jeg har huket av for buff durations, så står det ikke hvor lenge debuffs varer. Vanlige buffs vises som det skal, dette gjelder kun debuffs.

 

Noen som har peiling? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...