Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar
Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

5014754[/snapback]

 

Lignet faktisk littegranne på mitt... :roll:

Lenke til kommentar
Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

5014754[/snapback]

 

Lignet faktisk littegranne på mitt... :roll:

5014793[/snapback]

 

:) Har "lagd" denne selv så.

Lenke til kommentar

Er det noen som har tatt i bruk siste oppgraderin av IX ?

 

Jeg får ikke sakene til å funke i det hele tatt!

Har sletta alt i Interface, WTF og WDB, Lagt inn filene fra ZIP og gjort alt etter boka.

 

Problemene er: Kan ikke trykke på Actionbars med musa, hverken Bib eller DAB. bars, Auctioneer funker, mailen funker ikke, og Fizzle... petfeed gir masse errors.

 

Noen som har en løsning ? (/Wow/Interface/FrameXML/Actionbars.lua finnes ikke... )

 

Edit: Err

Edit 2: Fikset alt

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

5014754[/snapback]

Den der var HELT på tryne, det hele blei helt bugga, var ikke tekst, alt var pressa i et hjørne, health bar osv var hvit/blå, spillet var utrolig laggy, og spilelt klikka før jeg rakk å gå ut av. Hvorfor funker den for deg og ikke meg? Hva har jeg gjort galt? Den så kjempe bra ut hos deg. :)

Lenke til kommentar
Har fiklet litt med Interfaces og "lagd" meg en liten compilation myself, tenkte jeg kanskje skulle poste den her. Er vel mest for rogues siden jeg er rogue selv, men kan også brukes til andre classes.

 

Finner et screen og Interfacen her:

http://home.no/jungldyr/Interface/

 

Ps. Reputation addonen er bugget, har ikke funnet en nyere versjon enda.

5014754[/snapback]

Den der var HELT på tryne, det hele blei helt bugga, var ikke tekst, alt var pressa i et hjørne, health bar osv var hvit/blå, spillet var utrolig laggy, og spilelt klikka før jeg rakk å gå ut av. Hvorfor funker den for deg og ikke meg? Hva har jeg gjort galt? Den så kjempe bra ut hos deg. :)

5015485[/snapback]

 

Hm, det synest jeg hørte ganske merkelig ut. Har du brukt andre typer Interfaces før?

Lenke til kommentar

Ok det funka med reinstall, men trenger fortsatt hjelp. Tinga er overalt, og det er mye jeg ikke kan flytte, f.eks player, target og party henger sammen, og hvis flytter en ting går alt annet, og party er over target, som igjen er over player, kan ikke få hotbaren til å bli som din, og kan ikke flytte general chat. Hjelp!

Endret av Innos
Lenke til kommentar
Ok det funka med reinstall, men trenger fortsatt hjelp. Tinga er overalt, og det er mye jeg ikke kan flytte, f.eks player, target og party henger sammen, og hvis flytter en ting går alt annet, og party er over target, som igjen er over player, kan ikke få hotbaren til å bli som din, og kan ikke flytte general chat. Hjelp!

5019056[/snapback]

 

ok =) skal hjelpe deg litt på vei.

1. Steg, flytt atlas mod dit du vil ha den ved å trykke på ikonet på minimap og velge options derifra.

2. Steg, sette opp gypsy: Trykk på G på minimapet ditt og velg unitbars, derifra tar du vekk "Invert unit frame order" også kan du gå på general og velge "position tooltip at the top middle"

3. Flytte chat vindu: Høyre museklikk på det, og velg unlock, dermed drar du det dit du vil ha det. Skal du ha vekk alle knappene og få timestamps slik som jeg har, trykk /LSchat og velg derifra.

4. Hotbaren jeg bruker er av typen flexbar, ligger en guide på siden min: www.home.no/jungldyr. Når du legger inn flexbar må du også disable gypsy baren, dette gjørest ved å velge "G" på minimap og trykke på Hotbar og velge bort "Enable Hotbar"

 

Du vil også enable Stunwatch(om du er rogue) og Cooldowncount, så da blir det

/cct on eller enable, /sw on eller enable

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Kan du si meg hvordan jeg lager 4x4 bars? skulle gjerne hatt det sånn.

1234567

QWERTYU

ASDFGHJ

ZXCVBNM

Synes dette passer bedre til meg siden jeg har "små" pølsefingre og ikke lange tynne nerdefingre. :p

Og den flexbar guiden var helt på tryne, fikk 2x10 rekker, som jeg ikke kunne bruke. ~~

Lenke til kommentar
Kan du si meg hvordan jeg lager 4x4 bars? skulle gjerne hatt det sånn.

1234567

QWERTYU

ASDFGHJ

ZXCVBNM

Synes dette passer bedre til meg siden jeg har "små" pølsefingre og ikke lange tynne nerdefingre. :p

Og den flexbar guiden var helt på tryne, fikk 2x10 rekker, som jeg ikke kunne bruke. ~~

5019824[/snapback]

 

Ikke spør meg, jeg kan 0 og niks om flexbar, fulgte bare den guiden jeg. Den er ikke "helt på trynet" den blir slik som jeg har..

 

Edit: kanskje det er noen her med Flexbar som kan hjelpe deg?

Endret av Jungldyr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...